Geen idee ik had laatst een gewone ( wel decaf maar zal wel geen verschil maken) en die was gewoon 4.90
Het voelt zo onwerkelijk dat ik daadwerkelijk klaar ben met mijn opleiding
Ze hebben speciale kannen voor plantaardige melk. Denk dat het prijsverschil met het formaat beker te maken heeft.
Ik word al misselijk als ik naar dit filmpje kijk
Ik had een kleine en waarschijnlijk is de middelmaat duurder
Niet waarschijnlijk, dat is sowieso zo
Maar de grootste “normale” is 4,90, dus als een vegan 5,20 was is ie wel duurder. Wel vreemd.
Ik heb besloten dat ik heel mn oude kamer wil veranderen en er een kleding / naai kamer van wil maken.
Ik ben nu nog enthousiast… als ik er mee bezig ben wss niet meer.
Maar ik weet niet of ze een middelmaat had gekocht he, heb t een beetje krom geschreven
Kut IND. Er is altijd gedoe als je iets moet regelen
Ja dat lijkt wel zo, ik “snap” het ook omdat pakken amandelmelk etc duurder zijn dan koeienmelk, maar toch wel jammer. Ben zelf geen vegan, maar vegans doen hun best iets te doen en in plaats van aangemoedigd wordt het zo een beetje minder aantrekkelijk gemaakt.
Wat een belachelijke reden van hem zeg. Onzinnig. Het zegt toch verder niets over jou als persoon?! Natuurlijk kun jij ze wel iets bieden, daar heeft thuis wonen verder niets mee te maken. Dikke knuffel voor jou ️
Wat gaat er mis? (Als je dat kwijt wil.)
Mijn laptop wil niet starten. Ik krijg de beginfoto wel, maar als ik klik komt het inlogscherm niet in beeld. Huilen. .
Ben dr ook bang voor ja hahaha
Hmm misschien beter een middagje naar huis? Je kan wat thuiswerken als je je goed voelt en daar de mogelijkheid toe hebt? Maar als je een griepje hebt, wil je niet dat heel het kantoor het overneemt natuurlijk En dan zet het hopelijk bij jou niet door!
Nee is niet dom. Zeker omdat je al weet dat tie goed zit. Mocht de ene stuk gaan heb je nog een soort van back up
Komt omdat het de enige zintuiglijke input is die niet eerst verwerkt wordt in de thalamus. Daardoor kan geur zo’n sterke emotionele reactie oproepen. Vind dat ook altijd bijzonder.
Gewoon doen! Ik koop leuk en lekker zittende kleding ook in meerdere kleuren. Ik vind het ideaal zelfs.
Ook niet als je je spatiebalk indrukt? Met een beetje geluk zit het probleem alleen in je muis/touchpad. Ookal, geluk, weet ook niet hoe goed dat te repareren is eigenlijk