Wtf wat een dag man. Eerst raak ik sleutels kwijt. Dan scheur ik bij mijn reet uit mijn broek. En vervolgens bijt de jack Russell van een klant mij in mijn klauwen haha. Wtf
WOW meen je niet?? Wat zei ze toen je haar confronteerde?
Zij kopieert jou toch dus het is haar schuld. Ik zou er zeker wat van zeggen!
WAT! haha niet te geloven, schaamt zij zich niet kapot???
Nee joh, niks eigen schuld.
Ik vind het alleen heel vriendelijk om haar te helpen door een VOORBEELD te geven. Het kan echt niet dat ze hem bijna letterlijk kopieert (behalve als ze in een heel andere sector zou zitten dan jij, dan vind ik het nog niet tof maar dan zou ik er maling aan hebben) maar zeeeeker niet als ze op dezelfde functie solliciteert. Ik zou haar even laten weten dat dit echt niet tof is. Dat is plagiaat.
Veel plezier!
Het zal vast zoals vanouds voelen!
@Xiomara wow wat een kutwijf? Ik zou er zeker wat van zeggen hoor!
Super lief dat je je brief met haar deelt. Ik had dat niet gedaan denk ik, aangezien jullie op dezelfde functie solliciterenâŚ
Dankjewel! Ik hoop het ook
Het is niet alleen een naaistreek maar ook zo dom. Als het nou voor een andere baan was nou oke. Maar de zelfds functie bij het zelfde bedrijf⌠wauw
Heel lief dat jullie zo reageren! Dat maakt het al een klein beetje makkelijker. Mijn enige andere optie is met hem praten maar dat moet ik nu juist niet doen. Ik ben dan toch wel heel blij dat het forum vertrouwd genoeg aanvoelt om deze dingen te kunnen delen.
Logisch maar je gevoel mag er zijn. Praat er ook vooral over. Zeker met hetgeen wat je studeert is dat belangrijk.
Als het je enige troost kan bieden, ze gaat hier nog wel mee door de mand vallen. Ze nodigen haar uit op basis van jouw kwaliteiten, straks moet ze zich op gesprek gaan bewijzen, en dat zal knap lastig zijn als ze niet eens zichzelf kan profileren in een motivatiebrief.
(lief dagboek)
Ik dacht er vandaag een mooie dag van te maken door sâochtends te sporten, sâmiddags naar hoorcollege te gaan en daarna lekker te koken. Ben alleen te laat opgestaan, ook door mân vriend zân âschuldâ (heeft amper geslapen vannacht, dus heb ontbijt voor m gemaakt en nog ff samen gechilld), daarna vet lekker gesport en samen met vriend gedoucht, maar toen was ik ineens te laat voor college haha oeps. Dus nu ff proteĂŻne eten, youtube kijken en daarna boodschappen doen. Hoorcollege kan ik terugkijken dus komt wel goed. Alsnog een goede dag!
Edit!! Wat is jullie favoriete pasta gerecht? Ik wil ff inspiratie voor vanavond. Mag lekker vet, liefst vega!
Jeej tandarts heeft splinters uit mijn wondgat gehaald en nu kan eindelijk het goed dichtgroeien. En het zag er verder goed uit, blij mee!
Ik zit op mijn werk en ben voor mijn gevoel al klaar met al mijn taken, maar durf niet echt tegen mân baas te zeggen van âja nou joe ik ben klaar ik gaâ (wat in principe wel de werkwijze is hier verder).
Ben alleen bang dat hij zegt: âserieus? je vindt wat je nu hebt gedaan AF IS?!â
dus zit maar te forummen.
Als je zegt lekker vet denk ik gelijk aan carbonara, met speckjes!
Niet vega, maar deze vind ik heerlijk:
Of carbonara met vegetarische spekjes?
Deze, kan je de kip gewoon uit laten of vervangen door Vega kip
En deze vind ik ook zo lekker
Yaaass ik ben door de wachtrij bij PICNIC.