Wat je even kwijt wilt #7

Victim blaming? Zeiden ze dat het jouw schuld was?

1 like

Ja haha
Dan moet je maar nee zeggen!!
Ja denk je dat ik dat niet deed???

Ik heb schoenen besteld die lijken op van die MAG schoenen maar dan op steroïden. :rofl:

2 likes

Wtff sommige mensen…

Wow ik kreeg een like van iemand die ik “vroeger” heel tof vond. Werd er helemaal nostalgisch van. Kan me alleen niet meer herrinneren waarom ik haar tof vond haha.

M’n vader geeft les aan 16-jarigen en wil met ze op de schooltrip naar Berlijn naar de film. Hij vraagt mij altijd welke film leuk is, maar wat zouden jullie aanraden van wat er nu draait? Ik heb alleen Blackkklansman gezien recentelijk en hoewel dat wel een toffe film was, is het niet een lekker luchtige film die je even met een klas gaat kijken.

Is Crazy Rich Asians leuk? Of Bad Spies/the Spy who dumped me?

Ik ging gisteren naar de the nun in de bioscoop en toen het licht aanging stond ’ the nun ’ voor het doek :sob:

15 likes

The Meg?

2 likes

Deze krengen. Ben ik eindelijk weer eens 170. :smiley:

15 likes

Heel vet!

1 like

Heel gaaf

1 like

Ik vond crazy rich asians super leuk en ook luchtig voor 16-jarigen. De rest heb ik niet gezien.

2 likes

Deze oma ligt in bed en komt er ook niet meer uit.

1 like

Ik ga zo voor de tweede keer alleen naar de bios, maar omdat het zaterdagavond vind ik het spannender? Nouja, zodra de lichten uitgaan ziet niemand me meer :sweat_smile:

@Insouciance oh ik ga dus zo naar The spy who dumped me. Zal het laten weten anders! Crazy Rich Asians vond in heel grappig en lekker zo’n weg-kijk film.

7 likes

The spy who dumped me! De vorige keer vond ik het best te doen, maar nu voelt het anders haha. Nouja, zal zo wel over gaan. Ik zie/hoor de laatste tijd steeds meer mensen die alleen gaan.

1 like

Peach tree Met Sourz is heel lekker!! Ze geven het hier een 10 of 9

1 like

Deze oma ook :sweat_smile:

1 like

Ik zit, face down en popcorn eten tot het donker is haha

2 likes

Saaie zaterdagavond.

1 like

Kan Indolence het best naar huis gaan en lekker naar bed?

• Ja lekker op tijd naar bed
  • Ja lekker uitgerust zijn

0 stemmers

2 likes

De scheetjes deel 2 bij Ik vertrek. Kan het niet aanzien hoe treurig het eigenlijk allemaal is haha

4 likes