Wat je even kwijt wilt #7

Ooh Mark Darcy is soms echt sexy.

5 likes

Was echt confused las over de hoornaars heen en dacht WO IS DIT NOU EEN REALTIMEMOORDCONFESSIE :hushed::hushed::hushed:. Goedzo August.

1 like

Die mealprepvideo’s damn.

doet mij denken aan

https://pbs.twimg.com/media/CQlhM2yU8AAQRsH.png

Mealpreppen is ook feministische kunst :stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

Ik zit hier ineens heel lang naar te kijken. Zo veel vragen. Waarom blijf ik hier naar kijken? Waarom willen mensen zoveel kinderen? Eten ze ook wel eens groente? Eten wij als Nederlanders niet over het algemeen al heel gezond als we het hiermee vergelijken? Waarom wil iemand hier een dag mee bezig zijn? Oh, en waarom kijk ik hier naar?

2 likes

Bedankt. Nu ben ik ook op de hoogte van dit merk :sob:

Hahaha ja mn bericht begint inderdaad nogal onheilspellend :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vrees dat MegaMotherhood op Youtube er zo een nieuwe subscriber bij heeft. Groot gezin + mealpreppen + homescholing (hauls). Twee setjes van 4 scharen voor maar 1 dollar. Wat een koopje en dan de buit ook nog een ‘good investment’ noemen. Mascha’s walmart hauls zijn er niks bij. :laugh:

Aaaaargh even ontzettend geĂŻrriteerd dat ik een macbook heb. Mijn harde schijf (geschikt voor een macbook) ligt bij mijn ouders en laat nu net daarop mijn cv staan die ik morgen nodig heb. En je kunt de harde schijf niet openen op een windows computer :disappointed_relieved: Zo shit.

Hoe heb je het gedaan? Omg een hoornaar in huis is echt een nachtmerrie

ik was vnv in de stad met vriendinnen en het was zĂł druk? het zat overal vol
whyyy

Zondag met Lubach over Glennis Grace, ik vond het erg grappig

21 likes

Ah omg m’n broertje facetimede me van beneden en wilde eigenlijk net gaan slapen maar nam toch nog maar even op.
Zit ee een mega grote spin op de muur beneden, ben ik blij dat ik in bed lig!
Hij lijkt minder groot op de foto omdat hij ee best een eindje vanaf staat haha.
Krijg net een berichtje “hij is dood”. Gelukkig maar

Samenvatting

7 likes

Ik heb eindelijk de matrix gezien (deel 1, maar toch) dus nu kan ik eindelijk te pas en te onpas quotes droppen en memes begrijpen, bijna 20 jaar na dato.

Ik had al jaren plannen om meer bekende films te zien, maar ik kijk toch liever white girls of scary movie voor de 53e keer meestal.

17 likes

Ik heb me vandaag laten opmeten bij de Hunkemoller. Ik kon er echt niet meer naast zitten met de maat die ik normaal koop :sweat_smile:

1 like

Net m’n bed ingegaan en gelijk weer een mug die lekker bij m’n oor zoemt

Ik heb hier ook zo hard om gelachen maar ik snap het ook echt niet. Amerikanen hebben toch ook internet? Ze valt dan toch hoe dan ook door de mand?? Of is het gewoon bekend daar maar hebben Amerikanen schijt want “goed verhaal”? Zoveel vragen.

1 like

Wil graag naar een concert (kleinschalig wel hoor) maar heb niemand over kunnen halen om mee te gaan. Daarnaast hebben vriendinnen die in een andere stad wonen gevraagd of ik bij heb wil eten en misschien wil stappen, al lange tijd niet gezien. Wat doe ik?

  • Ongemakkelijkheid overwinnnen en naar het concert
  • Afspreken met vriendinnen

0 stemmers

Ik moet morgen om 6 uur opstaan maar ik ben klaar wakker omdat ik hartstikke verkouden ben. Ben in m’n hoofd al ziekmeld mailtjes aan het bedenken voor de docenten, lekkere motivatie

Nee joh, er zijn zoveel mensen die dat nooit hebben laten doen. Ik zei tegen een vrouw in de winkel dat ik niet goed wist welke maat ik moest hebben en toen heeft ze mijn omtrek gemeten. Toen ik paste heb ik ook gevraagd of ze wilde kijken of het goed zat enzo en ze legde uit welk model het beste bij mij past. Ben erg goed geholpen!

2 likes

Wauw ik ben ondertussen al 1,5 uur aan het lezen en heb heel de zomervakantie van het gezin kunnen lezen. En wat kan zij goed eten gebruiken/hergebruiken. Heerlijk kneuterig en zo’n ander leven dan ik zelf heb. Maar wat mij het meeste opvalt is dat die vrouw volgens mij echt super gelukkig is, zo blij kan worden van hele kleine dingen. Kan ik nog wel wat van leren.

6 likes