Wat je even kwijt wilt #7

Clownsschoenen of niet?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik herken wel wat dingetjes. Maar voor (sommige) Chinezen is het wel echt serieus.

1 like

ja I know! ik vind het ook wel uhhhh hmmm oprecht interessant.

(het woord oprecht heeft wat inflatie ondergaan)

3 likes

Excuse you, Ik heb nog nooit zoveel complimenten gehad als met die schoenen haha.

1 like

excuse me ik vind ze fantastisch

1 like

Ze lopen ook lekker. Dus kan ze alleen maar aanraden.

1 like

wat zou er clown aan moeten zijn dan? zoom in, enhance, ik zie het niet.

1 like

Kennen jullie dat, dat je naar de dokter gaat en ā€˜hooptā€™ dat je ziekte X hebt? Waarin ziekte X natuurlijk wel iets goed behandelbaars is, maar dat je dat liever hebt dan dat de conclusie is dat je klachten vanzelf wel weer over zullen gaan. Het lijkt me naar om X te hebben maar dan kunnen ze me tenminste medicatie geven en dan weet ik dat het overgaat in plaats van dat ik maar aan blijf klooien. Vind het zelf wel een logische redenatie maar het voelt toch stom/raar om op zoiets te ā€˜hopenā€™.

12 likes


Tumblr stelt nooit teleur. :stuck_out_tongue:

4 likes


4 likes

Ojaa heel mooi! Ben zelf wel nog 1,5 week op vakantie. Dus als iemand anders interesse heeft dan mag zij ā€˜m hoor! Heb zelf ook nog een B. korf bon bedacht ik me dus kan die daar ook voor gebruiken. Meerdere mensen blij dan.

Nee totaal niet

1 like

vind ik zo onlogisch niet hoor!

1 like

Ik denk dat het vooral komt omdat ik nu niet echt stabiliteit heb in mijn leven. Op dit moment zou ik een stage moeten hebben en dat heb ik dus ook nog steeds niet, dat ook voor extra stress zorgt. Depressie heerst ook al in de familie, dus ik heb wel ā€œaanlegā€ hiervoor. Van de rest zijn het denk ik gewoon allemaal opstapelingen van kleine dingetjes. Dank je :revolving_hearts: hahaha misschien moet ik dit inderdaad naar een ander topic verplaatsen voordat dit een depressief topic gaat worden!

1 like

Ah jeetje, ik weet echt hoe verschrikkelijk dit is. Normaal gesproken ga ik dan ook gewoon naar huis, want bij mij is er geen geen stoppen aan. Sterkte! :heart:ļø

1 like

Ik heb net voor het eerst optimel griekse yoghurt koffie op (JA LAAT) en het is echt lekker!! En nu zit ik te wachten tot mijn geĆÆmproviseerde bananenbrood klaar is, ook voor het eerst gemaakt. Het moet niet gekker worden vandaag! :thinking:

3 likes

Ik kwam die Derek een keer tegen in een boekenwinkel in mijn geboortestad. Ik kwam in de winkel om een schrift te kopen en hij had een of andere signeersessie. Ik liep daar als 13 jarig meisje zo van; wie is deze ventā€¦

Allemaal van die huismoekes in de rij voor zijn handtekening natuurlijk.

3 likes

Ik heb echt maandelang gehoopt op allerlei ernstige ziektes die je absoluut niet wil hebben omdat mn kut klachten maar niet overgingen. De internist werd gek van me. De MLD arts werd gek van me. Maar alles beter dan ā€œje moet er maar mee leren levenā€ ofzo

1 like

Oh shit, wat heftig opeens. En je hebt al wat shocks te verduren gehad de laatste tijd geloof ik. Ik weet niet in hoeverre je ermee zit (Ik bedoel, misschien zat het eraan te komen omdat hij/zij al heel lang terminaal ziek was of iets dergelijks, of kende je hem/haar helemaal niet zo goed) maar alsnog sterkteā€¦ :heart:

Merlijn blijft een rare kat. Nu heeft ie ontdekt hoe de brievenbus werkt en als hij de iemand ziet lopen naar de voordeur, racet hij daar naartoe en als iemand dan iets dooor die gleuf duwt gaat hij er hard aan trekken haha. En als ie het voor elkaar heeft gekregen om alle post eruit te trekken gaat die aan de haal met de reclamefolders.

11 likes