Wat je even kwijt wilt #7

Waarom gaat de zaterdag altijd zo snel voorbij :cry: Nu is het al bijna zondag en dan moet ik weer 2.5u met de trein :cry:

@Santeria ik denk dat je te streng bent voor jezelf (en je vriend misschien ook haha). Maar als je er echt mee zit, er is vast wel een manier van kijken die het meest flatteus voor je hoofd is. Mensen zeiken altijd dat ik precies hetzelfde kijk op elke foto maar goed als ik dat hoofd niet trek dan zie je al m’n schaduwen en ben ik meer een beurse appel dan een mens. Heel veel selfies maken en kijken wat het best uitziet? En anders gewoon alles ownen. Ik stuur wel mijn foto’s van mijn laatste familie foto shoot, dan voel je je ook beter. Ik ben er uit gelaten met een reden hehehhe

Zal wel de anticonceptie vergeten zijn ofzo.

Ik geniet anders al enorm van jouw verslag. :joy:

Dit is de reden dat ik ‘nee’ heb gestemd om Rotterdam te benoemen tot nieuwe hoofdstad.

5 likes

Nee al die jonge meiden worden altijd door de pil heen zwanger hoor!!

6 likes

Wat is er zo dark aan damsko?? Ben zo benieuwd

1 like

Ik vraag mij dus echt af als ik naar Amerika zou gaan en alles zou vloggen of Amerikanen dan hetzelfde zouden hebben van Tssssssss stomme Europeaan je begrijpt onze rijke cultuur niet ga terug naar je liberale hoerenland. :stuck_out_tongue:

3 likes

Dat wordt dan acteren, maar ik wil wel graag naar voodoo doughnuts en triehards in consumptiemaatschappijoutfits uitlachen op burning man.

Dit zou eigenlijk meer een biecht zijn maar eigenlijk zouden alle toeristen als ze op schiphol staan om naar Amsterdam te gaan een lootje moeten trekken en dat daar dan wordt bepaald of ze naar Amsterdam mogen afreizen of verplicht naar Almere moeten. De hoofdstad een beetje ontlasten. :devilish:

11 likes

5 likes

Aah lief, vind het altijd eng om foto’s te delen. Ga morgen even kijken of ik er eentje kan vinden.

1 like

Had het niet verwacht maar ik ben het EGF echt allang vergeten. Heb het idee dat ik hier al 8 jaar zit haha

20 likes

Hahahaha :heart: :heart: :heart:

1 like

Oh God, had je genoeg tissues of is hij nog steeds een lopende waterval?

1 like

holy shit zij lijkt veel op estee lalonde

maar dan een vervelende amerikaanse versie

@FrozenFlame
Happy birthday to us! :partying_face:

2 likes

Hahah woehoee, Happy Birthday :balloon::birthday:

3 likes

Mijn vriend en ik gaan morgen een dagje weg met zijn ouders dus we slapen in onze oude woonplaats, meestal slapen we dan samen bij zijn ouders omdat we daar een tweepersoonsbed hebben maar ik slaap nu alleen bij mijn eigen ouders omdat dat zo lang geleden was, en het is zo gezellig :blush: Mijn moeder had taart gebakken en heeft allemaal lekkere dingen voor ontbijt gehaald en we hebben gezellig een film gekeken samen. En mijn vader praat graag over wat ‘diepere’(?) onderwerpen (hoe dingen in de ruimte werken of hoe bepaalde taalkundige fenomenen ontstaan, dat soort dingen) en mijn moeder duurt dat allemaal altijd veel te lang maar ik ga daar ook wel goed op en spring net zo van de hak op de tak als hij. Worden dus altijd van die ellenlange gesprekken waar constant weer een ander onderwerp bij wordt gehaald , maar die beginnen meestal rond een uurtje of twaalf. En m’n moeder is het meestal na een kwartiertje wel weer zat dus die gaat zich dan klaar maken voor bed, en we worden dan op een gegeven moment met z’n tweeën naar bed gestuurd door haar. En het is allemaal zo vertrouwd en gezellig en ik lig nu helemaal blij in m’n oude bedje :blush:

En gefeliciteerd @FrozenFlame @Flopsyunicorn ! Hoop dat jullie een fijne dag hebben morgen!

39 likes

Hmmmm mijn huisgenoot is kunstenaar. Ze had mij gevraagd of ze een foto van mij kon maken om te gebruiken voor de lichtval voor een schilderij waar ze mee bezig is. Nu heeft ze voor een ander project een portret van mij gemaakt. Dat wordt nu geveild. Voelt een beetje gek.

5 likes

Lol iemand die ook ik vertrek heeft gekeken? Ik kijk het nu terug met de scheetjes. Dat huis op die containers wtf

5 likes

Ja yes ik ga het nu terug kijken!!!

1 like

Dankjewel!! En jouw dag/avond klinkt ook heel goed en liefdevol moet ik zeggen!

1 like