Ander account ja @Kurisu maar als je dan soms wel had gekomen was het ook niet goed. “Nee jochie je had niet hoeven komen, je tijd beter kunnen gebruiken.” Nu ze achter in de 80 is lijkt het wel alsof het nooit goed is. Geestelijk heeft die vrouw ontzettend veel doorstaan, maar de manier waarop ze alles hebben verwerkt (of beter gezegd niet verwerkt) heeft grote invloed op mijn leven gehad. Ik heb eerder dit jaar met mijzelf de afspraak gemaakt om mijzelf nog zo min mogelijk bloot te stellen aan dingen die niet goed voor mij zijn en/of te veel energie kosten. Dus ik denk dat ik even naar haar ga maar wel het erbij houd dat ik niet naar een nog laatste afscheid o.i.d. ga.
De dingen die niet ontdooid zijn kunnen gewoon blijven denk ik
Van postnl ? Dan krijg je nog zo’n herhaalbetaalbriefje en daarna is het klaar hahah
Hahah shit was gister echt super bezopen en heb me echt misdragen en mezelf voor schut gezet
nja gelukkig had ik het leuk
Ik heb de andere persoon gecontacteerd en die komt ze halen!
Niet meer uit geweest?
Huis is schoon, nog iets voor werk bekeken, gedoucht en lekker mijn nagels gelakt met mn nieuwe lakje. Ik ga straks denk ik nog wat voor cursus lezen, maar vooral ook gewoon lekker netflixen met chocoladekruidnoten. Fijne zondag allemaal!
Hahaha wat heb je allemaal uitgespookt?
Ik ben verkouden, voel me echt alsof ik gisteren ben opgegraven, ben mentaal niks waard maar ben al 20 min aan t beunen in de sportschool 
Heb veel lopen giechelen om niks en heel veel onzin lopen lullen
en vooral een beetje raar gedaan 

mensen konden er wel om lachen volgens mij, ik niet nu 
Haha dat is zo kut als je daar de volgende dag aan terug denkt en dan zit van mannnn what have I done
Dankjewel! 
Nee! Maar ik was ook echt dronken (droeloe of wat was dat andere moderne woord nou) en supermoe, maar het was wel supergezellig! En eigenlijk Beter, want heb heerlijk geslapen en ben totaal niet brak dus heb ook nog wat aan Mn dag zo
panjaaaaa
Ik ga echt nooit meer drinken
Ik kan dat echt niet uitspreken zonder over te komen als een wanhopige hasbeen, ik klink dan als het tegenovergestelde van cool. Ik denk dat ik de rest van Mn leven blijf praten in referenties uit 2008-2014 en dat steeds meer mensen dan denken wtf waar heb je het over.
We hadden eigenlijk naar het dronkentopic moeten gaan