Wat je even kwijt wilt #7

:roll_eyes: NEE

Ze heeft wel allemaal zweef-theorieĂ«n over ademen en olie die je cellen binnendringt om ze te openen etc. maar ze is zo ASMR dat ik alleen maar denk ‘yas bitch geef me die bullshit!’. Ze is ook Russisch dus ze heeft ook een heel leuk accent en ze praat Engels en dat trek ik allemaal een stuk beter. Het is wat meer GentleWhispering en wat minder Marja die op haar 55e zichzelf vond met yoga en nu in gekleurde gewaden rondloopt en een ‘hugger’ is.

8 likes

Gezondheid

11 likes

Als iemand weggaat verwacht ik ze altijd weer terug onder een andere naam, maar ze vallen altijd door de mand. Ik kan me dat dan altijd voorstellen hoe het is in het echte leven als iemand dan DOEI JULLIE ZIJN KUT IK GA EEN NIEUW LEVEN BEGINNEN doet en vervolgens in vermomming terug zou komen.

image image image

25 likes

Ik ken wel een expert.
Mijn stiefmoeder heeft het huis zo ingericht, maar als je dat niet weet zie je er ook niets van.

2 likes

Ik werk nu een paar dagen als student in een nieuwe klerenwinkel die binnenkort opent en help de stock uit te zetten. Ik heb 4jaar geleden ook eens in een klerenwinkel gewerkt. Maar man wat vind ik dat kut. Tijd gaat traag, oppervlakkige small talk en domme ‘grapjes’.
Gelukkig brengt het geld binnen :joy: Nog even doorbijten tot 17u.

4 likes

ik schrik me echt een hoedje van hoe snel de tijd gaat als ik hier zit! dan is het ineens middag enzo.

7 likes

Ja, staat er weer geen eten klaar op tafel als @anon25548216 thuis komt. BEN JE EEN WERKMOEDER OFZO.

11 likes

Hahah maar die anderen zijn gewoon onmenselijk? Het is geen gezicht meer, maar een soort dikke laag aardappelpuree die grofweg over zn gelaatstrekken is gewreven? Ik snap ook niet dat de gemiddelde pedofiel dan denkt oh dis gewoon een normale man niks aan de hand terwijl Alberto er als een Fucking Ork aankomt?? Het is gewoon rubber ook, alsof hij aankomt in een soort latex extra hoofd??? Hoe dan??

Maargoed, half Nederland vond dit ook overtuigend dus ik weet het echt niet meer

20 likes

Hahaha dit kan toch ook gewoon niet

1 like

owww god dat was erg toen. die ushi en dat vals-gebit-verwijder-moment :facepalm:

10 likes

aah oke het ging dus meer om het benoemen van de sfeer in het afscheidsbericht ipv zo’n afscheidsbericht in het algemeen
dat had ik niet door

Ha ha ha ha ha ha ha ADELE IK BEN HELEMAAL GEEN JAPANNER HAHAHAHHAA IK BEN GEWOON EEN WITTE VROUW DIE JE AL EEN UUR MET EEN ZEER RACISTISCH ACCENT INTERVIEWD EN KIJK HAHAHA MN TANDEN ZIJN NEP EN MN OGEN NAAR ACHTER GETROKKEN HAHA HA .

Kijk hier heb je een foto van me die ik gister met je gemaakt hebt ha ha ha ha kijk ik ben gewoon een blonde vrouw leuk hĂš?!

36 likes

ha! serves him right.

2 likes

Ah bah :frowning: Zo’n dagen zijn er soms. Je hoeft je niet verplicht te voelen om dingen te ondernemen, soms kan alles teveel zijn :heart:

1 like

der.ek o.gil.vie

1 like

Ik plaste bijna in mijn broek bij ‘Fucking Ork’.

5 likes

hhaha ja met name die foto met dat BALR petje? Dat ziet er gewoon NIET natuurlijk uit

4 likes

Ik heb vanavond een date en ik ben superzenuwachtig

15 likes

:frowning_face: Ja snap ik, we zijn altijd harder voor onszelf dan voor anderen, toch. Maar als je er zo verdrietig / overprikkeld / 
 van geraakt, is het nu misschien juist het moment om te proberen lief te zijn voor jezelf en te luisteren naar jezelf, en hoe je je beter kan voelen. Misschien voel je je beter als je een was insteekt en boodschappen doet, zodat je straks propere kleren en een gezond en lekker maaltje hebt. Maar misschien kan dat ook wachten en is het niet zo erg als dat morgen pas komt. In dat geval kun je proberen voor nu gewoon te relaxen :slight_smile: Ik hoop dat je je snel beter voelt!

1 like

Ik heb altijd zo snel medelijden met mensen? :confused: snap hier zelf echt niets van
De buurman van mijn ouders probeert het leven van mijn ouders bewust te verzieken. Hij maakt ze overal zwart en probeert de verbouwing die noodzakelijk is vanwege de handicap van mijn vader te stoppen. En net toen ze begonnen met het afbreken van de schutting wegens de verbouwing, stond hij daar heel paniekerig en wanhopig en ik vond het gewoon heel erg voor HEM? Hij behandeld mijn ouders echt als stront en nu voel ik ook nog met hem mee? Is niet normaal toch?

4 likes