Wat je even kwijt wilt #7

Update: het gaat echt heel erg goed en het is weer zoals vanouds!!!

Ben echt blij

10 likes

Waar ik was op sicilie (catania) waren er niet echt strand én winkels en bezienswaardigheden etc op loopafstand van elkaar te vinden dus zou die niet doen

Ik ben superproductief geweest vandaag maar nu heb ik geen zin meer en ik wil zoooo graag naar huis want daar ligt m’n &otherstories bestelling (haha allemaal winterkleding en nu is het 28 graden).

2 likes

Ja!
Ten eerste ga niet naar de balk drop op times square. Je kan uren lang geen kant.
Verder is de sfeer wel heel leuk, overal kerstmuziek en versieringen. Ze pakken daar wel echt uit.
En als het gaat sneeuwen en heel koud is is het niet echt top. Je bent natuurlijk veel buiten en wij waren op de laatste dag zelfs ingesneeuwd. Nog nooit zo weinig mensen gezien in New York haha.
Eigenlijk is het dus wel leuk voor de experience maar om echt dingen te ondernemen zou ik eerder in de herfst/lente gaan!

1 like

Ugh ik ben met een opdracht voor m’n studie bezig maar ik snap er gewoon niks van? Ik weet niet wat ik moet doen dus ik kom ook niet echt verder. IK HAAT STATISTIEK

1 like

Oh zo lief :heart_eyes: heel graag!!

Ja ik dus ook. En oneerlijk en hypocriet en ik houd m’n mond maar want hier komt niets goeds van :sweat_smile:

1 like

Fusilli met pesto, creme fraiche, cherrytomaatjes en rucola. Pasta koken en afgieten, pesto en creme fraiche erdoor als het nog warm is, terug op laag uur en cherry tomaatjes erin garen en rucola scheuren en op het bord door de pasta mengen :woman_cook:t2:

Edit: ooooooooooh shit vergeet ik bijna geraspte kaas eroverheen!

3 likes

Heb je al een kortingscode?:smirk:

Tip

allstars in de aanbieding bij de aldi. Oke joee.

8 likes

Ik zou echt graag een kopje koffie met Willem-Alexander willen drinken. Lijkt mij wel gezellig.

7 likes

Haha yes Guus was je voor!

1 like

Cadeautjes aan het uitzoeken voor mijn vriend. Toch weer knap van mezelf dat het winkelmandje vol met spullen voor mezelf zit, en nee, geen cadeautjes voor mijn vriend

4 likes

Lief juist dat je het zo kan benaderen! Toen ik mijn moeder de basics van internet en computers probeerde uit te leggen ging het letterlijk zo:
Als ik op dat kruisje klik is alles dan weg? Eh ja. Zij: Oh wat raar.
Toen heb ik het voor ieders bestwil maar opgegeven.

16 likes

Ja, ik! Wat wil je weten?

1 like

Ik weet sinds vandaag dat ik officieel in Oud-Zuid woon en ik vind het echt helemaal fantastisch hahahaha

4 likes

Ik ook :raised_hands:t2:

1 like

Pfoe heb vandaag een keuze gemaakt over m’n woonsituatie (remember m’n burenberichten :joy:) en ik ben opgelucht. Nu moet ik m’n eigen plek alleen nog verkopen, hopelijk lukt dat wel. Er is in deze prijsklasse in niet tuigwijken zo goed als niks te koop, dus ik hoop dat er wat mensen zijn die iets leuks zoeken voor de verhuur.

Aan de andere kant ook van de malle dat ik me laat weg’sturen’, maar ik kan deze shit niet aan man. Permanent buikpijn en al sinds de verhuizing van de buren nachten van 4,5 uur (bedankt fitbit). Die eeuwigdurende roulatie van huurders ga ik never overleven

14 likes

Lof dat nummer hahahaha.

Dit weer maakt me zo blij! Alleen ik krijg er zo’n zin van in alcohol.

Oh en ik wil pizza. Maar ik heb nog eten in de koelkast van zaterdag, eigenlijk moet dat vandaag wel op
 en morgen ga ik al uit eten. Maar ik denk dat ik yolo pizza haal en het in de vriezer gooi en donderdag opeet.

1 like