Wat je even kwijt wilt #7

Ik hoef onverwacht vanmiddag pas te werken dus kon me nog even omdraaien in bed. Goed begin van de dinsdag, de dag die ik normaal het stomst vind

2 likes

Ja, ik dacht ook eigenlijk dat ik dat ook had gedaan dus daarom begrijp ik het niet :disappointed: Dit weekend maar eens even kijken, heb nu een programma gevonden waar het was mee kan!

Ughhhh ik haat het als degene die voor je de trein inloopt gaat twijfelen over waar die wil zitten. SCHIET OP terwijl jij staat te treuzelen worden alle chille plekken ingenomen

6 likes

Wow ja dit heb ik zo vaak! Echt heel irritant

Gatverdamme. Gister zijn wij ook chagrijnig gaan slapen en slaap dan ook echt zo kut, vanochtend ook naar m’n werk gegaan zonder gedag te zeggen … Haat dat zo.

Laat weten wat je van die zijden blouse vindt!

1 like

Ik ben zo gruwelijk zenuwachtig. :frowning_face:

Samenvatting

Moet zo naar de gynaecoloog i.v.m. uitslag van uitstrijkje.

@Fenayi Succes!

1 like

Fenayi, succes!!

1 like

oh chill toch, lekker wat dingen regelen :sunglasses: je brengt me op ideeën, ga ook ff bij &other stories kijken of er nog wat te kopen valt hehe

1 like

Thanks allemaal. :heart:

Haha bedankt voor de tip. Ik weet wat ik ga op zetten tijdens het schrijven van verslagen. Ik ga ook altijd los terwijl ik achter mijn bureau zit

1 like

Wij gaan volgend voorjaar (eerste week juni) een week lang met de familie (met vliegtuig) naar Italie.
6 mensen + 1 (kleine) baby, het wordt een airbnb/villa met eigen zwembad.

Waar is het mooiste/praktische om naartoe te gaan?

Pre: Leuke stadjes, dichtbij strand.
We zijn met het vliegtuig dus er moeten wel wat leuke dingen op loopafstand te vinden zijn.

• Toscane
  • Sardinië
  • Sicilië

0 stemmers

Ooeh dit wil ik ook wel weten! Ik ga met kerst naar NY, maar vlieg voor o&n terug naar NL.

Ja, die zijn echt heel fijn. Als je het geld hebt, gewoon doen. Krijg je geen spijt van!

1 like

Oh heerlijk! Bah. Hopelijk kunnen jullie het vandaag nog uitpraten!

Ze zijn het geld echt waard! Ik heb twee kleuren al 4 jaar en die zijn nog steeds helemaal mooi.

2 likes

Ah dat is zo vervelend :frowning_face: Hopelijk kun je snel weer lekker rustig slapen!

1 like

heb je een link? :biggrin:

Ik ben niet zo sportief en heb veel moeite gedaan om een hardlooples van Evy vol te houden, maar nu wilde mijn moeder een keer mee en zij loopt hem gewoon direct. Het leven is oneerlijk :joy:

5 likes