Wat je even kwijt wilt #7

Volgens mij leest ze dit niet meer. Ze heeft immers al afscheid genomen.:rolleyes:

17 likes

Ja vreselijk man. Zo kinderachtig die afscheidsberichtjes. Opbokken

11 likes

Ik snap het wel ergens eigenlijkā€¦ Ikzelf zit hier ook al jaren en jaren dus als ik dan weg zou gaan zou ik misschien toch even willen laten weten dat ik weg ben. Omdat je toch met best veel mensen intensief (en soms over intieme/persoonlijke dingen) contact hebt gehad.

3 likes

Jongensā€¦ het is gebeurtā€¦ tot mn spijt moet ik jullie mededelen dat ikā€¦ blijf.
Ja sorry jullie schuld als jullie zo leuk blijven doen heb ik geen andere keus!!!

39 likes

wel leuk om te lezen dat mensen hier ā€˜al jarenā€™ zitten :joy:

32 likes

Weet ik niet even aan mn 50 jarige date vragen.

12 likes

Je bent deze vergeten op te zetten

19 likes

Ik heb letterlijk zon bril hahahaha maar niet hier in de buurt. Anders konden we een meme maken voor als er iemand dramatisch vertrekt.

5 likes

:joy:
oeps betrapt

2 likes

Het zou wel grappig zijn als iedereen hier een troll blijkt te zijn. Met @quantum als oppertroll

18 likes

Niet de Noorse variant, ook wel bekend van Viva, maar de zeldzame Zweedse bostroll.

5 likes

Ssst @Nescio mag niet weten dat haar forum in leven word gehouden door trollen.

8 likes

Ik heb nu al twee dagen zoā€™n oog-twitch omdat een spiertje in mijn ooglid op hol is geslagen. Zooooo irritant en ik heb morgen best wel een belangrijk werkgesprek en dan zit ik daar als een twitchy wijf dat elk moment door kan slaan.

2 likes

DOTAN IK HEB JE TROLLENLEGIOEN GEVONDEN

12 likes

Jij hebt een database van exclusief Community gifs?

3 likes

Ik wil een bananenbrood maken met dit recept:https://www.lekkerensimpel.com/healthy-chocolade-bananen-brood/
In het recept zijn 3 bananen nodig, maar heb er maar 2 in huisā€¦ Zou het heel erg zijn of proef je dan de banaan nauwelijks? Heb uberhaupt nog nooit een bananenbrood gemaakt dus heb geen idee hoe het hoort te smaken :sweat_smile:

Ja, precies. Een vriendin reageerde ook iets van ā€˜charmante uitspraak hoorā€™, toen zei hij ā€˜ja het is ook niemands schuld hoorā€™. Haha echt heel apartā€¦ Ik reageer maar gewoon helemaal niet.

Over jouw dilemma: hmm lastig wel, ik denk dat ik er zelf niks van zou zeggen. Het is ook maar 3x per jaar dan, wel veel geld inderdaad, maar als je het verder wel heel leuk vindt om erheen te gaan zou ik het zo laten. Je kan wel opperen om dat uitstapje een keer op een plek dichterbij te doen ivm treinkosten?

1 like

Shit. Had van jou wel verwacht dat je een heel dramatische exit zou doen

2 likes

Als ik ooit ga dan neem ik het hele forum mee. Zo dramatisch zou mijn afscheid zijn.

8 likes

JA MAAR HEE.

DOEI HE

2 likes