Juist lief dat je wat voor ze hebt gekocht, weten ze vast te waarderen. Wat ontzettend fijn voor je dit! <3
Ik vknd het super lief dat je chocolaatjes hebt gekocht! Ik denk aan je morgen ļø
@August Ik vind een kruimeldief juist makkelijk om kleine stukjes te zuigen! Ik moet er niet de hele vloer of een kleed mee willen doen maar een hoekje of wat kleine dingetjes gaat gewoon prima.
Wat fijn om te horen, en chocolaatjes zijn niet stom!!
Succes morgen!
Ik vind het ook juist lief! Succes morgen en wat fijn dat je klaar bent
Nu net zag ik iemand van mijn middelbare school waar ik een gruwelijke hekel aan had terwijl ik eruit zag als een soort dikke propperige aardappel met warrig haar en warrige kleding terwijl hij er best wel goed uit zag. Man, fuck deze dag haha
Hahaha zo frustrerend dit. Hoe kan het nou nĆ©rgens zijnš¶
Oh god ja olijven en augurken! Tijdens mān erasmus exchange at it niets anders dan zwarte olijven. Thanks voor deze eye opener hahaha
Nee is toch lief! En wat fijn dat je nu door kunt
oeeh thanks ga ik eens opzoeken haha
Morgenochtend
Ik heb het net gedaan anders moet het morgen om 6u dus in jouw geval stem ik ook vanavond
nu
Hahaha herkenbaar
Sowieso altijd nu haha. Ik heb zon haat aan s ochtends douchen persoonlijk
Update: okƩ ik heb het besteld.
Dit weekend is er een soort evenement waar mijn werk aan mee doet. En het is niet verplicht maar mijn baas heeft het zoān manier gevraagd dat het verplicht voelt om te komen helpen. Ik vind het zo irritant. Het is ook niet eens een paar uurtjes maar heel de middag
Yeah straks weer tokkie tv-avond. Opgelicht?! & Rijdende Rechter.
En nu: opsporing verzocht. Low life to the max