Wat je even kwijt wilt #7

:heart:

1 like

In het kader van more money more shoes , heb ik morgen even een baantje als verhuizer van een winkel…

Ja hoor ik kan wel zware dingen tillen hoor :slightly_smiling_face:

7 likes

Ja! Mijn hardlooprondje was vefschrikkelijk

1 like

Ik vind dit heel herkenbaar, iig mbt mijn uiterlijk en gezondheid, mijn huis is wel ok. Al merk ik dat ik daar ook veel meer tijd aan besteed (huishouden dus) nu ik me verder zo viezig voel. Super vervelend, ik heb in ieder geval altijd deo, een borstel, gezichtspoeder en kauwgum bij me. Verder probeer ik goed voor mezelf te zorgen en er maar niet te veel op te letten want dat wel doen maakt het niet bepaald beter en is vooral zooo vermoeiend (en een beetje verdrietig). Ik denk dat het te maken heeft met heel perfectionistisch zijn en niet lekker in je vel zitten want vrienden met wie ik hierover heb gepraat waren echt wel heel verbaasd dat ik me zo voel en bij andere mensen kan ik bijv ook echt niet zo gruwen van pukkels, losse haren etc als bij mezelf. En had hier vroeger ook veel minder last van. Vind het wel iets om te benoemen hoor, denk ook niet dat het een op zichzelf staand ding is bij je maar meer in samenhang met andere moeilijkheden?

Ik heb het en heb het na vier maanden laten ophogen verder loop ik elke week een avond lang met zilver shampoo in mijn haar

1 like

Ben ff benieuw naar aanleiding van dit bericht (ik gebruik nooit interpunctie, ook hier niet en niemand van m’n vrienden eigenlijk denk ik? haha)

Gebruik jij interpunctie op whatsapp?

• ja, altijd
  • nee, bijna nooit
  • soms

0 stemmers

1 like

Held. Respect.
Daarna voel je je beter, zeker weten

1 like

In Koudekerke zelf zal niet zo gek veel te beleven zijn, maar in de buurt ligt Middelburg (10 minuten met de auto volgens Google Maps) en dat is een mooie stad! En op 7 minuten rijden ligt Dishoek, daar is een mooi strand met volgens mij ook wat strandtenten. Sowieso is Walcheren (het eiland waar Koudekerke op ligt) erg leuk, vind ik. Je kan daar in de buurt trouwens ook wandelen met alpaca’s, zie www.alpacaszeeland.nl, maar ik vermoed dat dat al vol zit voor dit weekend.

3 likes

In Dishoek zit een heel schattig eetcafé-achting iets pal onder de duinen. Aanrader!

1 like

Ik gebruik op kantor een laptop die continue aan stroom zit. De batterij laadt niet meer op. Toen ik hier een maand geleden kwam was de batterij 25% nu is het nog maar 14%. Als dat straks op 0% is gaat de laptop dan niet meer aan of dat nog wel zolang die aan stroom zit?

Herkent ie de lader wel? Dat je zeg maar het laad tekentje wel ziet, staat dan vaak bij “aan netstroom, batterij wordt niet opgeladen”. Zo ja, dan zal ie gewoon aan gaan zolang de lader is aangesloten!

1 like

Nee zorgt ervoor dat je blondering niet geel word en zo wit mogelijk blijft

1 like

He, maar jij gebruikt toch wel interpunctie? Ik zag een komma in je verhaal.
Ik bedoel met interpunctie niet supercorrect hoofdlettergebruik en een punt achter een zin als je een zin appt, maar als je een verhaal hebt met meerdere zinnen achter elkaar vind ik komma’s en punten wel fijn lezen ja.

1 like

Een kennis van mij gebruikte het ook een tijd en had een hele hoge hartslag en ze kreeg last van hartkloppingen geloof ik. Uiteindelijk is ze er door die klachten ook mee gestopt.

1 like

Wat rot, wil je er iets over kwijt? Misschien kun je je gedachten met het etentje juist een beetje verzetten!

Ik heb zulk leuk nieuw werk, kom elke dag blij thuis :tipping_hand_woman:t2:‍♀️

38 likes

hmm ja je hebt wel gelijk, (<-- haha hier is er een inderdaad) volgens mij ga ik vaak over naar een nieuwe regel als ik een nieuwe zin begin :stuck_out_tongue:

1 like

Serieus zijn de thema’s nu veranderd?
Ik heb ze allemaal gehad maar ik vind degene niet meer die het meest leek op het hamburgerthema.
Welke gebruiken jullie die er veel op lijkt?

Zijn er hier mensen die weleens met de trein op het traject Rotterdam Centraal - Dordrecht rijden?

Ik merk dat mijn telefoon flipt zodra je de tunnel bij Blaak uit komt en heb dan zeker tot aan Kijfhoek (goederentreinendinges) gewoon geen bereik. En ik vroeg me af of ik de enige ben.

Thanks! En gefeliciteerd met je verjaardag nog!!

1 like