Is het niet het meest zelfverzekerd?
WoW oké thanks! Ja het staat zo raar⊠heb verder niet echt inbreng en de zin lijkt wel grammaticaal te kloppen?
Ja volgens mij klopt het ook!
Ik zoek een cadeau voor mijn vriend (hij wordt begin oktober 27) en ik weet echt niks. Iemand nog een idee?
Wat een lastige situatie waar jij je in bevindt. Je bent echt niet egoĂŻstisch - voor haar zorgen is niet jouw taak. In de eerste plaats ben je student en dus is het volkomen terecht dat je studie voor jou prioriteit is. Misschien weet je dit al hoor, maar wat ik jou zo hoor vertellen klinkt alsof ze iets heeft wat tamelijk zeldzaam is maar wel meer voorkomt: het heet conversiestoornis. Misschien handig om te weten voor als je er zelf wat over wilt opzoeken om het beter te begrijpen. Succes in ieder geval en bewaak je grenzen!
Ik heb volgende week een afspraakje, via tinder, en nu heb ik door intensief speurwerk (ok, zân IG vinden en die checken) uitgevonden dat zân fotoâs op tinder best wel oud zijn en hij er significant anders uitziet nu waarschijnlijk? Qua kleding en haar vooral. Weet niet zo goed wat ik met die info moet, want ik vind het mega oppervlakkig om daarom af te zeggen, maar ik vind m ook een stuk minder aantrekkelijk nu hahahah
Mijn vriend heeft binnenkort zijn diplomauitreiking en ik wil hem een cadeau geven (niet al te duur want skeer leven) maar ik weet niet zo goed wat.
Heeft iemand nog leuke ideeën?
Een etentje? En dan boeken via het laatste tafeltje of iets vergelijkbaars zodat je de kosten kunt drukken?
Ah nou ik snap dat wel hoor, je moet je toch aangetrokken voelen tot iemand.
Heb je wel eens vaker via internet gedate? Bijna niemand ziet er uit zoals op de fotoâs, als dat een kleine geruststelling mag zijn hahaha
Ja ik heb echt meer dan 20 tinderdates gehad denk ik, maar bij jongens valt het sowieso meestal positief uit omdat ze totaal niet weten op welke fotoâs ze er het beste uitzien haaahaha. Dus ok misschien valt het nu inderdaad ook wel mee met die reden.
Hahaha waarschijnlijk gefrustreerd omdat men tegenwoordig in deze markt heel goed zelf banen kan vinden. Hun werk wordt echt minder
Ik zou eigenlijk sowieso mailen of even langsgaan. De SLBâer is er voor dit soort dingen en kan samen met haar (want uiteindelijk is het haar verantwoordelijkheid) een oplossing zoeken.
ah gadverdamme ik heb weer te lang rond gelopen met een gaatje in mijn kies en nu is het aan het ontsteken denk ik, doet verrekes veel pijn en ik zit morgen drie dagen in Londen
Ik ben grafisch vormgever voor een bedrijf en moest gisteren overwerken om een line-up video voor een festival af te maken, omdat het schijnbaar helemaal verkeerd was.
Baalde dat ik langer moest blijven, maar hij staat sinds gisteren online en alle reacties zijn positief dus dat laat me echt al een stuk beter voelen!
Het wordt niet onhoudbaar, het is al onhoudbaar. Tijd om actie te ondernemen.
Eens!! @Maestoso je hebt keihard je best gedaan om te kunnen studeren dus dat moet ook je prioriteit zijn. Heel zielig voor dat meisje maar zo vaak flauwvallen is niet normaal. Ze zoekt maar iemand die op haar kan letten ofzo.
Dit vind ik echt goed van Roxeanne Hazes (al blijf ik het lastig vinden of je je kinderen wel/niet op internet moet gooien).
Ik snap best dat je het lastig vindt om naar je SLBâer te gaan, en dat het voelt als ânaaienâ. Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik de eerste berichtjes (van vorige week?) hier over las ook een beetje dat gevoel had, want het is in eerste instantie inderdaad haar probleem. Dus of je moet het inderdaad een keer helemaal fout laten gaan en je er echt niet meer mee bemoeien en het loslaten. Of je moet naar je SLBâer gaan en vanuit jou aangeven dat voor jouw deze situatie niet meer gaat en niet zo zeer vanuit haar spreken.
Dit is zo leuk!!!
@Maestoso Het is een hele mooi, maar tegelijkertijd een hele zwakke eigenschap dat jij je zo probeert in te leven in een ander. Je zult echt nog veel vaker in je studie en werk moeten kiezen voor jezelf. Wat dacht je straks van groepswerk, als iemand geen bal uitvoert? Dan moet je ook echt naar je docent, dat is namelijk degene die daar over gaat. Een slbâer is er om studenten te begeleiden en te zoeken naar oplossingen samen met studenten. Jij hebt een probleem gesignaleerd dat je bij de slbâer kan neerleggen, al is het vanuit jouw gevoel: IK trek het niet dat ZIJ steeds flauw valt.
Ik had dat waarschijnlijk al na twee dagen gedaan maar goed, ik ben soms weer té assertief.
In elk geval is mijn advies om in deze situatie minder in te vullen wat zij denkt ⊠of wat je slbâer denkt ⊠want dat weet je niet, en vooral na te gaan waar JIJ het meest bij gebaat bent. Succes.