Wat je even kwijt wilt #7

Waaarom gaat er aaaltijd wat mis met mn uren invullen pff.

verrassing! ik heb voor de verrassing gekozen omdat ik keuzestress kreeg

2 likes

image

Denk er een ballr petje op en je hebt Alberto toch?

12 likes

Als ik geen studieavond had dan had ik liever meegegeten met je - mein lieber wat ga jij zo fijn eten!

19 likes

:sob::sob::sob:

1 like

Ik geloof dat de hier gebezigde uitdrukking ‘huilon’ is?

9 likes

Ik was net in de ub en toen kreeg ik oogmigraine, dus ik fiets gelijk naar huis voordat ik helemaal niks meer zou zien. Mijn zicht was dus wel al een beetje weg en daardoor sneed ik een scooter af die ik niet zag aankomen, maar er was echt niks aan de hand en ik zei gelijk sorry maar toen ging die gast expres hard tegen mijn voorwiel aanrijden en me uitschelden voor kankerwijf :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes: hij reed lekker dapper snel door voordat ik kon reageren. Ik ben echt zo boos en gefrustreerd en nu moet ik steeds huilen van boosheid haha jezus wat een leuke dag :thumbsup: Migraine is wel alweer voorbij gelukkig

7 likes

Er is ook een sex topic he

15 likes

Heeft je kinderboek een bepaald thema waarmee je gemakkelijk kan inhaken op een bepaald evenement met kinderen als doelgroep?

Wat is een leuke stad om twee dagen heen te gaan voor kerstmarkten in november? Met de auto bereikbaar vanaf Utrecht. Thanks!!

Heeft er iemand hier zo’n plaid/deken?
Is dat nou echt een lekkere “kruip-ik-onder-deken” of meer deco? Zit eraan te denken een te bestellen voor op bed of bank.

1 like

Heb hem zelf niet, maar wel gevoeld in de winkel en ik vond hem persoonlijk te zwaar en log om als dekentje te gebruiken. Denk dat ze meer voor decoratie dienen.

Ik was net met de hond aan het wandelen en kwam daar een oudere man tegen. Eerst hadden we een heel leuk gesprek over de honden en opeens begon hij over dat ik echt niet alleen moest wandelen want zou volgens hem niet veilig zijn. Toen ik aangaf dat ik weer verder ging lopen zei hij als je nog een slaapplek zoekt kun je mee en anders een fijne avond meid. Ik heb vriendelijk gelachen en ben weggelopen maar nu denk ik wtf??

10 likes

Ik heb net een uurtje gefietst en het was echt fijn. Mijn hoofd is nu veel leger, en nu voel ik me minder slecht over het zakje pindarotsen dat ik nu leeg ga eten

5 likes

Ja die opmerking kwam echt uit het niets. Misschien trek ik het me ook teveel aan maar achteraf vind ik het gewoon erg vreemd en moest het even van me afschrijven.

Mijn vriend en ik zijn bevriend met een koppel dat ik ken van een random feestje in de stad.

Ik wist dat ze wilden gaan verhuizen volgend jaar en zag een oproep op zijn facebook voor een nieuw huisje. Dus ik vroeg of ze gingen verhuizen uit dezelfde flat als waar wij wonen. Krijg ik te horen dat ze uit elkaar zijn en ik vind dit echt zo erg. Ik vond hun zo’n powerkoppel en niemand zag dit aankomen.

Heb gelijk het meisje geappt met een lading lieve berichtjes en ga maandag langs met een reep chocola en een sixpack bier.

19 likes

Jeeezuuuus, ik kijk per seconde wijzer en die man die tegenwoordige tijd doet OMFG nog nooit iemand zo slecht gezien?! Seriaaaaal

2 likes

Extra raar dat hij eerst iets zegt over je veiligheid en vervolgens zo’n creepy opmerking maakt.

2 likes

Ik heb echt geen boodschap aan mensen die pontificaal voor de deur van de tram gaan staan en geen ruimte maken voor passagiers die uitstappen. Dan krijg je gewoon mijn romp in je gezicht (ben 1.95 op deze schoenen), sorry not sorry

9 likes

Zag net een knappe jongen in de trein en een van de eerste dingen die ik dan doe is even kijken naar de schoenen. Had hij RGK schoenen aan :x::sweat::dizzy_face: Liep hoofdschuddend de trein uit.

16 likes