Wat heftig, beterschap!
I love ikea (de ballentent
)
Een van de lade-geleiders van een superoude ladekast was kapot gegaan. En nu sturen ze een nieuwe lade-geleider op terwijl die kast niet eens meer verkocht wordt.
Bestaan er mensen die Danerolles croissants in een andere vorm dan een zielig drolletje kunnen krijgen?
Ik heb medelijden met mezelf. Al mijn tassen zijn opeens kapot. En laat ik het zo zeggen, ik heb niet meer de moneys die ik vroeger had om te besteden aan tassen. Ik zie mezelf nu naar het werk vertrekken met een appie plastic zak ofzo. (Valt de appel toch niet ver van de boom. Mijn pa wilde zelfs op weekend weg vertrekken met plastic boodschappentas maar mocht niet van mijn moeder) heeft misschien iemand een tip voor een betaalbare zwarte crossbody?
Misschien overdrijf ik hoor…
Er staat nu al bijna twee weken een busje bij mij in de buurt met afgeplakte nummerborden, van dat gele tape. Dat busje gaat ook niet van zn plek af. Is er een reden waarom je je nummerborden zou afplakken? Dat mag helemaal niet? Ik vind het zo vreemd en zit echt te twijfelen of ik er even een melding van moet maken.
Ik zou even een melding maken bij de gemeente. Je mag je nummerbord niet afplakken. En als je de auto uitschrijft mag hij niet op de openbare weg staan. Dus wel verdacht.
Wat is je budget ongeveer?
Hoop ik niet!
Heb een koperspiraal dus het zou wat zijn… 
Oeh goeie! Ik had nu met Iberico ham en kaas en een paar met stukjes pure chocolade gemaakt, maar ga de volgende keer dit proberen 
Woo deze kater is heftig. Kut shotjes
Even een vraag:
Ik ga verhuizen dus doe van alles weg, ook gratis. iemand wilde gisteren om 20.00 iets gratis ophalen maar is niet op komen dagen en reageer knie top berichtjes. Er was iemand anders in hetzelfde geïnteresseerd kan ik die nu gewoon contacten en vragen of die het nog wil? Of moet ik die eerste nog een kans geven?
- Nee niet doen, super aso
- Ja doen kan gewoon
0 stemmers
Die gene heeft pech hoor. Zeker ook omdat jij het gratis weg geeft. En als er iets tussen was gekomen dan was het netjes geweest als hij jou een berichtje had gestuurd. Nu heeft hij jou laten wachten op niks. Dat vind ik pas aso haha.
Ik bedoel dat het aso is van de gene die niet is komen opdagen en dat je gewoon die andere persoon kan benaderen hahaha
Edit: heb mn stem al veranderd hahaha ben nog niet helemaal wakker. Las het een beetje verkeerd en stemde verkeerd.
Ik doe veel tussendoor, dus als ik aan wachten ben tot de waterkoker klaar is, even een doekje over het aanrecht en wat spullen op de plek leggen. En ik moet tussen Netflix afleveringen van mezelf ook altijd ff wat doen. Voor de grotere klussen probeer ik een vast moment in te plannen. Dus ik doe bijvoorbeeld op zondag mijn beddengoed.
Ja, service is top! Wij hebben korting gekregen op een kast die mijn vriend bij het in elkaar zetten zelf heeft beschadigd.
Ik krijg voor mijn verjaardag altijd te zware post, waardoor ik opdraai voor de portokosten. Wat als ik het nou eens niet betaal? Krijg ik dan verhogingen haha?
Opgroeiend in een verstikkende omgeving heeft mijn hele leven heeft tot nu toe in het teken gestaan van anderen. Ik heb als tiener en twintiger te veel hooi op mijn vork genomen waardoor ik er 2 jaar geleden vooral lichamelijk aan onder door ben gegaan. Op mijn weg terug ben ik toen aan een master begonnen zodat ik geestelijk wat afleiding had. Ik heb 1,5 week geleden mijn scriptie ingeleverd, heb nu nog last van extra spanning (buiten de stress die ik normaal al had door mijn jeugd) en kan andere dingen er niet bij hebben. De afgelopen week is familie van mijn oma overleden die ik enkele keren per jaar zag. Het was een kwestie van tijd dat die persoon zou komen te overlijden. Ze gaf toen aan genoeg steun te hebben aan haar nog levende broers/zussen + aanhang en dat wat ik ook zou doen goed was. Nu ontvang ik een bericht van haar dat ze wel verwacht had dat we er meer voor haar zouden zijn.
Is die opmerking dan terecht? (Als je in je achterhoofd neemt dat zij juist behoort tot de mensen die verschrikkelijk moeilijk doen wat betreft emoties en nooit zeggen wat ze willen waardoor ik in een verstikkende omgeving opgroeide en daar buiten mezelf moest aanleren dat ik goed bezig was (wel over emoties praten en mij gewoon uiten). Ik ga vanmiddag wel even naar haar toe om te zeggen dat ze dan maar duidelijk had moeten aangeven wat ze van mij wilde. Ik heb een goede band met mijn oma maar ben er nu wel klaar mee.
Niet mijn bericht quoten dit haal ik straks weg 
Ik moet ongesteld worden en nu heb ik zo’n zin in al die nieuwe koekjes van de ah. Had het nieuwe producten in de supermarkt topic moeten ontwijken maar helaas.
Dan komt Piet en die neemt je dan mee in een postzak naar Spanje.
Nee dan gebeurt er niks.
Ik neem wel eens dingen van mijn vader over die hij ooit voor zichzelf heeft gekocht maar nu al een hele tijd niet meer gebruikt. Die dingen (meestal gadgets) liggen al een tijd te verstoffen omdat hij ze al lang vervangen heeft. Zo heb ik een heel fijn Garmin horloge overgenomen, naast het model wat ik zelf al had, omdat hij al weer 3 vervangende modellen heeft gekocht. Wij hebben allebei een grote liefde voor dit soort dingen en praten ook graag over nieuwe technologie ontwikkelingen, en toen ik mijn eigen pc bouwde was hij volgens mij trotser dan toen ik een vrij bijzondere prijs kreeg voor een essay dat ik schreef.
Zelf geef ik ook altijd oude spullen door aan vrienden/mijn vriend als ik ze zelf niet meer gebruik, en daar hoef ik ook niets voor te hebben, zo lang ze het maar ok vinden dat die spullen al wat ouder zijn (ik vervang mijn spullen niet zo regelmatig als mijn vader haha. Al zou ik dat wel doen als ik het geld had).
Maar nu heb ik een paar oortjes overgenomen die echt heel, heel, heel erg high tech en kwalitatief zijn. En ik weet ook hoe duur ze zijn (echt heel, heel duur), en nu voel ik me er toch heel ongemakkelijk onder. Mijn vader heeft ze al langer dan een jaar, maar gebruikte ze ook al een jaar niet meer omdat ze verbinding tussen de oortjes steeds wegviel bij hem maar verder vindt hij ze nog steeds fantastisch.
Normaliter heb ik er niet superveel problemen mee omdat de producten die ik overneem altijd intensief gebruikt zijn voordat ik ze krijg, en ze de retail price echt niet meer waard zijn. Maar nu zijn ze dat zeker wel, en aangezien ze vrij zeldzaam zijn zou ik ze waarschijnlijk gemakkelijk voor 500eu kunnen verkopen.
Uiteraard worden die dingen bij mij veeeeeel beter en meer gebruikt, en ik vind ze fantastisch. Maar toch, zo veel geld ;-;
@anon18202522 Heb je je naam veranderd?
Wat betreft je oma, vind jij dat je het goed doet? Ik vind niet dat ze je mag guilttrippen om maar te komen wanneer zij het wil, jij hebt ook een leven en ze heeft ook nog andere mensen om zich heen. Ik ben het daarin wel met je eens dat ze het dan maar beter had moeten aangeven, jij hebt ook veel aan je hoofd.
Maar het is ook lastig als ze nooit zegt wat ze wil want dan had je ook wel kunnen weten dat ze het niet “zomaar okay” vond (denk ik dan). Maar alsnog ben jij daar niet verantwoordelijk voor en als jij tevreden bent met wat je doet zou ik dat zo houden