Ik moet even iets kwijt en heb speciaal daarvoor een anoniem account aangemaakt. Er lezen hier een paar mensen mee die ik ken namelijk en dit is een beetje prive.
Ik heb gisteren een ‘relatie’ beëindigd waar niemand iets van wist. Het was een soort scharrel+++. We konden super goed praten en hij was echt heel belangrijk en speciaal voor me geworden. Ik ook voor hem. We deelden eigenlijk alles met elkaar maar maakte geen deel uit van elkaars leven. Vanaf het begin wisten we dat dit nooit een echte relatie kon worden. Daar hadden we allebei onze redenen voor.
We zijn anderhalf jaar samen geweest en hebben ook zo veel met elkaar gedeeld. Maar we merkte allebei dat het niet houdbaar was omdat er te veel gevoel bij was gekomen. Daarom hebben we nu besloten om het af te kappen. Ik voel me zo bagger en ik wil alleen maar huilen. Ik kan nu dus bij niemand terecht omdat mijn vriendinnen van niks weten. Ze zouden het ook niet begrijpen want ze zijn allemaal nogal anti scharrel.
Hij heeft me vannacht nog gestuurd dat hij van me houdt en pfffff. Ik heb de hele nacht zitten janken.
Ik weet niet echt wat ik hiermee wil maar ik ben het in ieder geval kwijt.