Wat je even kwijt wilt #7

Zelfs bellen in een stilte coupe op dit tijdstip is niet OK. Ik kan gewoon meegieten met een jongen zijn telefoongesprek over zijn relatie :’) #treinergernis1

1 like

Ik ga ook altijd expres niet in de stiltecoupé zitten zodat ik ongegeneerd iedereens gesprekken af kan luisteren.

3 likes

Ew ik heb zo een oud-leerling gehad die echt vaak een fb berichtje stuurde met hoi mevrouw. Maar ik heb daar niet zoveel behoefte aan dus gaf korte antwoorden en reageerde een stuk later pas telkens. Stuurt hij ineens net voor ik naar bed ga, dus heel laat, mag ik u een geheimpje vertellen? Meteen geblokt die hap. Geen behoefte aan.

Hmm maar is toch ook wel leuk dat hij op je stories reageert? Of is het een of andere creep?

Ik vind het gewoon een beetje irritant, ik ken hem niet en hoef ook niks van hem en hij reageert telkens ‘sexy chick’ enzo

Ik durfde vroeger geen bananen van een tros af te trekken. Ik kocht altijd hele trossen. Ouder worden heeft toch ook wel veel voordelen, want het was vaak nogal veel en onhandig.

4 likes

Maar je zou toch denken dat het op dit tijdstip wel echt stil is in de stiltecoupe

1 like

@Infidel Heb ook laatst m’n nummer aan iemand gegeven en had gelijk spijt. Weet ook niet waarom ik het deed. Durf soms geen nee te zeggen. Maar heb hem eerlijk gezegd na het eerste berichtje gewoon gelijk geblokkeerd.

Oh dat is wel mega irritant ja. Kan je hem niet blokken? Wel goed voor je ego trouwens om steeds te horen dat je een sexy chick bent toch

2 likes

Nee ik vind het naar

Awh wat rot :frowning: :kissing_heart:

Hmm oke, blokkeren die handel dan

Ik zag vandaag een man lopen met twee honden, en eentje keek de hele tijd heel lief schuin omhoog naar z’n baasje ipv gewoon vooruit :heart_eyes: Ik smelt

9 likes

Aah nee wat kut joh :frowning: ging het om die snaps?

Altijd als ik in m’n studentenstad zit mis ik het bad bij mijn ouders thuis zo erg terwijl ik daar maximaal 1x per halfjaar gebruik van maak

:frown: wat naar. Weet hij dat je je zo voelt?

Ga op die date je kan het! Dat excuses zoeken komt me bekend voor en dat is alleen maar een goed teken, denk ik :wink:

1 like

Ik zag vandaag een hele mooie hond lopen, soort van husky, klee kai denk ik? Maar anyway ik lachte half verliefd naar dat beest want zo gaaf en toen dachten 2 puberjochies dat ik naar hun lachte. Hoe vaak ik dat niet meemaak, niet perse dat ik zo’n gave hond tegenkom maar dat mannen denken dat alles om hun draait. Argh!

4 likes

Zo raar. De politie was hier vandaag voor de buurman maar hij was niet thuis. Hij is net zelf langs het bureau gegaan maar ze wilden niet zeggen wat er was. Ze bellen hem er later nog over.
Ik denk dat het te maken heeft met de eigenaar van dit pand (die ons graag weg ziet gaan, hij bood mij daar vorige week geld voor). Geen idee of de politie daar überhaupt voor langs komt maar wel toevallige timing. Ben er helemaal nerveus van geworden :confounded:

Iemand op mn werk maakt af en toe enorm dubbelzinnige “grapjes” naar één bepaalde collega. Zo ongemakkelijk.