Wat je even kwijt wilt #7

Ik moet even iets kwijt en heb speciaal daarvoor een anoniem account aangemaakt. Er lezen hier een paar mensen mee die ik ken namelijk en dit is een beetje prive.

Ik heb gisteren een ‘relatie’ beëindigd waar niemand iets van wist. Het was een soort scharrel+++. We konden super goed praten en hij was echt heel belangrijk en speciaal voor me geworden. Ik ook voor hem. We deelden eigenlijk alles met elkaar maar maakte geen deel uit van elkaars leven. Vanaf het begin wisten we dat dit nooit een echte relatie kon worden. Daar hadden we allebei onze redenen voor.

We zijn anderhalf jaar samen geweest en hebben ook zo veel met elkaar gedeeld. Maar we merkte allebei dat het niet houdbaar was omdat er te veel gevoel bij was gekomen. Daarom hebben we nu besloten om het af te kappen. Ik voel me zo bagger en ik wil alleen maar huilen. Ik kan nu dus bij niemand terecht omdat mijn vriendinnen van niks weten. Ze zouden het ook niet begrijpen want ze zijn allemaal nogal anti scharrel.

Hij heeft me vannacht nog gestuurd dat hij van me houdt en pfffff. Ik heb de hele nacht zitten janken.

Ik weet niet echt wat ik hiermee wil maar ik ben het in ieder geval kwijt.

3 likes

Maar uiteindelijk is zij niet diegene die je tentamen verpest hè. Je gaat er wel zelf op in. Enkel duidelijk maken heeft geen zin, ik zou eerder een docent erbij roepen. Durf nu al met zekerheid te zeggen dat het volgende tentamen ook gebeurt, het gaat erom wat jij dan gaat doen? Ik vind het ook raar dat A zegt dat ze echt niet moet stoppen? Wat wint hij ermee? Dat meisje voelt zich overduidelijk ellendig, voor wie doet ze 't dan?

2 likes

Ja, dus dan zou ik er een docent bij roepen of iemand van de ehbo. Want op een bepaalde manier houden jullie het juist in stand. Hoe goedbedoeld het ook is.

13 likes

Heb zo’n super grappige NS conducteur :joy: Maakt door dat speaker geval allemaal grapjes en moet ook zo hard lachen om zichzelf :joy:

7 likes

Is er iemand hier heel goed met APA style reference lists die even die van mij na wil kijken of alles klopt? Ik ben spontaan vergeten hoe ik het moet doen

@Eddie Gefeliciteerd!! :balloon::birthday: Ik hoop dat je een mooie dag zult hebben!

1 like

@Eddie happy birthday lieve forummer!!

1 like

@Eddie Gefeliciteerd!:balloon:

1 like

Succes!

edit: sorry ik wilde niet op jouw antwoorden, maar snap er allemaal niks van joe

1 like

Ik zit nu in de derde week van mijn minor en ik krijg te horen dat een van de twee vakken deze periode niet doorgaat omdat de docent ziek is (eerste twee hoorcolleges gingen al niet door) en wordt verplaatst naar volgend semester. Zo ontzettend kut. Nu heb ik dit blok maar 1 vak. En volgend semester heb ik gewoon twee vakken van reguliere studie, scriptie én dat minorvak wat nog veel werk is ook. Oja en nog een extra vak dat ik moet doen. :sob::sob:

Het ging goed bij de gynaecoloog, moet over 3 weken weer heen. Ondertussen is mijn ex een recept aan het zoeken voor cheesecake (en gaat hij het maken voor me) want ik heb dat nog nooit gehad. :see_no_evil:

23 likes

Dat is helemaal nergens voor nodig! Heb je iemand in je omgeving met wie je kan praten erover?

@Eddie Gefeliciteeerd😍

1 like

@Eddie Gefeliciteerd!

1 like

Schijnt die creme witte erg door? Ik ben al tijden op zoek naar een witte blouse die niet al te erg doorschijnend is, maar kan maar niks vinden :frowning:

het is gebeurd.

als ik de f intoets in mijn zoekbalk en op enter druk komt dit forum, waar ik voorheen altijd op fb terecht kwam.

you won!

64 likes

Ik ben bezig met het fotoboek van New York. Wat een werk. Eerst 2500 foto’s uitzoeken en dan puzzelen hoe die in een boek moeten komen. Ben inmiddels over de helft en er zitten al heel wat uren in. Ik kan niet wachten om het resultaat in mijn handen te hebben

3 likes

Haha ik moest hier wel om lachen.

Ik heb het verhaal verder niet gevolgd, maar ik weet wel een beetje wat er gaande is OMDAT HET NIET TE OMZEILEN IS AL WIL JE HET GRAAG. Maar ik vind het eigenlijk wel een beetje onsympathiek als ze zichzelf inderdaad neer zet of neer laat zetten als een alleenstaande moeder die eindelijk haar droom waar wil maken zonder daarbij te vermelden dat ze al een (redelijk) succesvolle zangcarrière heeft.

1 like

Ik ga zo afspreken met die vriendin waar ik een jaar geen contact mee heb gehad. Ben echt zenuwachtig ofzo :no_mouth:

8 likes

Huh kan dat?
Ik heb altijd twee afstandsbedieningen en heb me er nooit vragen bij gesteld. Er gaat hier een hele wereld voor me open!