Wat je even kwijt wilt #7

Het wordt pas tokkie als je vervolgens de lege wijnfles van het balkon af zou smijten, regelrecht in de tuin van je onderbuurman of op straat.

Oftewel: lekker drinken dus. Proost!

11 likes

Ugh hier ook al een week keelpijn, meer moeite met ademen doordat het zo opgezet is en een irritante kriebelhoest. Was m’n ene klacht waardoor ik nauwelijks sliep “over” werd het direct opgevolgd door dit :-1: Het zet tot zover alleen niet door.

1 like

Ik ben licht allergisch voor bepaalde noten en krijg dan eerder last van een kriebel in m’n keel. Geen idee of het zich ook uit in misselijkheid. Noten zijn wel vet dus mss moet je lichaam even wennen? Ik eet regelmatig teveel nootjes (of M&M met nootjes) en dan heb ik ook wel eens zo’n baksteen in m’n maaggevoel.

1 like

Net bericht gekregen van de IND dat de aanvraag van een verblijfsvergunning voor mijn vriend is goedgekeurd :smiley::heart:️ Kan wel huilen zo blij!!

112 likes

Jaaaa wat een goed nieuws! Hartelijk gefeliciteerd! :heart: omg ik zou het helemaal Holland stijl vieren met blokjes kaas met van die vlaggetjes erin.

Lang moeten wachten?

3 likes

Haha ja goed idee! Zo even langs de Action, even kijken of ze Nederlandse vlaggetjes hebben. Helemaal niet lang moeten wachten, we hebben een maand geleden de aanvraag gedaan. Zooo blij!

6 likes

Ik lachte hardop om hoe jij die foto’s beschreef hahaha

1 like

Gefeliciteerd, zo goed nieuws!

1 like

Blaasontsteking is verschrikkelijk :nauseated_face:!

Ik heb het ook vaaak gehad, dat kwam bij mij steeds na seks. Meteen plassen na seks heeft wel geholpen!

Hoera!

1 like

Ik keek net dit 3 min filmpje waarin een celebrity haarstylist 5 vrouwen in een winkelcentrum een nieuw kapsel geeft. Maar ik vind de opmerkingen die hij maakt nogal gemeen, niet overeenkomen met wat hij vervolgens zelf doet en heb het gevoel dat hij 5 vrouwen zowat hetzelfde kapsel + stijl geeft. :rofl:

Ik moet iemand vragen om me toe te spreken op mijn diplomauitreiking en weet ook wel wie ik wil vragen (super lief persoon, ken diegene inmiddels 4 jaar) maar vind het toch spannend. En ook een beetje gek, zo van ‘hoi wil jij iets aardigs over me komen zeggen?’. Maar mijn zusje en vrienden hebben me verboden dit keer weer mijn diploma bij de balie op te halen dus ga het nu maar gewoon doen :S

Wat een geweldig nieuws!

1 like

Huisbaas gemaild voor poes omg ik vind het zo spannend

17 likes

@Grey wat ontzettend fijn!! Geniet ervan!

@August (lol, ik tagde eerst loix) succes!! Ik hoop dat het mag van je huisbaas!

2 likes

Ze hadden ze niet bij de Action, ik ga morgen opnieuw op jacht, dan is hij overdag niet thuis en kan ik rustig allemaal heerlijk kneuterige hapjes voorbereiden haha.

1 like

HET MAGGGGGG

hij stuurt zelfs oh wij hebben er ook net twee gekocht leuk

Leuk druk gemaakt om niks

IK MAG EEN KAAAATTTTT

93 likes

Bij mij stond ook in het contract dat het niet mocht, maar toen ik het hem vroeg was er ook geen probleem! Maakte me ook veel te druk om niks, haha.

Maar gefeliciteerd, superleuk!

1 like

Nooo. Ik had een pizza in de oven gegooid, wil ik hem er net uithalen is ie gewoon nog net zo bevroren als toen ik hem erin deed. Doet m’n oven het dus blijkbaar niet meer. Echt niet leuk dit :frowning_face: (niet alleen om de pizza haha)

D-mannose!! Met cranberry kreeg ik de ontsteking nooit weggedronken en hiermee dus wel. Ook heel goed als onderhoud, schijnbaar is je blaas vlak na een ontsteking het meest vatbaar voor een nieuwe.