Sorry haha
Heerlijk he, geniet er maar van. En succes vrijdag.
@Jip Wat een leuk idee, ik kende dat concept nog helemaal niet!
@California Ook een goeie! Volgens mij heeft hij die nog niet
Beiden bedankt voor jullie suggesties
Ugh vanmiddag een dutje gedaan en werd zo naar wakkerâŠ
Was tijdens het dutje elke 5 minuten wakker en voelde me helemaal zweverig enzo, en tijdens mijn droom ook.
Toen ik wakker werd had ik het nog⊠voelde echt zwaar vervelend
O nooooo. Ben op vakantie en kom er nu na 3 dagen achter dat ik mân horloge in het vorige hostel heb laten liggen. Zo dom, die is weg dus. Mân vest is daar gewassen en mĂ©ga gekrompen, en het is super materialistisch allemaal, maar baal hier echt zo van. Doei moneys zodra ik thuis ben Iemand tips voor een leuke dameshorloge die niet te duur is? Zeg max. âŹ100 ofzo.
Balen! Kan je het hostel niet bellen of mailen, misschien is hij gevonden en kunnen ze hem opsturen? En anders heeft Cluse mooie horloges vind ik.
Wat zouden jullie een jongen geven voor een afstudeerfeestje? Niet iets super duurs, en geen fles wijn ofzo
Er komt sinds een week water uit een van de stopcontacten. We hebben het probleem bij de huurbaas neergelegd. Die heeft er een gewoonte van om problemen te bagatelliseren (CO is echt niet zo gevaarlijk, want je ruikt het niet. Gaslek is niet erg, ik kom over een paar dagen wel) Moet er urgente actie ondernomen worden, of moeten we wachten op de aannemer waarvan we geen idee hebben wanneer hij komt?
Kut zeg! Ik heb er een van Rosefield die 100 euro was. Kun je ook steeds andere bandjes voor kopen als je wilt
Mn vinger ruikt al twee dagen raar.
Naar roest ofzo?
Heb Mn handen echt al vaak gewassen. Zal ie aan het afsterven zijn?
Huh, water uit je wandcontactdoos? Een beetje of veel? Dan hebben jij of je buren wellicht ergens lekkage?
Ik zou dit wel zo snel mogelijk willen verhelpen. Tot die tijd natuurlijk geen stekkers erin steken.
Oh kak ik bedenk me nu dat ik de mijne ook nog moet voorbereiden, hahaha. Nja kan morgenvroeg ook.
Of tijdens de rekentoets die ze hebben (want dat doen ze zelfstandig, haha in mn dromen).
Komt goedd
Ja uit de muur. We hebben een lekkage in de douche, die is er naast. Dat wordt dus door de aannemer verholpen. Ik heb geen idee hoe gevaarlijk, dus ik weet niet hoe lang ik kan wachten hiermee.
Ik heb vanochtend een ongelooflijk kut gesprek gehad en moet zo nog âgezelligâ uit eten. Trek dit echt niet.
Waarom is kokoswater zo vies Ik hoop dat het intens gezond is, dan heb ik nog een reden om dit te drinken
Ik word er echt blij van om te lezen dat je mood zoveel beter is dan afgelopen weekend. Echt fijn!
Wat voor soort kat wil je?
Super cliché een Casio? Ik heb er ook eentje en ben er super tevreden mee!
Wat ik het meest haat aan mijn werk is dus dat, âthe pressureâ om iets voorbereid te hebben.
Ik heb nu allemaal nieuwe vakken met veel te weinig stof dus moet echt veel verzinnen, ontwerpen etc. of uitvogelen omdat ik het nog nooit gegeven heb en daardoor voel ik me nooit vrij.
Verder vliegen mijn dagen op het werk voorbij en geniet ik van de leuke conversaties en de resultaten die ik behaal etc. Maar die voorbereiding = voor mij werk nooit los laten.
Aahh dat vind ik heel lief. Dankje! Ik ben wel echt in een better place thankgod haha. Ik ga morgen ook weer een halve dag werken, zal ook goed voor me zijn.
Weet niet wat voor een kat! Een huistuinkeukenkat is al prima. Ik hoop ook op een kroelkat, en eentje die het niet erg vindt binnen te zijn.
Snap het helemaal. <3