Robbert… you had one job!!!
ooooh aaah nou komt robbert tevoorschijn haha
Nee, ik ben gewoon een debieltje die zit te kloten met plaatjes op mijn telefoon . Sorry.
Oh ja jongens haha heb nu mijn huurcontract het is allemaal niet zo erg blijkbaar.
Er staat: huisdieren zijn zonder schriftelijke toestemming van de eigenaar niet toegestaan en dienen bij constatering van wanprestatie binnen 24u te worden verwijderd.
Met andere woorden ik mail hem: hallo ik neem een kat. DEAL WITH IT.
Wat een fijn gevoel na zoveel ongemak! Geniet er van:) beetje ziektewinst kan soms best prettig zijn hoor haha.
Denk dat hij het je dan nog niet mag verbieden.
Omg jongens betekent dit dat ik eindelijk een eigen kat kan nemen
Wordt hier intens gelukkig van
Lees dit even alsof ik je huisbaas ben wil je?
Je mag een kat op voorwaarde dat je elke dag foto’s post op het forum
Ja deal
Mooi.
Bedankt Geert.
Ja gewoon nemen die kat!! Hij mag je niks verbieden en mocht hij het in het meest meest erge geval naar de rechter brengen ga je dat toch winnen.
maak ik een topic over ‘perfectionisme’ aan, zegt t forum heel behulpzaam tegen me ‘uw topic lijkt op’ en dan… het tennis-topic. right.
Klaaaar! De chocolaatjes werden goed ontvangen. En ze vonden dat ik t goed gedaan had
Jep, jullie ook zei ik
Vanavond pizza om te vieren
Uuuughhhh. Heb een spiertje in mijn nek wat irritant doet. Ik wil gewoon normaal kunnen lezen.
Neee Ik denk dat het wel goed komt hoor. Op zich is het geen kwaaie. Kan soms alleen streng zijn maar het is een volledig nieuw gerenoveerd appartement dus snap het ook wel!
In het contract staat ook dat bezoek niet mag overnachten. Zal het doorgeven aan mijn vriend .

Er staat: huisdieren zijn zonder schriftelijke toestemming van de eigenaar niet toegestaan en dienen bij constatering van wanprestatie binnen 24u te worden verwijderd.
Ik lees dit echt als een kat niet doet wat hij hoort te doen.
“Kat, je spint niet, je mauwt niet, je valt me nauwelijks lastig voor eten en je gooit geen pennen van tafel. Deze wanprestatie wordt niet getolereerd. Je hebt 24 uur om je spullen te verzamelen voordat je wordt verwijderd van de locatie.”
@Oprah
So far: opgeruimd, gestofzuigd, gedoucht, boodschappen gedaan, dutje gedaan.
Nu: studie.
Hoogste prioriteit is mijn lessen voor morgen en overmorgen maar daar heb ik eeecht geen zin in.
Hoe gaat het bij jou @SpeedOfSound?
Ik ben vandaag niet vooruit te branden . En ik moet van mezelf nog minimaal 3 uur in de bieb blijven, maar ik ga liever in bed series kijken