Wat je even kwijt wilt #7

Ik erger me aan ‘irriteer me’ en ga nu naar de supermarkt doei!

3 likes

Zo… nog meer ergernissen of was dit het voor vandaag :laughing:

1 like

Wil jij nou ook nog een duit in het zakje doen.

Grapje

17 likes

Brr net bijna aanrijding gehad met een bus die een te brede bocht nam :confounded: . Het ging maar net goed. Zit nog na te trillen en misselijk van ben en hoofdpijn nu begint op te zetten bah!

1 like

WIL IEDEREEN MET ERGERNISSEN ZICH NAAR HET JUISTE TOPIC BEGEVEN.

Man, man, man. Echt een ergernis dit.

15 likes

ik wil yoga doen maar ik wil geen yoga doen: ik wil geyogaad worden.

16 likes

pardon?

3 likes

KOM JE NU MEE…

1 like

Het is niet geel he. Dus niet serieus.

5 likes

Er is een sex topic he nescio…

5 likes

SLOWCHAT.

14 likes

Ik heb er nog 8! Kun je daar wat mee? Ik heb al een pannenkoekenstekje, dus dat hoeft niet :smiley:

1 like

trouwens dat hele feng shui daar hoor je nooit meer wat over? hoeft dat niet meer?

1 like

Ohhh dan moet je naar mijn yoga-lerares, die is zo lief en leest de hele tijd voor uit inspirerende boekjes vol met onzin terwijl je in houdingen ligt en dan komt ze essentiële olie op je smeren en je hebt helemaal niet door dat je aan het yoga-en bent.

9 likes

Ligt eraan wie je het vraagt.

2 likes

Ik moet te hard lachen om dit alles.

7 likes

en je hoeft niet over Patanjali te praten???
moest ik nog om lachen, die ergernis van jou.

1 like

Ik heb dit ook gehad, met m’n voortand. Toen sleet het langzamerhand een beetje af en nu zijn m’n voortanden ongelijk :frowning: maar de tandarts zei dat het door tandenknarsen komt (wist niet eens dat ik dat deed) en nu heb ik 's nachts een knarsbitje in

1 like

ben wel benieuwd eigenlijk wat ik zou moeten veranderen, als ik mn huis feng shui-compliant zou willen maken :thinking:

1 like

maar dat kan toch gewoon? Marbella heeft dat toen ook gedaan en dat was gewoon prima. Maar melden dat je weggaat omdat de sfeer zo slecht is, is gewoon even een statement maken. Dan vind in het stijlvoller om gewoon weg te gaan of alleen te zeggen dat je weggaat en de reden onbesproken te laten.

2 likes