Wat je even kwijt wilt #7

Een voorleesboek

1 like

Ik heb geen zin ik heb geen zin ik heb geen zin.

Als het gewoon ff vanmiddag 4 uur is of zo.
Wil iemand dat voor me regelen :heart_eyes:

1 like

Wat vervelend! Ik zou me sowieso ziekmelden, iets in de trant van je heel slap voelen en misschien iets van duizeligheid erbij zeggen? Dan snappen mensen vaak veel eerder dat je thuisblijft. En zou ook benoemen dat even naar de wc gaan al zoveel energie kostte dat je niet denkt dat als je al op werk kan komen, je productief kan zijn.

Ik heb zelf een keer iets soortgelijks gehad waar ik totaal geen energie in m’n lichaam had en niks kon doen maar dan langdurig, en dat was het cytomegalovirus als ik me niet vergis. Maar ik zou me niet direct druk maken, gewoon ziekmelden en echt rust houden vandaag (dus ook geen huishoudelijke taken gaan lopen doen) en dan kijken wat er gebeurt? Als het langer aanhoudt zou ik wel de dokter bellen natuurlijk maar eerst eens goed rusten.

Edit: en ik hoop uiteraard dat je je snel beter gaat voelen! :heart:

1 like

Ziekmelden. Je hoeft niet te zeggen wat je hebt.

Dan proberen te slapen/ uit te rusten en morgen kijken hoe het gaat.

Xx♡

1 like

Ik heb de laatste tijd zo veel last dat mijn buik opgeblazen is/voelt en ik vind het zo vervelend.

Iemand tips???

@Dombo ja dat vind ik ook van die smiley!

En wat vervelend van je dromen, je kunt zo naar worden van nachtmerries.

Ik ga vanavond uit eten en heb net het menu bekeken maar ik snap er niks van, er staan allemaal ingewikkelde dingen op.

Ik had gisteren al mijn eerste midterm, en ik dacht dat het best okĂ© ging, maar heb 'm niet gehaald
 Terwijl dit ook het stuk van m’n studie was dat ik dacht nog wel onder controle te hebben nu, maar dat valt ook tegen. Volgende week ook project inleveren en de volgende midterm dus ik weet gewoon niet wanneer ik deze achterstand die ik blijkbaar heb in moet halen want ik moet ook megaveel werken komende week?!

Denk niet dat het een tolerantie is. Zou niet weten waar voor.

Dan maar 1 kopje koffie vandaag op het werk en voor de rest water. Thanks!

1 like

FF geĂŻnfiltreerd in de slimste mens app?

21 likes

Thanks! Beetje mijn struikelpunt dit, terwijl ik verder altijd bovenop correcte spelling zit hahaha. Zal erop letten, maar corrigeer me vooral!

1 like

Dag 3/100 met de trein naar “stage”. Ben er nu al klaar mee.

1 like

Snap ik, succes vandaag!

1 like

Ik ben per ongeluk veel te vroeg vertrokken naar m’n werk. Ik ga altijd “voor de zekerheid” iets eerder richting de tramhalte maar heb er nu gewoon 2 te vroeg?

1 like

Ben je toch ook lekker wat eerder klaar?

1 like

Voeding. Sinds ik geen vlees, koolhydraten en suikerarm probeer te eten heb ik dit echt nooit meer. Afgelopen zondag een dagje bij mijn ouders geweest en gewoon avg meegegeten en ik ging meteen weer dood van de buikpijn.

1 like

Dat is waar! Ik ben alleen pas begonnen bij deze baan, en hoewel ze heel vrij zijn met werktijden voel ik me nog een beetje bezwaard om vroeg weg te gaan.

JA zo mee eens haha, ik erger me hier ook iedere keer aan :mad:

Wat rot van je nachtmerries, en dat het zo’n impact heeft :frown: Kan je relateren aan iets in je leven of is het ineens zomaar begonnen?

Ik werk sinds juni bij een nieuw bedrijf waar we tussen de middag brood eten samen, hiervoor at ik eigenlijk nooit brood. Misschien is dat een trigger.

1 like

Ik heb al dagen lang een zwarte outfit aan. Vandaag draag ik een witte broek en een pastelgeel tshirt. Voelt alsof ik in jet verkeerde lichaam zit joh.

16 likes

Echt zin in vakantieeee