Gedaan, vind ik niet
Succes met de brief. Hopelijk kom je hem niet tegen.
Gedaan, vind ik niet
Succes met de brief. Hopelijk kom je hem niet tegen.
Ik ben nog niet klaar voor lange broeken en shirts met lange mouwen maar ik moet morgen een presentatie geven in een congreszaal dus ik denk dat ik er niet aan ontkom
Watttt moet ik nou weer aan?!
Misschien een hele domme vraag maar ik kan het nergens vinden: ik deed net m’n was in de wasmachine en klikte per ongeluk op 30° > 30° ipv gewoon op 30°. Hij doet er nu een kwartier langer over maar ik heb geen idee wat dit betekent? Weet iemand dit?
Ik heb denk ik gemist waar de brief over gaat? In ieder geval, succes!
Rotsituatie, sterkte!
Iemand hoteltips, luxe (groot bad) en leuk voor een nachtje alleen?
Oke hoeveel geld heb je ongeveer nodig voor een paar dagen Londen.
Heb je geen mooie pantalon met een mooi blousje?
Jawel maar de broek is donkergrijs en ik zou die combineren met zwart. Voor die kleren ben ik echt nog niet klaar met dit weer
Nja wil even sparen en dan flink shoppen ( Mn glossier serum is al op de helft!!)
Mja ik ga even wat geld opzij zetten en dan volgend jaar even goed googlen haha.
Jaa en Londen is een goede achtergrond voor fotos hehehe.
Ik zat aan begin April te denken. Ben jarig dan wie weet kan ik met bday korting shoppen hahaha.
De supermarkt waar ik vaak naartoe ga is verbouwd en ik ben er echt helemaal van in de war, voelt wel een beetje overdreven.
Ik zou vandaag een productieve dag hebben, maar ik heb maar weinig van m’n originele to do list gedaan… De dingen die ik echt moest/wilde doen heb ik gedaan en het is een vrije dag, maar toch vind ik het dan zonde. Misschien moet ik wat meer discipline opbrengen i.p.v. dingen dan maar doorschuiven naar later in de week.
Meiden… Help. Ik krijg een headphone voor mn verjaardag van mijn moeder () en mag zelf één uitkiezen. Nu wil ik 1 van de onderste 2 hebben (beide zelfde) maar welke kleur? Ik heb ook al oordopjes van dit merk.
0 stemmers
Mijn oma’s laptop doet het alleen nog als die aan het stroom zit. (Ze wil geen nieuwe want ze gebruikt een middeleeuwse Windows en een nieuwe variant kan ze waarschijnlijk niet aan.)
Ik draag heel weinig make-up dus dat is het probleem niet haha. Vooral nu mijn huid fucked-up is draag ik het nog minder.
Als ik ziek(ig) ben wil ik ook het liefst alleen macDonalds frietjes!
Edit: Huh dit is een reactie op desalnietteplus. Weet niet eens hoe ik dit voor elkaar heb gekregen.
Ik zou ook zwart doen, want die witte worden echt snel vies. Ook al draag je geen make-up, er komt toch vuil op/van je gezicht.
Ik neem meestal een zwarte omdat mijn haar soms af wil geven. :’)