Ik wilde vanochtend mijn lenzen indoen, bleek dat ik ze niet in de vloeistof had gezet. Zo lekker handig van mezelf. Heb ze toen even laten trekken en later toch ingedaan. Maar ik denk dat ze toch wat vertieft zijn nu. Één lens zit al de hele avond te kloten. Nu ligt deze oma al lekker met bril op in bed, zo rock 'n roll.
Woehoe ik stem voor naar je bed, vanuit mijn eigen bed.
Ik zit nog in dubio haha. Haat foto’s van mezelf, en dan denk ik ja, kan alleen tegenvallen.
Wordt net naar mijn idkaart gevraagd bij de bar. Ben 29
Cheers!
Shittt… Ik had een vet leuk idee voor mijn broer die samen gaat wonen. Vannacht is zijn eerste nachtje in het nieuwe huis en ik wilde als verrassing een ontbijtje regelen. Maar door de drukte van het werk denk ik er nu pas aan en heb dus niks besteld… En moet morgen al vroeg werken, anders had ik zelf nog wat bij elkaar gesprokkeld en aan de deur gehangen. Aahh ik baal van mezelf. Weet zeker dat ze het vet leuk hadden gevonden!!
Kan je dat niet nog ergens 's ochtends vroeg bestellen?
Kun je niet via een thuisbezorgd app ofzo morgen iets bestellen.
Of nu al bestellen en dan een tijd erbij zetten voor morgen vroeg. Je kan er dan ook bijzetten van dat de bezorger zegt dat het van jou is.
Wel echt een heel lief idee
Ik wilde laatst in een museum een kaartje kopen en toen werd naar mijn leeftijd gevraagd omdat ik dan misschien voor een goedkoper tarief naar binnen kon. Ik ben 27 en dat goedkopere tarief was t/m 12 jaar Gelukkig verbeterde ze zichzelf en zag ze ook wel in dat ik niet echt <12 ben haha
omg ze zijn hier zo’n evenement aan het afsluiten met van die typische blues met van die typische druilerige uithalen
Ik had deel 1 nog niet gezien, maar heb me net echt verbaasd over die mensen haha. Een houten huis op containers bouwen en het daarna met hijskranen 3 meter verplaatsen?? Weer een typisch ik vertrek probleem
Laat antwoord maar jij bent echt heel knap en ik vind je altijd leuk op foto’s staan? Totaal niet ongemakkelijk ook, juist heel charmant en lief
Haha ja heel bijzonder hè! Wel echt respect voor hun doorzettingsvermogen en het uiteindelijke resultaat!
Hmmm, was niet bedoeld als steek onder water. Ik denk alleen wel dat dit soort moeilijkheden in een opleiding een basis kunnen en moeten zijn. Misschien ook daarom dat je slb’er (zo noemde het toch) jullie klas het zelf laat oplossen. Ook omdat je je beroepshouding ook op school vormt.
Edit: ik denk dat het niet goed overkomt. Heb het daarom nog wat aangevuld.
Pfoe dat je wil slapen en de buren een feest in de tuin geven
Ik ben net echt super hard gevallen met de fiets maar ik durf niet te zeggen want ik was mijn moeders fiets
Maar ik heb niks hoor!! Hoop dat de fiets ok is
Oh my gawd do they have kranen in Amsterdam? Like wow like you know.
Mag ik jou insta
Leuk!!