Wat je even kwijt wilt #7

Die nieuwe NS reclame doet me op de een of andere manier zo denken aan de San Junipero aflevering van Black Mirror

3 likes

Ik heb al een uur een bakje chips voor mijn neus staan, 3 chippies van gehad. Ben ik ziek ofzo. Normaal had ik die halve zak al leeg gehad.

Omg kheb een vakantie geboekt in de herfstvakantie en in de kerstvakantie. Eindelijk, ik haat vliegtickets zoeken

10 likes

Ik ben echt zĂł blij dat ik niet beroemd ben. Net keek ik m’n oude foto’s en video’s terug en het is zo beschamend, stel je voor dat dat online zou staan. Zo chill dat ik lekker kan falen en gĂȘnante dingen doen zonder dat iemand (de menigte) daar een mening over heeft

14 likes

Ik wil al de hele avond aan mijn scriptie beginnen maar ben de hele tijd aan het janken om stomme dingen en nu heb ik hoofdpijn

Wat is een leuk cadeau voor een babyshower? Ben al weken aan het denken, ze is ook de eerste die een kind krijgt van mijn vrienden

Mn iPhone is nu op 56%, is het “slecht” om hem op te laden tot 100% en in de lader te laten zitten tot morgenochtend?

Maakt volgens mij niks uit!

1 like

Wat is er aan de hand?

1 like

Dit klinkt zo heerlijk zen!! Ik word al moe als ik het lees, hopelijk slaap je lekker!

2 likes

Ik voel me vooral rot

Ik ben altijd zo teleurgesteld als vriendinnen (persoonlijke) dingen van/over mij vergeten of zich niet herinneren. Terwijl ik zelf ook zat dingen vergeet hoor :joy:

2 likes

Liep ik vanmiddag in de duinen, zie ik ineens uit mijn ooghoek een kikkertje wegspringen. Ik dacht oo leuk! Die wik ik wel even van dichterbij zien. Dus ik doe een stapje terug en hurk neer. Word ik ineens aangevallen door een eikel!
Door alle wind, bliezen de eikels van de bomen af. :joy:
Kreeg er eentje vol op mijn arm die en zeer deed, en een kras heeft achter gelaten.
Zelfs die kikker ging schuilen verderop :joy:

17 likes

Hmm, hoezo en waarover voel je je rot? :frowning: En heb je hierover ookal met hem gepraat?

Ja, heb ik ook! Ben altijd een beetje verontwaardigd, terwijl ik idd vaak ook dingen van mn vriendinnen vergeet
Maar vaak als ik iets ben vergeten en mn anderen vriendinnen beginnen erover, dan praat ik gewoon een beetje mee, terwijl ik soms geen flauw idee heb haha

1 like

Nee was net echt bij rtl late night dat ie dat zei

Nou ik t toch daarover heb. My god laat je gasten uit praten of doe minder mensen aan tafel en kap niet elk onderwerp zo af

1 like

Je kan mijn dag mooier maken als je s’ochtends en s’middags aanpast naar 's ochtends en 's middags :smile: :smile: :smile: :smile: sorryyyyyyyyyy voor mijn betweterigheid :sleepy:

11 likes

Niet heel erg maar hij schijnt wel door. Er moet iig wel een hemdje onder. Ik heb zelf een heel mooie witte (duurzame) blouse van Filippa K die niet doorschijnt, is wel iets duurder, maar misschien vind je daar iets?

@Eddie Gefeliciteerd!! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

@Oprah heb jij toevallig ook inzicht in wanneer de ballentent z’n keukens weer met korting verkoopt? Ik ben nog in de markt voor een keuken en beetje korting is nooit weg natuurlijk! :wink:

1 like