Wat je even kwijt wilt #7

Ja, ik word er ook verdrietig van hoeveel mensen dieren houden zonder de juiste omgeving/opvoeding/etc te kunnen bieden. Gebeurt veel te veel en dan krijg je dit soort shit.

1 like

Bedankt voor de tips allemaal!

Ik lig nu gelukkig lekker in mijn bed en kon wat eerder naar huis. Treinreis op de terugreis was gelukkig minder erg. Was wel nog wat misselijk, maar meer ‘algemeen beroerd’ dan wat ik op de heenreis had.

Lief dat je het vraagt!

2 likes

Gelukkig! Maar even lekker uitrusten. :blush:

Wow wat spannend! Succes!

1 like

Aaa ik heb net zoo lekker hardgelopen door de natuur. Ging even bij t water zitten luisteren naar de natuur. Nu zit ik heerlijk in de ondergaande zon op mijn balkon met mijn e-reader. Man, ik leef zo op van dit weer.

24 likes

ahw dat is kut :frowning: kan je t nog verbergen?

1 like

Ik eet knetter chocolade. :heart:

9 likes

Ik heb zoveel te doen vandaag, maar echt geen zin. Nu lekker op de bank met TLC aan, misschien straks nog iets nuttigs doen.

Morgen weer een dag

Gisteren had ik het over smaakherinneringen en vandaag had ik er weer eentje.

Mijn moeder maakte vroeger altijd ‘macaroni uit de oven’ met zo’n kant en klare groentemix van de AH, ketchup (ja echt) en een dikke laag geraspte kaas. Die groentemix is allang niet meer verkrijgbaar dus ik heb net al die groentes zelf gesneden en de macaroni nagemaakt (wel met meer passata dan ketchup) en het smaakte bijna precies als in m’n herinnering!

23 likes

Ja gelukkig niet helemaal er doorheen, maar alleen de binnenkant!
Was wel bang dat ik een vlek zou achterlaten toen ik opstond in de overvolle trein :sweat_smile:

Kijkt iemand hier ook de serie Ik weet wie je bent?
Van wie is Anna nou zwanger? Wie is die Mark?
Ik snap er niks van

Wat fijn dat het je goed heeft gedaan! En lief dat je er nog op terugkomt. Hopelijk kun je die woorden elke dag een beetje meer geloven!

1 like

M’n oren zitten dicht en gaan niet open. Heel irritant. En nu ben ik bang dat ik ziek word en dat ik het over mezelf heb afgeroepen want ik heb het heel vaak gewenst de laatste tijd.

Ik had zo’n leuke eerste stagedag. Helemaal zin in de rest van het schooljaar. Ben nu wel helemaal op, gisteren tot 22:00 gewerkt en vandaag vanaf half 8 dus op stage. En ik ga verkouden worden volgens mij.

Oké doei.

10 likes

Eindelijk is de trui die ik wilde weer op voorraad, wil ik 'm niet meer :cry:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Haar stiefbroer of halfbroer? Hij is volgens mij het kind van die zus van Alize, die dus met de vader van Anne is getrouwd. Maar mij is niet helemaal duidelijk of hij nu haar stiefbroer of halfbroer is? En dat Anna dus het kind is van die man met een andere vrouw?

1 like

Oooo ik dacht al: wat een raar verhaal dat zij het met haar broer zou doen

@Kurisu beter toch? Dan wilde je hem toch niet zo graag. Heb je iig geen miskoop gedaan!

@esperanza ah snap ik wel, succes morgen!

2 likes

Moet gewoon kunnen hoor, iig bel mijn moeder daar vaker voor en 2 dagen (en tussentijds in de koelkast bewaard) moet echt gewoon nog goed zijn zegt zij altijd.

1 like