Wat je even kwijt wilt #7

Ik las ‘een kruimeldief voor als ik in bad zit #luxepoes’ dacht echt heeeeeh

Maar lijken me goede aankopen!

5 likes

Dan win je sowieso

1 like

Ik zou hier echt mijn sport van maken.

1 like

Hahahaha

Gefeliciteerd @Eddie!

1 like

Ik heb echt totaal uit het niets oneens een lied van vroeger in mijn hoofd. Ik denk van de basisschool?? Ik wist nog maar een paar woorden en kan alleen nergens iets ervan terug vinden alleen deze link: http://www.liederenbank.nl/text.php?recordid=81113&lan=nl

En het is dus deze tekst. Ik kan zelf ook nog de melodie hoe het gezongen werd… maar verder nergens terug te vinden.

Waar was dit van?? Waarom ken ik dit?
Kent iemand dit ook??

1 like

Sorry ik ben een kleuter maar dit vond ik grappig. Verder geen tip. Het bos bij Zeist is mooi <3

4 likes

Nou ja, leuk… ik vind het wel leuk dat ik daar salaris voor krijg. En vind mn werk ook leuk. Ik zou best maar drie of vier dagen willen werken maar het verschil in salaris weegt zwaarder dan het plezier dat ik eruit zou halen, dus dan maar fulltime.

2 likes

oh my god, niet dit liedje, heb hier zo’n trauma aan. Ik moest dit zingen op een feestje op de basisschool met een microfoon en toen het aan mij was schoot mijn stem zo hoog de lucht in. Ik cringe nog steeds als ik eraan terug denk. Ik moest “und wollen sie pommes frites” zingen haha

5 likes

Ik heb hele slechte roddels (of nouja… het is echt gebeurd) over de vader van mijn vriend. Kan echt niet wachten tot ik ze aan mijn vriend kan vertellen. Ik wil het niet via de app zeggen, want hij heeft nog een belangrijke vergaderint vanavond. Argh zit nu echt de minuten te tellen tot ie thuis is :sweat_smile:

1 like

Dat is leuk van A dat hij dat zegt tegen haar maar je bent haar moeder niet. Ik snap dat je je eraan gaat irriteren, ik merk dat ik me er zelf aan ga ergeren en ik heb niet eens met haar te maken. Hebben jullie die mail naar de begeleider al gestuurd? Hier moet echt iemand ingrijpen!

1 like

Nu wil ik het ook weten.

4 likes

He nee, niet zo denken over jezelf! Iedereen is het waard, ook jij. Kun je hier met iemand over praten?

haha ja wel een beetje flauw dit hè. Ik wil het wel vertellen, maar dan in spoiler. Ben alleen even vergeten hoe dat moet hier :expressionless:

Echt?? Ik ga op onderzoek

Dafuq, lekkere vriendin.

1 like

Tandwieldje rechts in de hoek, ‘verberg details’. Ik ben ook benieuwd haha

Mijn stofzuiger was kapot en ik hou helemaal niet van stofzuigen maar nu was hij gisteren al twee weken weg (en ik heb dus twee katten en zelf ook haar dat ik blijkbaar bij bosjes verlies) en ik kreeg net een mail dat hij terugkomt, gerepareerd, voor nop, en ik ben ZO BLIJ! Mijn huis is echt een tyfusbende. Morgen mijn vriend maar laten stofzuigen :grin:

4 likes

Een kruimelzuiger werkt vaak niet. Heeft te weinig kracht en je moet hem in een rare stand houden om echt alles op te zuigen.

1 like

Ik heb morgen mijn allerlaatste behandeling in het ziekenhuis. En dan is het echt helemaal klaar. Dan heb ik alleen nog controles en onderzoeken enzo.

En het is zo raar en zo gek. En fijn, dat ook.

Ik heb chocolaatjes gekocht voor de afdeling, maar ik weet niet of dat raar is of stom. Of niet.

Het voelt raar. Er komen zoveel dingen terug in mijn hoofd van afgelopen jaar. Het is ook eng dat het klaar is. Hoe raar het ook klinkt.
Oké, nou dat was het

72 likes