Wat je even kwijt wilt #7

Ja het houdt ooit op maar dat heeft tijd nodig. Het is nog zo kort geleden dus die pijn zit er waarschijnlijk nog wel even. Hoe kut de timing ook is dat je nu op vakantie bent probeer er het beste van te maken maar laat die pijn ook toe want dat is nodig voor de verwerking.

3 likes

Wat ontzettend lief dat je dit zo regelt voor haar! Ik word er helemaal vrolijk van :smiley:

1 like

@ladygodiva ah ik vind het zo pijnlijk voor je… ben het eens met @flwhrs, denk ik het beste om het gewoon toe te laten. Hoop dat je toch nog een beetje kunt genieten van je vakantie. Sterkte!

Mijn vader werd net gefeliciteerd in de familiegroepsapp en hij reageert op ieder appje apart en hij zei ā€œvanavond eten met de meisjesā€. Vind ik zo cute <3 Besef me de laatste tijd weer dat ik heeeeel veel fijne mensen in mijn omgeving heb.

26 likes

To do list voor de dag. Opruimen, douchen, boodschappen doen, aan de studie, les voorbereiden, chillen.

2 likes

Hehe mijn moeder noemt BlĆøf blof en ik vind dat grappig. Heel flauw. Nederlands is niet haar eerste taal en het is ook eigenlijk een beetje gemeen dat ik haar versprekingen soms zo grappig vind.

Zo had ze laatst in haar eigen taal aan iedereen verkondigd dat ze een nieuwe ā€˜STD’ kaart nodig had. I.p.v. een SD-kaart

11 likes

Ze hebben ballentent verkeerd geschreven.

7 likes

Zo iemand die de algemene beschouwingen kijkt? Ging weer lekker met Pechtold en Wilders :sweat_smile:

1 like

VOLGENDE WEEK WORDT HET 16 GRADEN YES!!! :heart:ļø :heart:ļø

34 likes

Weet niet wat voor type je vriend is natuurlijk, maar ik heb een keer mooie manchetknopen gegeven, hoeft helemaal niet duur te zijn en vond het toch een mooi tastbaar aandenken

1 like

Wat supermooi!

1 like

Wanneer je literatuur even wil vertalen in je aantekeningen:
lees proficiƫntie wordt gedetermineerd door technische lees skills (blablabla)

Altijd woorden te letterlijk vertalen, zelf woorden verzinnen… Als ik het zelf maar snap :raising_hand_woman:t2:

Ik heb even wat dingen teruggelezen (vind het wel grappig als het zo tekeer gaat), man lijkt me echt lastig om in de politiek te zitten. Stel dat iemand net naar je uithaalt als je ff een mindere dag hebt, zou echt bang zijn dat ik daar in huilen zou uitbarsten.
Anderzijds lijkt het me heerlijk om in debat te gaan.

2 likes

@Lentex hoe gaat het vandaag met je?

1 like

Ik zag net een foto van een Nederlandse politieke baardmans en ik wist even niet meer of het dijkhoff was of baudet. :upside_down_face:

3 likes

Ik ben dit weekend in Zeeland (Koudekerke), zijn er leuke activiteiten/dingen om te bezoeken daar in de buurt?

Ik verwacht dat het antwoord nee is haha.

Mijn zusje is lesbisch maar date ineens ook mannen.
Nu heeft ze rond juli een dude leren kennen en ik heb m toen ook een aantal keer gezien, en het leek toen wel een prima kerel.
Alleen hij werd al vrij snel heel bezitterig. Hij is om alles boos op haar. Hij is pissig als ze mij in de stad tegenkomt en daardoor wat later naar hem toekomt. Hij doet alles voor haar, maar heel dwingend. Zeg maar dingen waar ze niet om gevraagd heeft, maar dan wel pissig zijn als het niet voldoende gewaardeerd wordt. Ik vond het allemaal niet heel fijn klinken. Ze is daarna nog met hem (en anderen) naar Lowlands geweest en ze zei dat hij echt een soort vervelende pratende plakvlieg was geweest die haar geen moment alleen kon laten en dat ze wel klaar met hem was. Dat leek me een heel goed idee.
Alleen ze hebben weer contact. Hij heeft in de korte tijd al een keer in haar telefoon gekeken en een keer op haar Facebook. Mind you, ze zijn niet eens samen. Hij is constant boos op haar, zegt dat hij haar nooit meer wil zien en dan toch wel. Gisteren heeft hij haar tegen de muur aan geduwd. Bij mij gaan allllll mijn alarmbellen af, dit is een extreem controlerende, manipulatieve dude die ook nog geen probleem heeft met fysiek worden. Ik vind het zo lastig. Ik wilde eigenlijk al eerder dat ze met m zou kappen, dan deed ze toen ook, maar vervolgens durfde ze niet meer te zeggen dat ze weer met hem omging omdat ze weet dat ik hem niet zie zitten. Ik maak me zorgen om haar, maar ik kan niet meer doen dan advies geven als als ik zeg dat ik iets toch wel erg zorgwekkend vind, dan zegt ze ā€˜ Nouja, ik had het ook niet moeten vertellen’ en dat terwijl het me nog slechter lijkt als ze helemaal niets vertelt. Wat moet ik nou doen.

4 likes

Dit soort dingen zijn zooo lastig. Totdat je zusje zƩlf gaat inzien dat die vent niet normaal bezig is, ben jij natuurlijk steeds de boosdoener omdat je haar niks gunt en ze het je niet had moeten vertellen want je hebt een oordeel etc, met als risico dat ze je uiteindelijk maar niks meer vertelt. Ik denk dus dat je weinig meer kan doen dan haar heel goed in de gaten houden en af en toe voorzichtig het gesprek op hem/hun brengen en haar dan ook te vragen wat zij er van vindt als hij in haar telefoon kijkt en dat soort rare dingen doet.

4 likes

Ik ben nu in t ziekenhuis voor de laatste behandeling. Gaat wel okƩ verder.
Hoop over een half uur klaar te zijnšŸ˜Ž

14 likes

Waait het bij jullie ook zo hard?

Wat ik vanavond ga eten. Suck it, 25 graden!

23 likes