Wat je even kwijt wilt #7

En @Bunnyslippers Ik woon in een klein dorpje dus behalve de Turk kun je hier verder niks via thuisbezorgd laten komen. En als je ergens een ontbijt wilt bestellen moet dat 48u van tevoren. Vet balen… :slightly_frowning_face: Ik kan het misschien nog een andere x doen, maar had het juist zo leuk gevonden als ze het op hun eerste ochtend in het nieuwe huis zouden krijgen…

2 likes

Wauw, compleet onnodig. Misschien zijn er meer mensen geweest die hem gesproken hebben over de situatie en dat ie er even klaar mee was. Niet dat dat een excuus is voor de manier waarop hij naar jou toe reageert. Wat een ellendige avond zo. Je bedoelt het alleen maar goed.

1 like

Oh jeetje. Hoe gaat het nu met je?

Hele dikke knuffel :heart::heart:

Eind deze maand ga ik misschien verhuizen naar een studio, woon nu met 3 huisgenoten. Ben blij met iets voor mezelf, toe aan een “volgende stap”, maar ik ben zo bang voor eenzaamheid?! Zou het bijna niet doen daardoor mweeeeh :frowning:

3 likes

Wat heftig, beterschap!

I love ikea (de ballentent :stuck_out_tongue_closed_eyes:)

Een van de lade-geleiders van een superoude ladekast was kapot gegaan. En nu sturen ze een nieuwe lade-geleider op terwijl die kast niet eens meer verkocht wordt.

10 likes

Bestaan er mensen die Danerolles croissants in een andere vorm dan een zielig drolletje kunnen krijgen?

6 likes

Ik heb medelijden met mezelf. Al mijn tassen zijn opeens kapot. En laat ik het zo zeggen, ik heb niet meer de moneys die ik vroeger had om te besteden aan tassen. Ik zie mezelf nu naar het werk vertrekken met een appie plastic zak ofzo. (Valt de appel toch niet ver van de boom. Mijn pa wilde zelfs op weekend weg vertrekken met plastic boodschappentas maar mocht niet van mijn moeder) heeft misschien iemand een tip voor een betaalbare zwarte crossbody?

3 likes

Misschien overdrijf ik hoor…

Er staat nu al bijna twee weken een busje bij mij in de buurt met afgeplakte nummerborden, van dat gele tape. Dat busje gaat ook niet van zn plek af. Is er een reden waarom je je nummerborden zou afplakken? Dat mag helemaal niet? Ik vind het zo vreemd en zit echt te twijfelen of ik er even een melding van moet maken.

1 like

Ik zou even een melding maken bij de gemeente. Je mag je nummerbord niet afplakken. En als je de auto uitschrijft mag hij niet op de openbare weg staan. Dus wel verdacht.

3 likes

Wat is je budget ongeveer?

Hoop ik niet!
Heb een koperspiraal dus het zou wat zijn… :confused:

Oeh goeie! Ik had nu met Iberico ham en kaas en een paar met stukjes pure chocolade gemaakt, maar ga de volgende keer dit proberen :heart_eyes:

1 like

Woo deze kater is heftig. Kut shotjes

2 likes

Even een vraag:

Ik ga verhuizen dus doe van alles weg, ook gratis. iemand wilde gisteren om 20.00 iets gratis ophalen maar is niet op komen dagen en reageer knie top berichtjes. Er was iemand anders in hetzelfde geïnteresseerd kan ik die nu gewoon contacten en vragen of die het nog wil? Of moet ik die eerste nog een kans geven?

• Nee niet doen, super aso
  • Ja doen kan gewoon

0 stemmers

Die gene heeft pech hoor. Zeker ook omdat jij het gratis weg geeft. En als er iets tussen was gekomen dan was het netjes geweest als hij jou een berichtje had gestuurd. Nu heeft hij jou laten wachten op niks. Dat vind ik pas aso haha.

5 likes

Ik bedoel dat het aso is van de gene die niet is komen opdagen en dat je gewoon die andere persoon kan benaderen hahaha

Edit: heb mn stem al veranderd hahaha ben nog niet helemaal wakker. Las het een beetje verkeerd en stemde verkeerd.

1 like

Ik doe veel tussendoor, dus als ik aan wachten ben tot de waterkoker klaar is, even een doekje over het aanrecht en wat spullen op de plek leggen. En ik moet tussen Netflix afleveringen van mezelf ook altijd ff wat doen. Voor de grotere klussen probeer ik een vast moment in te plannen. Dus ik doe bijvoorbeeld op zondag mijn beddengoed.

7 likes

Ja, service is top! Wij hebben korting gekregen op een kast die mijn vriend bij het in elkaar zetten zelf heeft beschadigd.

2 likes

Ik krijg voor mijn verjaardag altijd te zware post, waardoor ik opdraai voor de portokosten. Wat als ik het nou eens niet betaal? Krijg ik dan verhogingen haha?