Wat je even kwijt wilt #7

Ik ben aan het appen met een jongen die er goed uit ziet, alleen hij appt zonder interpunctie. Dan hoeft het echt niet meer van me, daar word ik echt soort van impotent van. Denk je dat ik kan zeggen: zou je alsjeblieft interpunctie kunnen gebruiken (voor mijn libido’s sake) of kan ik dat niet maken? Ik vind iemand echt gelijk mega dom overkomen.

31 likes

Mijn collega’s eten vaak boterhammen als lunch en ik neem meestal een salade of wraps o.i.d. mee. Maar vaak zeggen ze ‘‘Ohh Patagonia wat heb je nu weer mee? Dat ziet er lekker uit!!’’ En nu heb ik er een sport van gemaakt om te zorgen dat ze dat elke dag zeggen. Dus dan zit ik in het weekend soms te bedenken wat ik mee ga nemen en of ik dan nog iets beters kan bedenken dan salades of wraps

38 likes

Ok kwaad is al geschied.

Hij is onzeker omdat ik minder antwoord omdat ik afknap op zn interpunctie en zegt dan: als je iemand kunt zien waarmee je in gesprek bent dan kun je meestal nog wel zien hoe iemand iets bedoeld (sic) maar als je alleen maar woorde naleest komen dingen vaak verkeerd over of worden verkeerd begrepen snap je wat ik bedoel is dat raar

Ik heb gezegd: nee, dat is niet raar. Ik vind het wel raar dat je totaal geen interpunctie gebruikt.

Ik geloof dat hij daar wel maling aan heeft.

22 likes

Kom ik weer met mn youtube food video tips haha. Maar als je zoekt op healthy lunch ideas kom je leuke recepten tegen.

Of je maakt gewoon een hele bento box hahaha

Eindelijk weer thuis en echt een leuke middag gehad. Lekker wijntjes gedronken. En heel veel gepraat
Had alleen missschien geen hakken aan moeten doen want heel m’n poten voelen lam aan

2 likes

Ik ben online aan het kijken naar een vakantiehuisje voor een weekendje weg, zie ik opeens in de woonkamer datzelfde schilderij hangen als wat onderaan de trap van ‘The staircase’ hangt. Die met die zwarte kat. Kreeg meteen kippenvel toen ik het herkende haha, daar ga ik dus mooi niet heen :redface:

10 likes

Ik heb op dr site van Lidl best wel leuke en praktische dingen gezien met oog op dat ik mijn huis straks alleen own en dus zelf mag inrichten😍

Voor 165 euro een houten bankje (tevens opbergruimte), die ik denk ik wil schilderen, een set van 3 houten bijzettafels (verschillende grootten), een kruimeldief en een rekje voor als je in bad zit (#luxepoes). Foto in spoilers. Nu zit ik in dubio of ik dit 165 euro waard vind. Help mij. Ergens vind ik dit nog wel meevallen voor wat je er voor krijgt.

Samenvatting

Help a girl out

Oh kleine toevoeging: ik ben geen student meer ofzo dus 165 euro is wel veel geld maar niet dat ik dan niet meer kan eten ofzo. Ik zit meer in dubio of dit daadwerkelijk een goede deal zou zijn in het kader van beter op mijn geld letten.

2 likes

@August ik heb gister toevallig nog naar dat badrekje gekeken, lijkt me echt ideaal.

1 like

Ja mij ook! Zie me echt al zitten bubbelen met een glas wijn en een studieboek (begin volgend jaar aan een postmasteropleiding naast mijn werk). Ik kwam ook op de site van Lidl omdat ik specifiek zocht naar zo’n badrekje hahah

1 like

Toevallig ik ook! En de goedkoopste😏

1 like

Ja bij bol ed vragen ze 40 euro??? 40 euro voor een plank. Afzetters.

1 like

Wat nemen jullie mee naar werk als tussendoortje/snack?
Ik settle vaak voor boterhammen maar dat is zo saai. Ben ook geen fan van wortelen of komkommer ofzo als snack. Please help a girl out.

Omg ik lees je bericht en jij schreef letterlijk drie minuten eerder ook “help a girl out”.

1 like

Hahaha desperate girls reunited

1 like

Nouja ik denk dat dit gewoon het jacht instinct van die husky was? Dat die katten in zijn tuin kwamen misschien. Dat doen ze ook met vogels enz. Alleen jammere is dat die katten ook weer van mensen waren. Dan kun je ook weer de discussie gaan voeren of het oke is dat sommige katten naar buiten gaan en verwachten dat ze kunnen gaan en staan waar ze willen.

1 like

Ik zag gister ineens een nieuwe puist op mn hoofd en dacht nog van ja wtf hoezo heb ik ineens een puistje daar, die krijg ik alleen als ik bijna ongesteld word. En ja hoor ik ben vandaag ongesteld geworden :’)

Zo is natoer.

2 likes

Hahaha, nou ik begrijp je wel, ik knap daar ook op af. Ik had een tijdje terug happn gedownload en de eerste persoon die me aansprak zei iets en stelde een vraag zonder vraagteken… sorry, maar ik kan daar ook niet tegen! Ik denk dat ik te kritisch ben. :stuck_out_tongue:

Zin om een domme paint tekening te maken voor de wibra kerst kaart challenge.

14 likes

Augurken, blokjes kaas, olijven, nootjes, nog meer olijven, amsterdamse uien

1 like