Wat je even kwijt wilt #7

Maar heb je het hier zelf al over gehad met haar? Anders zou ik dat als ik jou was toch wel eerst doen voor je gaat mailen.

Maar hoe dan?

@Maestoso

Ik ben aan het koken maar zou zoiets mailen:

Beste Y,

X is tijdens de eerste lesweek meerdere malen flauwgevallen waardoor andere studenten, waaronder ik, haar hebben opgevangen maar hierdoor delen van diverse lessen hebben moeten missen. Deze situatie is onwenselijk , en wel om twee redenen.

Allereerst is zo vaak flauwvallen ongezond (ander woord lijkt me beter). Ik ben bang dat X haar gezondheidsproblemen niet serieus genoeg neemt. Bovendien heeft deze situatie op langer termijn consequenties voor de hele groep. Sterker nog, ik merk nu al dat ik als studente met het chronisch vermoeidheidssyndroom (CVS) (dat had je toch?) onder veel stress gebukt ga door de huidige situatie en dat kan ik mij niet permiteren. En daarnaast verwacht ik dat docenten niet eeuwig coulant zullen zijn als wij delen van lessen moeten missen om X op te vangen.

Zou jij met haar een gesprek willen aangaan? Ik gun X ook een zorgeloze studietijd.

Met vriendelijke groet,

Pietjeeeeee

2 likes

Ik heb vandaag een nieuwe winterjas van m’n vader gekregen, ik had echt zon praktische iets over de kont jas, met muts voor de regen, heeeel warm . Oke het was ĂŒberhaupt niet de bedoeling om samen echt zon praktische winterjas uit te zoeken. Maarja we waren toch al in de stad en omg, wij hebben zooo gelachen :sob::joy:. Mijn vader is iets van 186 . Oh nee paspoort volgens mij 185​:crazy_face:. Hij zocht zo’n hele praktische jas uit. Als in “daar kun je in fietsen, er zit een muts op of hoe heet zon ding, kijk het heeft ook binnenzakken. Ja dit heb jij nodig op de fiets. “ “ moet jij een M ofzo?”. Ik zei nou meestal eigenlijk een xs of s” nou hij weer kijken. Ik die ENORM warme jas aan. Ik wist nog niet goed of het mij stond. Dus ik stelde mijn vader voor om de jas ook aan te passen. Hij was namelijk ENORM warm? Maar ik zeik in de winter altijd over kou. Toen zei ik “ ja voel zelf dan”. Toen hebben we een xxl model gepakt en hij kon daar net een klein beetje in. Het was zoo grappig. Wat een gezicht. Dat zat echt voor geen meter want vrouwenmodel. En toen hebben we foto’s gemaakt. Wij vonden het zo grappig. Het zag er echt niet uit​:joy::sob: zo’n volwassen man in een semi getailleerde dikke winterjas. Nee echt hahahahaha. Uiteindelijk heb ik die winterjas van m’n vader gekregen want hij dacht dat ik hem toch echt wel nodig had. Heel lief, en het was echt grappig. Ik heb echt een superleuke vader.

35 likes

Lig helemaal kapot in bed en moet nog eten, wil spaghetti carbonara maken wat heel simpel is maar de pannen zijn vies dus die moet ik ook nog schoonmaken dan :frowning:

Oh wat erg! Ik zou de VK bellen met deze klacht. Kan me voorstellen dat de verkoper het niet heeft doorgehad, maar ik hoor dagelijks verhalen over vieze verkooppraatjes
 echt erg. Abonnement kan altijd binnen 14 dagen na ingang nog herroepen worden dus dat moet dan idd wel goedkomen!

2 likes

Ah dit is echt super sweet. Ik zou de foto ergens mooi laten uitprinten en inlijsten.

1 like

Iemand zou om 20.00 iets op komen halen en ik zit nog steeds te wachten. Ik ben zo moe :sob: Lag ook serieus al in bed en ben er even uit gekomen om dit af te handelen, maar nu is ze er nog niet en ik wil gewoon terug naar bed.

Ik heb uiteindelijk AH Excellent zeezout & rozemarijn gehaald :grimacing:

2 likes

Haha vraag me wel af of hij dit wil.:stuck_out_tongue: maar dit soort dingen kunnen wel vaak hele leuke herinneringen voor later worden idd.

Misschien leuk voor vaderdag, dan is hij het vast alweer vergeten. Kunnen jullie er weer samen om lachen.

1 like

Mijn favo van die lijn is de rode curry koriander :heart: Zo zout, maar yum.

1 like

Ja die is echt heel lekker!

Ik ben aan het herstellen van een massive kater. Gisterenavond bij mijn vader gegeten met de nodige wijntjes en ik heb gewoon water tussendoor gedronken maar ben zó ziek geweest vandaag. Kon niet eens water drinken zonder over te geven. Lang geleden dat ik zo’n erge kater had boe ik word oud.

Ik voel mij aangetrokken tot een gieter, maar heb de nieuwe folder nog niet eens in huis. :sweat_smile:

9 likes

Ik heb je berichten net gelezen. In eerste instantie vond ik je volledig in je gelijk staan maar ik vind het nu jammer dat je het niet met je medestudent/vriendin gaat bespreken en het aflaat hangen van die ander.
Het gaat haar ook opvallen dat je haar niet meer gaat helpen.
Je wordt uiteindelijk docent toch? Ik denk dat dit een leerproces voor je is die je uiteindelijk ook je leerlingen gaat/moet adviseren.

3 likes

Ik was net in gesprek met een paar mensen en toen zei ik dat ik nee zeggen tegen mannen best moeilijk vind en dat dat me we eens in vervelende situaties brengt. En toen kreeg ik toch een partijtje victim blaiming over me heen haha pff ik ben er nog van onder de indruk

Jaaa deze is zo leuk! Ik heb die vorige week gekocht voor in ons nieuwe huis alvast, duurt nog 2 maanden maar goed haha.

1 like

@Amphitrite Kun je samen met die vriendin hulp zoeken? Kan ze je daarbij helpen?
Zeg tegen haar dat je bang bent. Samen met haar kun je dit. :heart::heart:

2 likes

Mijn man heeft zijn vrienden uitgenodigd en ze gaan zo voor het eerst de trouwfilm en trouwfoto’s kijken. Dus nu hebben ze het over bruiloften en het is hilarisch om te horen stiekem vanaf boven.

16 likes