Haha call of the winter moon wat een klassieker ook.
Jaaaaaa je bent er!!!
Ik heb je gemist
Ja @Marbella ik mis jouw posts ook! Ik vond je posts in discussies ook altijd een fijne toevoeging. Kom je niet liever hier discussiƫren dan met NuJij gekkies of bevalt het je wel zonder forum?
Ohh fijn om iets van je te horen en fijn dat het best goed met je gaat!
Hoewel ik opgroeide met metal ontdekte ik de zwarte variant pas toen ik een jaar of 25 was en er ging een nog vreemdere wereld voor mij open.
Abbath doet het zelfs met Drake.
Mijn vriend stond naakt te bellen bij het raam maar met het gordijn tactisch vast zodat hij voor de buitenwereld niet naakt was. Ik had echt een goede foto gemaakt vanaf mijn view van zijn billen en ik zei āHaha jaaa ik verwijder dit weer maar kijk dan!!ā. Alleen ik had de foto ook meteen verwijderd nadat ik hem had laten zien, nu hebben we allebei spijt. Ik ga nu capriolen uithalen om hem terug te halen. Poging tot.
O ja, dat is wel vrij duidelijk. En dan nog de boodschap niet willen snappen.
Ik heb gezegd dat ik een beetje overdonderd was door zijn vraag en daardoor misschien niet zo duidelijk ben geweest, maar dat ik er geen behoefte aan heb om af te spreken. Toen begon hij ook over dat hij net uit een relatie komt en helemaal geen serieuze relatie wil maar gewoon een drankje met me wilde drinken.
Daarna volgde nog iets over dat hij me aantrekkelijk vindt. Maar ik denk dat ik niet meer reageer. Ik heb gezegd wat ik wilde.
Ik ben eindelijk in mijn hostel aangekomen, mijn voeten kunnen er wel afvallen na een hele dag door Londen gelopen te hebben. Het is eigenlijk de eerste keer dat ik alleen weg ben dus ik dacht dat ik me ruk en angstig ging voelen en xanax had meegenomen maar ik voel me eigenlijk heel goed tot nu toe? Ik moet nog wat dingen plannen voor morgen maar ik ga het overdag rustig doen omdat ik in de avond twee grote musea kan doen. Oh en cocktails drinken, veel cocktails.
Voor de rest heb ik eigenlijk wel veel professionele contacten kunnen leggen wat me verbaast hoe makkelijk dat blijkbaar gaat in deze wereld, gewoon omdat ik een mini portfolio op zak heb om me te verkopen? Misschien dat ik toch nog een zelfstandige carrière kan opbouwen, heb ook allemaal ideeën voor meubels die ik wil uitwerken het komende jaar.
random grootsteden ranking: Berlijn > Londen > Brussel >>> Parijs
Ik mis jouw posts waar ik altijd zoveel herkenning in vond/uit haalde, hoe zeg ik dit. Heel leuk dat je wat laat horen!!!
Ik heb hem nu bijna een jaar met 32 GB en tot nu toe is het genoeg. Maar of dat zo blijft durf ik niet te zeggen
Neee helaas niet . Doe nu een poging met een programmaatje. The things you do for blote billen
Dilemmadonderdag nu het nog donderdag is.
Ik ga aanstaande dinsdag verven met iemand die mijn vriend totaal niet mag. Leuk, ik ga toch. Alleen: vertel ik het hem wel of vertel ik het hem niet?
Wel vertellen:
Pissige vriend, dit krijg ik nog maandenlang te horen, plus de focus ligt weer op die kerel waardoor mān vriend weer een lange tijd gaat kankeren over hem. En ook weer gezeik dat ik spuitbussen op maak āaan iets wat zo weg isā
Niet vertellen:
Voorlopig geen gezeik, wel moet ik spuitbussen uit huis zien te smokkelen zonder dat hij het merkt. Mijn ding wat ik maak kan op internet terecht komen waardoor mān vriend alsnog gaat zeiken
Waarom blokkeer je hem niet?
Gewoon zeggen, je vriend moet niet zo kinderachtig doen. Jouw leven, jouw vrienden.
Tsja dat vind ik dan weer een beetje zielig ofzo?
Het is de āeerste keerā dat we mekaar gaan ontmoeten. Heb hem 1 keer heel snel gezien op het station maar hij was verlegen dusja niet echt vrienden.
Je hebt helemaal gelijk trouwens, alleen hoor ik al zeker 2x per week hoe kut Fred wel niet is dus laat staan als ik er zelf over begin ik heb 2 weken geleden nog een essay van 20 regels mogen ontvangen over hoe kut Fred wel niet is terwijl ik er niet eens over was begonnen
issues much
Misschien moet ik eens gaan turven om te kijken hoeveel hij erover zeikt
Eerlijkheid duurt het langst! Hmm, maar om welke reden mag je vriend hem niet? En dat je vriend hem niet mag, betekent dat dan gelijk dat jij niet met hem mag gaan verven?
Ga het gesprek aan met je vriend (als je dat nog niet hebt gedaan). Mocht hij echt niet willen dat je met hem gaat verven, dan ook niet doen.
Ik mag wel, dat is het probleem niet, en ook al zou hij zeggen dat het niet mocht, hij heeft er geen goede reden voor dus zou ik alsnog gaan. Er was ooit een andere gozer die met mij wilde verven en hij wist dat ik bezet was maarree
je snapt het wel en toen had mān vriend wel gezegd van: je mag niet met hem afspreken en dat snapte ik wel.
Alleen is dat met deze kerel totaal niet aan de orde, hell, hij wist tot die ene keer niet eens dat ik een chick was en daarvoor zouden we ook al eens samen verven. Er zijn tegelijkertijd wel en geen redenen waarom hij hem niet mag, het concept āFredā triggert hem gewoon heel erg. Fred is een doodnormale gozer die net zoals de meesten van die leeftijd studeert en een baan heeft, alleen heeft hij een dubbele bodem. En volgens mijn vriend is Fred kut omdat die jongen zich focust op zijn toekomst in plaats van zijn hobby, terwijl 95% van alle mensen die treinen verven (bijvoorbeeld) precies hetzelfde doen of deden. Zijn ook gewone mensen met een dubbele bodem, maar nee die zijn niet kut
Dusja, echt duidelijk is het niet echt nee.
Over 4,5 uur moet ik in de les zitten
Ik ga vandaag Otters voeren ļø
ļø
ļø