Ik voel me vooral rot
Ik ben altijd zo teleurgesteld als vriendinnen (persoonlijke) dingen van/over mij vergeten of zich niet herinneren. Terwijl ik zelf ook zat dingen vergeet hoor
Liep ik vanmiddag in de duinen, zie ik ineens uit mijn ooghoek een kikkertje wegspringen. Ik dacht oo leuk! Die wik ik wel even van dichterbij zien. Dus ik doe een stapje terug en hurk neer. Word ik ineens aangevallen door een eikel!
Door alle wind, bliezen de eikels van de bomen af.
Kreeg er eentje vol op mijn arm die en zeer deed, en een kras heeft achter gelaten.
Zelfs die kikker ging schuilen verderop
Hmm, hoezo en waarover voel je je rot? En heb je hierover ookal met hem gepraat?
Ja, heb ik ook! Ben altijd een beetje verontwaardigd, terwijl ik idd vaak ook dingen van mn vriendinnen vergeet
Maar vaak als ik iets ben vergeten en mn anderen vriendinnen beginnen erover, dan praat ik gewoon een beetje mee, terwijl ik soms geen flauw idee heb haha
Nee was net echt bij rtl late night dat ie dat zei
Nou ik t toch daarover heb. My god laat je gasten uit praten of doe minder mensen aan tafel en kap niet elk onderwerp zo af
Je kan mijn dag mooier maken als je sāochtends en sāmiddags aanpast naar 's ochtends en 's middags
sorryyyyyyyyyy voor mijn betweterigheid
Niet heel erg maar hij schijnt wel door. Er moet iig wel een hemdje onder. Ik heb zelf een heel mooie witte (duurzame) blouse van Filippa K die niet doorschijnt, is wel iets duurder, maar misschien vind je daar iets?
@Oprah heb jij toevallig ook inzicht in wanneer de ballentent zān keukens weer met korting verkoopt? Ik ben nog in de markt voor een keuken en beetje korting is nooit weg natuurlijk!
Waarom moet ik altijd huilen bij Hello Goodbye?? Ik vind het zo ontroerend hoe die mevrouw vertelt
Bijvoorbeeld iets van De Club van de Relaxte Moeders
Kan gewoon niet slapen⦠lig niet lekker enzo
Ah ik heb dit net gekeken en kreeg een brok in mijn keel, zo ingrijpend om te zien ja : (
Nu al weer opstaan. Ik mis het uitslapen
Heb verkeerd gelegen vannacht. Mijn nek doet wat zeer aan 1 kantā¦
Heb ik weer hoor
Mijn thema van het forum is veranderd. Ik krijg het niet meer terug veranderd
Alles wat ik aanklik is het nietā¦
Woooow voor het EERST in maanden in 1 keer doorgeslapen en voor mn wekker wakker