Wat je even kwijt wilt #7

Klinkt best leuk! Heb je tips?

1 like

Ik denk dat ik een muis zag lopen en ik ben gelijk weer zo bangā€¦ Ik moet me niet aanstellen, want wat kan een muis mij nou aan doen. Maar ik schrik er gewoon zo erg van

is er al een verkoop topic?? kan hem niet vinden via de zoekfunctie

Haha het is meer een ding van ā€œmaar ik wil geen geld uitgevenā€ (ookal heb ik het geld wel) :roll_eyes:

Mark is de stiefbroer van Anna ja. Sylvia (zus van Alize) is niet de moeder van Anna. Van wie ze dan zwanger is snap ik ook niet, in ieder geval niet van Mark

1 like

En jouw verhaal doet me denken aan toen ik als kind alleen in bad kon en daarna mijn haar gek maakte met gel. Vervolgens aan mijn ouders liet zien waarop hun zeiden; ā€˜wat ruikt dit raar en bekend??ā€™ En me vervolgens als een gek terug in bad hebben gestopt omdat ik ontharingsgel in mn haar had gestopt.

27 likes

ze willen nu uit laten komen dat ze zwanger is van Mark, maar of dat echt zo is hebben ze nog niet gezegd volgens mij. Dus dat zal wel niet zo zijn! Elke week weer een plottwist haha

2 likes

Kuttt MasterChef ging over in Bridget Jonesā€™ Baby dus toen vergat ik HNTM :frowning: morgen maar terugkijken dan

heeeeeeeeld

Jongensss hebben jullie allemaal al wel gehoord van het grote nieuws dat Kees & Co weer terug komt op tv?!:star_struck::star_struck:

26 likes

Er zit een gigantische hoornaar ik mijn woonkamer :cry::cry:

Zit er echt over te denken ja. Gordijnen zijn toch lelijk

1 like

Jaaaa ik las het! Ben zo benieuwd!

1 like

Tasje 1

Tasje 2

Tasje 3

  • 1
  • 2
  • 3

0 stemmers

1 like

Ze waren er op tijd bij. Ik had geen idee wat ontharingsgel was en moest snel weer mijn haar wassen. Er was gelukkig niks uitgevallen hahaha

1 like

Ik wil even kwijt dat mijn beste vriend net op tv was bij hntm als assistent bij de fotoshoot en ik ben zo trots op hem :blush:

22 likes

Er is zoveel drama gaande ZOVEEL Sensatie ik word hier vrolijk van hahaha

1 like

Je moet bij opening van de Apple Store (het liefst 15min eerder) er staan. Er komt meestal 5 min voor de deur opent een personeelslid naar buiten en dan kunnen de eerste wachtenden (zoā€™n 5-10 mensen) gelijk een afspraak maken om binnen het 1e uur geholpen worden en dan kan je na 3 uur je telefoon weer ophalen.

1 like

Soms geniet ik echt van het leven nu, er wordt voor me gekookt en gewassen en ik heb weinig vaste lasten en ik party my ass off met vriendinnen en ga te pas en te onpas op tripjes en uiteten

En soms zou ik de tijd vooruit willen spoelen en huisje boompje beestje hebben, zelfstandigheid, vastigheid, een stabiele relatie, mā€™n eigen verjaardag hosten in mā€™n eigen huis en meer spellenavonden dan twerkavonden

En ja sommige dingen kun je combineren en dat doe ik ook zeker maar ik zie dit als twee losse fases :yum:

2 likes