GEFELICITEERD
Ik dacht net t leven is al voorbij maar Mn ouders zijn zo lief ️
Ga ik zo mini frikandelletjes in de oven gooien?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo spectaculair vind ik die golfbaan niet. Ze hebben ook een Facebook pagina. https://www.facebook.com/2017underconstructieminigolf/
Met dit soort berichten:
En onze nieuwe hond papi die we nu twee weken hebben we hebben haar uit het asiel en ze hoort echt bij ons ze is ons nieuwe scheetje ze is erg waaks en lief ze is rond de 3 jaar oud en het is een rednose pitbull we zijn heel blij met haar
ik moest 10 dagen geleden ongesteld worden en ik ben het nog steeds niet en ik weeeeet dat ik er niet over moet stressen omdat het dan nog langer uitblijft
ik ga er niet over stressen
niet over stressen
nie stressen
ni stressen
n stressen
stressen!
zo werkt dat toch?
Ik zit zo in dubio. Buurmeisje geeft een feestje in de tuin wat ze ook netjes heeft laten weten. En opzich staat de muziek niet knetterhard maar ik kan de teksten wel volgen evenals het geklets van haar gasten. En het is nu na tweeen en ik wil opzich wel graag slapen maar dit lukt niet omdat het feestje zo ongeveer onder mijn raam plaats vind. Wanneer is het geoorloofd om een berichtje te sturen en niet als zeikende buurvrouw over te komen?
Die heb ik helaas niet in huis
Of oordopjes met zachte muziek en dan iets van tikkende regen of een ander rustig geluid?
Helaas ook geen watjes in huis. Ik luister mijn muziek altijd met zo’n grote koptelefoon weliswaar met noice cancelling. En die heb ik eerder op de avond wel opgehad maar daar kan ik niet echt mee slapen. Dus ik ga wel gewoon duimen dat het feestje zo ten einde loopt.
Wil echt niet zo overkomen van oeh zie mij nou maar ik ben best tevreden met hoe vandaag gegaan is (dat doe ik normaal al nooit).
Uit eten geweest met de familie van m’n vriend (8/10 eng), rijden in zijn auto over de snelweg (10/10 eng: ik zei ook om de 3 minuten “ik kan dit niet en wil niet meeheer”) en een bruiloft (6,5/10 eng) + ook nog gedanst(??!)
Tot zover mijn spreekbeurt, welterusten!
Jezus wat een nacht. Ben van de trap gevallen en met mijn rug hard tegen de trap aangeklapt. Kreeg tijdje geen adem en viel aantal keer flauw.
Vraag me niet hoe maar uiteindelijk boven gekomen bij mijn telefoon. Vriend niet te bereiken die in kroeg aan het werk was, kroeg zelf niet te bereiken, mijn vader gelukkig wel en die heeft uiteindelijk politie gestuurd naar vriend zijn werk omdat hij sleutels heeft. Vader zit op 200 km afstand dus kom zo snel niet komen.
Ambulance en politie uiteindelijk nog geweest. Politie had vriend bij. Ben nu eindelijk wat rustiger ook maar was goed in paniek want veel pijn en was gewoon echt eng geweest. Waarschijnlijk ribben gekneusd en mijn voet ook. Nu proberen te slapen maar heb zoveel pijn. Als het aanhoudt maandag toch laten checken…
Jeetje wat een verhaal en een nacht. Ben blij dat je nu oké en niet meer alleen bent. Hopelijk slaap je nu wat, laat je even weten hoe het gaat?
@August wat super eng en naar. Veel sterkte en beterschap!! ️
Ik haat mensen die zeggen ‘Ja als je elke dag 5 minuten tijd bespaart door dingen te automatiseren/niet te doen heb je per maand 2,5 uur meer om te werken!!’. Nou wow, 2,5 uur, wat geweldig
Wat een nare reactie van hem. Zou het komen omdat hij ergens ( vast wel) weet dat er een kern van waarheid inzit?
Hoere
Haha
Dat klinkt ook helemaal niet als een aanlokkelijk vooruitzicht
Haha of wanneer je in de Walmart bijna ruzie krijgt met de cassière omdat ze voor elk ding een nieuw plastic zakje neemt (ook voor dingen die een handvat hebben ) maar je onder geen beding het zelf mag doen. “In America we like comfort” ugh toen zei mijn zus in haar gebroken Engels (bless her) “But uh… in Europe euh… we like our planet” hahahaha
Dat is schrikken! Gelukkig kwam er uiteindelijk hulp. Gekneusde ribben zijn wel echt de hel, sterkte!