Toevallig ik ook! En de goedkoopste😏
Ja bij bol ed vragen ze 40 euro??? 40 euro voor een plank. Afzetters.
Wat nemen jullie mee naar werk als tussendoortje/snack?
Ik settle vaak voor boterhammen maar dat is zo saai. Ben ook geen fan van wortelen of komkommer ofzo als snack. Please help a girl out.
Omg ik lees je bericht en jij schreef letterlijk drie minuten eerder ook “help a girl out”.
Hahaha desperate girls reunited
Nouja ik denk dat dit gewoon het jacht instinct van die husky was? Dat die katten in zijn tuin kwamen misschien. Dat doen ze ook met vogels enz. Alleen jammere is dat die katten ook weer van mensen waren. Dan kun je ook weer de discussie gaan voeren of het oke is dat sommige katten naar buiten gaan en verwachten dat ze kunnen gaan en staan waar ze willen.
Ik zag gister ineens een nieuwe puist op mn hoofd en dacht nog van ja wtf hoezo heb ik ineens een puistje daar, die krijg ik alleen als ik bijna ongesteld word. En ja hoor ik ben vandaag ongesteld geworden :’)
Zo is natoer.
Hahaha, nou ik begrijp je wel, ik knap daar ook op af. Ik had een tijdje terug happn gedownload en de eerste persoon die me aansprak zei iets en stelde een vraag zonder vraagteken… sorry, maar ik kan daar ook niet tegen! Ik denk dat ik te kritisch ben.
Zin om een domme paint tekening te maken voor de wibra kerst kaart challenge.
Ik las ‘een kruimeldief voor als ik in bad zit #luxepoes’ dacht echt heeeeeh
Maar lijken me goede aankopen!
Dan win je sowieso
Ik zou hier echt mijn sport van maken.
Hahahaha
Ik heb echt totaal uit het niets oneens een lied van vroeger in mijn hoofd. Ik denk van de basisschool?? Ik wist nog maar een paar woorden en kan alleen nergens iets ervan terug vinden alleen deze link: http://www.liederenbank.nl/text.php?recordid=81113&lan=nl
En het is dus deze tekst. Ik kan zelf ook nog de melodie hoe het gezongen werd… maar verder nergens terug te vinden.
Waar was dit van?? Waarom ken ik dit?
Kent iemand dit ook??
Sorry ik ben een kleuter maar dit vond ik grappig. Verder geen tip. Het bos bij Zeist is mooi <3
Nou ja, leuk… ik vind het wel leuk dat ik daar salaris voor krijg. En vind mn werk ook leuk. Ik zou best maar drie of vier dagen willen werken maar het verschil in salaris weegt zwaarder dan het plezier dat ik eruit zou halen, dus dan maar fulltime.
oh my god, niet dit liedje, heb hier zo’n trauma aan. Ik moest dit zingen op een feestje op de basisschool met een microfoon en toen het aan mij was schoot mijn stem zo hoog de lucht in. Ik cringe nog steeds als ik eraan terug denk. Ik moest “und wollen sie pommes frites” zingen haha
Ik heb hele slechte roddels (of nouja… het is echt gebeurd) over de vader van mijn vriend. Kan echt niet wachten tot ik ze aan mijn vriend kan vertellen. Ik wil het niet via de app zeggen, want hij heeft nog een belangrijke vergaderint vanavond. Argh zit nu echt de minuten te tellen tot ie thuis is