Wat je even kwijt wilt #7

Deze! Ik heb een donkerblauwe, okergele en een crèmewitte en als ik niet weet wat ik aan moet is het dit+spijkerbroek.

Weggooien! De meeste handleidingen kun je ook online vinden.

Mijn bestelling van &otherstories komt vandaag al en ik kan niet wachtennnnnnnnnnnn. En nu wil ik die blouse die hierboven staat ook haha.

5 likes

Die bewaar ik steeds tot dat ik het zat ben en dan pleur ik ze allemaal weg.

2 likes

ah mooi!!! ik zelf zit wel te koekeloeren maar het enige wat ik eigenlijk nog mag kopen van mezelf is een mooi basic wit t-shirt
en misschien een ketting van €50 van COS :scream: vind het duur voor een ketting maar zit er al een paar weken mee in m’n hoofd

2 likes

Ik gooi ze altijd weg (ja of ze zijn kwijt want ik ben dus geen opruimer)! Als ik info nodig heb vind ik die gidsen altijd wel online met een beetje googlen.

1 like

Doen! M’n roosters zijn met 32 uur zo veel beter. Ik heb nu zelfs wel eens drie dagen achter elkaar vrij! :tada:

1 like

Staan tegenwoordig allemaal online, dus kan allemaal de prullenbak in!

1 like

Hahahah lampen ook echt

1 like

hopelijk is het oke, ik duim voor je :hugs:

Heel cru dat ik dit ga zeggen hoor maar: jouw opleiding gaat voor. Heel lief dat jullie haar willen helpen maar wie helpt jou? Dit is niet meer jullie pakkie an.

4 likes

Je bent echt GEEN trut! Laat dat even duidelijk zijn. Dagelijks flauwvallen is niet normaal, daar moet zij wat aan doen in de vorm van hulp zoeken etc. Jij bent daar niet verantwoordelijk voor. Had jij nog de slb’er gemaild? Want dat zou ik je echt willen adviseren. Hij/zij kan er meer mee dan dat jij kan.

4 likes

Ik zou het echt doen! Jij bent hier niet verantwoorlijk voor, maar als je mailt naar de slb’er dan staat het ook zwart op wit dat je het aangegeven hebt.

1 like

JSorry dat ik zo kort door de bocht ben maar heb jaren terug iets soortgelijks mee gemaakt. Meisje kreeg ook “paniekaanvallen” en hartkloppingen en weet ik het wat. Bleek achteraf 1 groot toneelspel. Ik zeg niet dat dit het geval is met jou klasgenoot maar zo vaak flauwvallen is niet normaal. Als het medisch is moet ze voor haar eigen veiligheid een arts bezoeken. Ik snap ook niet dat dit zo lang door kan gaan zonder dat er iemand (familie/docenten) ingrijpt? Ik snap dat een docent niet verantwoordelijk is voor haar gezondheid maar die moeten toch wel enigszins zorg dragen dat de rest gewoon kan studeren lijkt me.
Edit: te langzaam met typen. Lees nu dat ze een psycholoog bezoekt. Stap in de goede richting lijkt me.

5 likes

Ik schaam me zo voor mijn depressie. Ik wou dat ik me kon afsluiten van de wereld en iedereens geheugen van mij kon uitwissen.

4 likes

Depressie is echt niet iets om je voor te schamen. Sterkte, heel rot dat je je zo voelt :heart:

Heel vaak als ik mij misselijk/ziekig voel heb ik mega veel zin in friet/MC Donald’s voer??? Waar slaat dat op? Zit nu mega misselijk op het station en ruik burger King en wil het zo graag

2 likes

Wel heel lief van haar dat ze zich zorgen maakte over je geld haha. Mijn zusje zou waarschijnlijk alleen gezegd hebben of ik ook even geld naar haar zou willen overmaken

2 likes

Enige leuke aan ziek zijn is dat ik met een dekentje op de bank lig en zo lekker naar de belachelijke hoedjes kan kijken op Prinsjesdag en overal commentaar op kan hebben.

8 likes

Gefeliciteerd! Hoop dat het goed met je gaat en je een fijne dag hebt! :birthday::tada::gift::balloon:

1 like

@Eddie gefeliciteerd!

1 like