Wat je even kwijt wilt #7

Als ik brood eet, eet ik voornamelijk broodjes met tomaat met en pesto, hummus met komkommer, gegrilde groente of een gebakken eitje. Nauwelijks normaal broodbeleg, waardoor ik dingen voor meerdere dingen kan gebruiken.

1 like

Vraag ik me ook af. Ik vind het ook fijn om minimaal twee soorten broodbeleg te hebben om af te wisselen, maar dan wordt het al helemaal moeilijk om het op te krijgen voordat het beschimmeld

1 like

Ik koop eigenlijk alleen kleinverpakkingen en pindakaas. Dus bijvoorbeeld een kleintje smeerkaas of filet americain. Verder koop ik bij de afdeling vers van die pakjes vleeswaren waar dan iets van 90 g in zit.

1 like

Helaas zijn het bij mij zowel mannen als vrouwen die zeggen ā€œach, je bent nog zo jongā€.
Maar ik ben al in de 30, dat is echt niet zo jong meer dat je nog aan het begin van je carriere staat. Ik word er heel vaak door onderschat.

1 like

Hoi even een review over helpdesks en chats enzo. Je hebt er geen reet aan als je contact persoon een man is.

Joe

4 likes

Kut ik denk ik ga even lekker een blikje energiedrink drinken… Maar was vergeten dat ik het in de vriezer had gelegd vanochtend zodat het snel koud zou zijn. Nu zijn ze bevroren. :cry: Nu moet ik het maar doen met een blikje cola vanille.

1 like

Ik zou een luchtreiniger kopen/huren!

Wat vinden jullie de lekkerste van de 2? :3

• Cola vanille
  • Cola cherry

0 stemmers

Ik ga het ook niet meer proberen. Ik wissel mijn oorbellen echt 1 keer per jaar ofzo of zelfs minder dus als hij goed blijft zitten (terwijl hij eigenlijk niet echt dicht is), prima! Lekker laten zo haah

Omg ik kijk net in de spiegel en het valt me voor het eerst op dat mijn tanden echt een stuk geler zijn geworden :sob: Ik moet ook niet zoveel koffie drinken…

Weet iemand welke tandpasta echt goed is om je tanden witter te laten worden/lijken?

Ik heb echt precies hetzelfde vandaag! Heb ook super lang en hard m’n tanden gepoetst net maar ik zie geen verschil (duh). Dus ik lees even mee maar de tips.

Heel m’n kledingkast opgeruimd en zoveel weg gedaan.
Heel veel dingen waarvan ik dacht jaaa ik ga het nog wel aan doen maar echt al een jaar niet aangehad ofzo
Zit echt in een enorme opruim bui :sweat_smile:

Oeh steek mij even aan, ik kan dat ook wel gebruiken. Goed bezig! Ik denk dat altijd, nee hoor nu ik dit kledingstuk herontdekt heb ga ik het sowieso weer dragen!!! Tuurlijk…

Huh ik had even lekker overdreven 76 uitroeptekens ofzo gebruikt, ik zie nu dat het forum dat automatisch verandert naar 3? Raar. Je ziet het ook in de preview, met vraagtekens doet hij het ook. En van twee puntjes maakt hij er automatisch 3. Verbeter mijn hysterie niet forum!!!1!!1!!!11!1!!!1!1!!1!!1!

11 likes

Door dat er niks goed gaat word ik zo uit mn comfort zone gehaald. Moet steeds bellen en mensen mailen. Haaaat het . Straks ga ik nog voor de lol mensen bellen.

3 likes
  • je hebt meer ruimte voor kleding die je wel echt draagt en leuk vindt
  • je zorgt ervoor dat je kleding een tweede leven krijgt (ik doe het naar de kringloop namelijk)

Hopelijk helpt dit een beetje :yum:

1 like

Oh oh ik voel in de verte een verkoudheid/griepje aankomen. :slightly_frowning_face:

Ik heb ook al een paar dagen keelpijn en ben bang dat ik verkouden ga worden… Hopen dat het niet doorzet voor ons allebei!

1 like

Ik vraag me af of het tokkie is als ik nu op het balkon rosƩ ga drinken rechtstreeks uit de fles. Waarschijnlijk wel, maar anders moet ik een wijnglas afwassen en dat is net ff teveel moeite

11 likes