Wat je even kwijt wilt #7

Ja privé bij vrienden, en nog school, en nog een groepje vrienden. Heb je niet zoveel aan denk ik :joy:

1 like

Binnenkort vieren mijn vriend en ik ons jubileum. Nou ben ik op zoek naar een originele plek om te overnachten. Heeft er iemand een tip? Een bijzonder hotel of ergens midden in de natuur? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Blog van een Nederlandse gereformeerde vrouw die een groot gezin heeft en slim inkoopt op de markt en veel invriest of voedsel zo bewerkt dat je het op een andere manier langer kan bewaren. (Het kan dus ook anders dan je kinderen volstoppen met goedkope ongezonde troep.)

Multivitamines lossen niks op (dat staat ook op de verpakking zelfs dat het niet bedoeld is als alternatief voor een gezond en gevarieerd voedselpatroon) en zijn sowieso minder effectief dan bepaalde dingen afzonderlijk slikken.

6 likes

Ik word al bijna bang van het lezen van dit bericht . Je stelt je echt niet aan. Muizen zijn echt doood en doodeng

2 likes

De Geniusbar is in het weekend wel open, dus ik neem aan dat het wel moet kunnen. Alleen ik heb het zelf nog niet geprobeerd. Dus ik denk het wel, maar ik weet het niet zeker.

Hahaha nee mijn ouders waren er op tijd bij. Ik had al mijn haar nog!

1 like

Zij heeft dan wel weer heel veel verse groenten en fruit vaak. Ook weinig bewerkte prefab dingen

Bedankt voor jullie mening, heb 3 besteld, want deze was leer en had ook een klein vakje met rits dus veiliger voor m’n spullen :+1:

2 likes

Ja dan kan de marktkoopman bij haar terecht met de overgebleven groente en fruit en weet zij op creatieve wijze er wat van te maken. Ik vind dat best inspirerend dat door dit soort mensen minder wordt verspild. En het ook wel interessant om die blog soms te lezen omdat ik het tegenovergestelde ben van dat gezin.

1 like

Die blog is mijn guilty pleasure haha. Alles zo gestructureerd, zuinig en georganiseerd. Op sommige vlakken wel inspirerend. Ook al dat brood altijd zelf bakken!

2 likes

Wauw 209 mensen online klinkt zo veel

Ik word best blij van die blog, love al dat gekeuvel wat ze opschrijft :heart_eyes:

En ook superfijn dat ze voor al het eten dat bijna rijp is voor de container nog een goede bestemming kan vinden.

1 like

Yes eindelijk een lotgenoot gevonden. Op sommige gebieden kunnen wij er nog best wat van opsteken haha.

@Totoro
Of je wel of niet religie bij de opvoeding betrekt, het is voor Amerikanen veel moeilijker om echt goed voor kinderen te zorgen. Het kant en klare eten bevat veel meer troep, sommige mensen wonen in een omgeving waar een food desert is, en daarnaast is er gewoon veel meer onwetenheid/ naïviteit. En als je daar arm bent ben je toch vaak er slechter aan toe dan hier.

Op veel gebieden zijn wij gewoon veel beter geinformeerd. (Als je bedenkt dat je daar op veel scholen toestemming van je ouders moet krijgen om simpele seksuele voorlichting te mogen bijwonen die veel minder ver gaat dan wat wij als ‘normaal’ beschouwen.)

6 likes

Vanavond met m’n moeder 'n uur wezen fietsen (lekker elektrisch haha :hugs:) maar wat was de lucht prachtig!

19 likes

WAS IK MAAR EEN KAT DIE 9 LEVENS HAD.

16 likes

oh gvd we did it. We hebben hem samen vermoord. Het was echt een drama. Ik ben echt niet geschikt voor volwassen zijn hoor wtf moet er niet aan denken dat ik de rest van mn leven zelf hornaars moet gaan vermoorden

6 likes

Ik heb dat niet eens gelezen. Ik moet veel bijlezen nog. :stuck_out_tongue:

1 like

Soms haat ik Zalando. Dat ik een nieuw merk ontdek en alles wil hebben. Ik ontdekte net een merk dat nepleren tassen maakt maar de modellen zijn wel erg leuk en zien er chique uit.

https://www.zalando.nl/dames/inyati/

2 likes

Wat fijn :hugs:

Wat voor dingen heb je dan gedaan/gekocht/gemaakt? :smirk: