Wat je even kwijt wilt #7

Wow, dat moest ik 2x lezen… in Marbella??? Hahaha

11 likes

@BiloxiParish ik weet niet meer precies waar ik je verhaal gelezen had over de jongen die niet wilde afspreken omdat je nog thuis woont.
Dat ligt echt aan hem en niet aan jou! Sommige mensen wonen nog thuis op latere leeftijd, soms met een reden soms niet.
Dat zou niets hoeven uit te maken, als de klik er is
En ook dan kun je zelfstandig zijn!

2 likes

@TheOne Gefeliciteerd!

1 like

Eigenlijk nooit… Soms alleen btw acties bij MM maar die zijn niet op accessoires meen ik

Even langs gaan en vragen.

Een croissant van de bakker.
Het leven is zo slecht nog niet <3

8 likes

Ja ik weet dat dit meer over die jongen zegt dan over mij (zoals @Madrid ook al zegt). Maar het is zo zuur. Het voelt zo nutteloos. Alsof ik niemand wat kan bieden. Iedereen van mijn leeftijd en zelfs jonger woont op zichzelf en dan kom ik nog aan met thuis wonen.
Snap van de ene kant ook wel dat iemand liever kiest voor een ander die wel op zichzelf woont. Mja ik kan hier op het moment ook niet veel aan veranderen. Durf ook niet echt mannen meer te liken op tinder of wat dan ook want ben bang dat ik ze toch niks kan bieden. Want dit is niet de eerste keer. Al leek ik met deze jongen wel voor het eerst sinds eeuwen weer een goede klik te hebben en keek ik echt uit naar zijn berichtjes.

Ik zie trouwens een taartje. Gefeliciteerd @TheOne ! Maak er een mooie dag van! :birthday:

2 likes

Welke zijn 't?

Mijn straat staat niet eens op streetview :sunglasses:

3 likes

Ik kom er net door jullie achter dat ons huis ook niet op streetview staat. Ik woon dan ook in de kortste straat van ons dorp met maar 4 huizen :sunglasses:

2 likes

Ik voel me zo schuldig en verdrietig.
We hebben 5 maanden geleden één van onze katten (die niet met de andere kat kon) weggedaan (/verkocht) aan een broertje van een collega. Kreeg ik vorige week een berichtje dat ze longontsteking had en slecht at, maar kreeg ik zaterdag een telefoontje dat het een grote tumor in haar longen bleek. Hebben ze haar direct moeten laten inslapen :disappointed:
Vind het zo zielig, het was ook echt mijn kleine vriendinnetje maar was blij dat ze daar zo op haar plekje zat, ze waren super lief voor haar. En nu is ze na die korte tijd ineens dood. Voel me nu zo schuldig, ook al wisten we natuurlijk niet dat ze dit had… En het was ook een raskat dus ze hebben ook best wel wat geld voor haar betaald. Arme mensen :disappointed:

Heel herkenbaar, dit heb ik ook.

In de wijk water…! Zijstraatje van -weg- Staan alleen twee tweekappers.

:joy: ja ik vond alles er sowieso raar uit zien met het woordje ‘twee’ twee keer achter elkaar. Maar nu had ik het een keertje niet over kappers.

2 likes

Ons hele dorp is 1x erop gezet 500 jaar geleden en sindsdien nooit meer geupdate.

@Nescio wil je even je quote aanpassen als dat kan😊 anders heb ik dadelijk het hele forum op visite.

Zet de koffie maar alvast aan!! Nee grapje.

1 like

Ik zou het zo doen hoor :coffee:.

1 like

Nog een leuke

25 likes

ik heb m in de prullenbak gegooid!

1 like