Ik vind het echt super knap dat je een afspraak hebt gemaakt! Ik hoop voor je dat het uiteindelijk toch goed te doen is en dat de tandarts goed met je angst omgaat. Succes alvast.
Proberen er niet aan te denken, hoe moeilijk ook. En bij de deur gaan zitten zodat je bij tussenstops even wat frisse lucht krijgt.
Een vriendin van me doet heel raar. En ik ben er achter gekomen dat ze achter mn rug om met een andere vriendin van me mij belachelijk hebben gemaakt.
Maar het enige wat ik nu denk is " Jammer dat je blijkbaar de puberteit nog niet bent ontgroeid"
Want Vincent van Gogh heeft mij geleerd als je van iemand houd komt dat door die gene, maar als je iemand haat komt dat door jou.
wat altijd helpt als je je niet goed voelt is op je ademhaling letten @Pantalones. hand op je buik en die rustig omhoog en omlaag laten gaan.
Normaliter schud ik een essay of paper of wat dan ook wel even uit mijn mouw maar ik heb vrijdag een deadline (godzijdank nog 4 dagen) en ik kan er eeeeeeeeeeeeecht niet aan beginnen. Het is niet eens moeilijk. Ik heb betere papers geschreven over een onderwerp waar ik helemaal niets van wist, puur op basis van literatuur en wat kopjes. Maar nu heb ik zoiets van ??? wat zijn letters ??? wat is een toetsenbord ?? que pasa ??
Het heeft er wel voor gezorgd dat ik heel productief ben geweest voor al mijn andere deadlines en vakken want ik doe nu wel ongeveer alles om dit essay te vermijden
Vandaag is een goede dag.
Aw beterschap! Hopelijk zet het niet helemaal door
hebben jullie lekkere tosti tips?
- Parmaham + kaas + pesto
- Vlammetjes tosti (met pittig gehakt en kaas, soo good)
- Chorizo + kaas + paprika
Ik heb ZO’N leuk weekend gehad! Ook eindelijk eens met alle vriendinnen van mijn ene vriendinnengroep. Normaal lukt dat maar 1x per jaar op vriendinnenweekend. Je zag iedereen echt gewoon genieten, zo leuk!
Haha
Als je vlees eet kipfilet met kruidenroomkaas. Of kaas met tomaat en uien.
Zou wel eten hoor haha.
en en en? Ik hoop dat je van zoet houdt!
Smakelijk!! Ik had sojamelk erin en moest ook 4,90 betalen. Echt zoo duur
Huh 5.20 betaal je meer als je hem vegan wilt ja.
Anyhow hoop dat je hem lekker vind!
Ik herken wat je zegt, was ook al een jaar of vier niet geweest en toen er een tand brak heb ik mezelf echt naar de tandarts moeten slepen. Ik heb altijd gaatjes gehad, een wortelkanaalbehandeling en nu ook een kroon. Ik had het niet meer. En nu bij de laatste controle was alles oké en de tandarts was zo vriendelijk. Ik kon wel huilen toen ze dat zei.
Veel sterkte want het is echt kut maar je bent zeker niet alleen
Ik ben echt emo vandaag. Ik moet nu huilen bij BzV omdat ik het zo schattig vind dat zo’n zus komt helpen lezen en taart meeneemt.