Wat je even kwijt wilt #7

(lief dagboek)

Ik dacht er vandaag een mooie dag van te maken door s’ochtends te sporten, s’middags naar hoorcollege te gaan en daarna lekker te koken. Ben alleen te laat opgestaan, ook door m’n vriend z’n “schuld” (heeft amper geslapen vannacht, dus heb ontbijt voor m gemaakt en nog ff samen gechilld), daarna vet lekker gesport en samen met vriend gedoucht, maar toen was ik ineens te laat voor college haha oeps. Dus nu ff proteïne eten, youtube kijken en daarna boodschappen doen. Hoorcollege kan ik terugkijken dus komt wel goed. Alsnog een goede dag!

Edit!! Wat is jullie favoriete pasta gerecht? Ik wil ff inspiratie voor vanavond. Mag lekker vet, liefst vega!

13 likes

Jeej tandarts heeft splinters uit mijn wondgat gehaald en nu kan eindelijk het goed dichtgroeien. :v:t2: En het zag er verder goed uit, blij mee!

10 likes

Ik zit op mijn werk en ben voor mijn gevoel al klaar met al mijn taken, maar durf niet echt tegen m’n baas te zeggen van ‘ja nou joe ik ben klaar ik ga’ (wat in principe wel de werkwijze is hier verder).

Ben alleen bang dat hij zegt: ‘serieus? je vindt wat je nu hebt gedaan AF IS?!’

dus zit maar te forummen.

1 like

Als je zegt lekker vet denk ik gelijk aan carbonara, met speckjes!

1 like

Deze, kan je de kip gewoon uit laten of vervangen door Vega kip

En deze vind ik ook zo lekker

1 like

Yaaass ik ben door de wachtrij bij PICNIC.

8 likes

Update: het gaat echt heel erg goed en het is weer zoals vanouds!!!

Ben echt blij

10 likes

Waar ik was op sicilie (catania) waren er niet echt strand én winkels en bezienswaardigheden etc op loopafstand van elkaar te vinden dus zou die niet doen

Ja!
Ten eerste ga niet naar de balk drop op times square. Je kan uren lang geen kant.
Verder is de sfeer wel heel leuk, overal kerstmuziek en versieringen. Ze pakken daar wel echt uit.
En als het gaat sneeuwen en heel koud is is het niet echt top. Je bent natuurlijk veel buiten en wij waren op de laatste dag zelfs ingesneeuwd. Nog nooit zo weinig mensen gezien in New York haha.
Eigenlijk is het dus wel leuk voor de experience maar om echt dingen te ondernemen zou ik eerder in de herfst/lente gaan!

1 like

Ugh ik ben met een opdracht voor m’n studie bezig maar ik snap er gewoon niks van? Ik weet niet wat ik moet doen dus ik kom ook niet echt verder. IK HAAT STATISTIEK

1 like

Oh zo lief :heart_eyes: heel graag!!

Ja ik dus ook. En oneerlijk en hypocriet en ik houd m’n mond maar want hier komt niets goeds van :sweat_smile:

1 like

Fusilli met pesto, creme fraiche, cherrytomaatjes en rucola. Pasta koken en afgieten, pesto en creme fraiche erdoor als het nog warm is, terug op laag uur en cherry tomaatjes erin garen en rucola scheuren en op het bord door de pasta mengen :woman_cook:t2:

Edit: ooooooooooh shit vergeet ik bijna geraspte kaas eroverheen!

3 likes

Heb je al een kortingscode?:smirk:

Tip

allstars in de aanbieding bij de aldi. Oke joee.

8 likes

Ik zou echt graag een kopje koffie met Willem-Alexander willen drinken. Lijkt mij wel gezellig.

7 likes

Haha yes Guus was je voor!

1 like

Cadeautjes aan het uitzoeken voor mijn vriend. Toch weer knap van mezelf dat het winkelmandje vol met spullen voor mezelf zit, en nee, geen cadeautjes voor mijn vriend

4 likes

Lief juist dat je het zo kan benaderen! Toen ik mijn moeder de basics van internet en computers probeerde uit te leggen ging het letterlijk zo:
Als ik op dat kruisje klik is alles dan weg? Eh ja. Zij: Oh wat raar.
Toen heb ik het voor ieders bestwil maar opgegeven.

16 likes

Ja, ik! Wat wil je weten?

1 like