Wat je even kwijt wilt #7

Ik hoor net dat Bert en Ernie gay zijn.
Childhood ruined

8 likes

Ik denk dat ik dit altijd al gedacht heb. Ze woonden toch ook samen? Voor mij waren ze gewoon een stel altijd

3 likes

image

20 likes

Quesedilla’s? Homemade pizza? Beide ook lekker koud. Of pannenkoeken.

1 like

Zie je het eigenlijk als iemand een screenshot van je verhaal maakt op Instagram?

Ik heb gesport weer voor het eerst en eigenlijk zin in een biertje nu

• Ja, lekker doen
  • Nee gekkenwerk, drink maar een kop thee, het is midden in de week

0 stemmers

Love opsporing verzocht, echt m’n guilty pleasure. Alleen zo jammer dat ik er altijd angstig van word:p

1 like

Ik vind het sneu dat Bert & Ernie het niet zelf konden vertellen. Ze zijn nu een beetje ge-out door de media

26 likes

Ik voel me zo ontzettend rot en het liefst wil ik huilen bij mijn moeder

Weet niet wat er aan de hand is en of je erover wilt praten maar in ieder geval een dikke knuffel <3

1 like

Buurman en buurman waren denk ik geen buren geweest als ze elkaar leuk vonden. Maar meer huis genoot en huisgenoot.

En Bananen in pyama’s zijn een tweeling waarvan de ouders geen zin hadden om hen aan te kleden.

7 likes

Die nieuwe NS reclame doet me op de een of andere manier zo denken aan de San Junipero aflevering van Black Mirror

3 likes

Ik heb al een uur een bakje chips voor mijn neus staan, 3 chippies van gehad. Ben ik ziek ofzo. Normaal had ik die halve zak al leeg gehad.

Omg kheb een vakantie geboekt in de herfstvakantie en in de kerstvakantie. Eindelijk, ik haat vliegtickets zoeken

10 likes

Ik ben echt zĂł blij dat ik niet beroemd ben. Net keek ik m’n oude foto’s en video’s terug en het is zo beschamend, stel je voor dat dat online zou staan. Zo chill dat ik lekker kan falen en gĂȘnante dingen doen zonder dat iemand (de menigte) daar een mening over heeft

14 likes

Ik wil al de hele avond aan mijn scriptie beginnen maar ben de hele tijd aan het janken om stomme dingen en nu heb ik hoofdpijn

Wat is een leuk cadeau voor een babyshower? Ben al weken aan het denken, ze is ook de eerste die een kind krijgt van mijn vrienden

Mn iPhone is nu op 56%, is het “slecht” om hem op te laden tot 100% en in de lader te laten zitten tot morgenochtend?

Maakt volgens mij niks uit!

1 like

Wat is er aan de hand?

1 like

Dit klinkt zo heerlijk zen!! Ik word al moe als ik het lees, hopelijk slaap je lekker!

2 likes