Wat je even kwijt wilt #7

Juist lief dat je wat voor ze hebt gekocht, weten ze vast te waarderen. Wat ontzettend fijn voor je dit! <3

3 likes

Ik vknd het super lief dat je chocolaatjes hebt gekocht! Ik denk aan je morgen :heart:ļø

2 likes

@August Ik vind een kruimeldief juist makkelijk om kleine stukjes te zuigen! Ik moet er niet de hele vloer of een kleed mee willen doen maar een hoekje of wat kleine dingetjes gaat gewoon prima.

2 likes

Wat fijn om te horen, en chocolaatjes zijn niet stom!!
Succes morgen!

1 like

Ik vind het ook juist lief! Succes morgen en wat fijn dat je klaar bent :hugs:

1 like

Nu net zag ik iemand van mijn middelbare school waar ik een gruwelijke hekel aan had terwijl ik eruit zag als een soort dikke propperige aardappel met warrig haar en warrige kleding terwijl hij er best wel goed uit zag. Man, fuck deze dag haha

1 like

Hahaha zo frustrerend dit. Hoe kan het nou nérgens zijn😶

Oh god ja olijven en augurken! Tijdens m’n erasmus exchange at it niets anders dan zwarte olijven. Thanks voor deze eye opener hahaha

1 like

Nee is toch lief! En wat fijn dat je nu door kunt :heart:

1 like

oeeh thanks ga ik eens opzoeken haha

1 like

Morgenochtend

Ik heb het net gedaan anders moet het morgen om 6u dus in jouw geval stem ik ook vanavond

1 like

nu

Hahaha herkenbaar :hugs:

Sowieso altijd nu haha. Ik heb zon haat aan s ochtends douchen persoonlijk

2 likes

Update: okƩ ik heb het besteld.

1 like

Dit weekend is er een soort evenement waar mijn werk aan mee doet. En het is niet verplicht maar mijn baas heeft het zo’n manier gevraagd dat het verplicht voelt om te komen helpen. Ik vind het zo irritant. Het is ook niet eens een paar uurtjes maar heel de middag

Lego? :stuck_out_tongue:

Yeah straks weer tokkie tv-avond. Opgelicht?! & Rijdende Rechter.

3 likes

En nu: opsporing verzocht. Low life to the max

3 likes