panjaaaaa
Ik ga echt nooit meer drinken
Ik kan dat echt niet uitspreken zonder over te komen als een wanhopige hasbeen, ik klink dan als het tegenovergestelde van cool. Ik denk dat ik de rest van Mn leven blijf praten in referenties uit 2008-2014 en dat steeds meer mensen dan denken wtf waar heb je het over.
We hadden eigenlijk naar het dronkentopic moeten gaan
Ahhh oke, echt gek dat je zulke dingen dan kunt zeggen als je dronken bent. Mensen vroegen mij ook hoe het in de liefde was en toen had ik gezegd dat ik een jongen van school leuk vind??? Maar dat is helemaal niet zo hahaha, geen idee waarom ik dat dan zei
Is de combinatie wortelwrap met tomatensaus een mooie basis voor een semi pizza beleving?
Huh maar das toch uberhaupt raar dat dat kan, twee keer een abonnement op hetzelfde adres?
Dit!
Normaal valt het allemaal wel mee maar ik heb me echt voorgenomen om komende keren maar gewoon lekker Spa rood te bestellen. Ben ook nog nooit in mijn leven zo vaak uitgeweest achter elkaar en lam geweest dus dat speelt ook mee. Het is elk weekend wel raak. Ben er wel klaar mee eigenlijk hahah
ik vroeg net aan iemand of diegene een keer mee wil alpacaâs knuffelen
âwat zijn alpacaâsâ was haar reactie
Gister ben ik 25 geworden en de dag begon kut, maar eindigde echt geweldig
Eerst super heftige discussie met mijn vriend met veel emoties en huilen. Maar smiddags met familie was heel fijn en sâavonds met vrienden was echt geeeniaal⊠zoân goede sfeer
Ja doen! Ik ben laatst ook weer begonnen met zwemmen. Heerlijk baantjes trekken
Een abonnement op een andere krant wel gewoon. Toen ik de krant bezorgde was er een gezin waar ik vier kranten moest bezorgen: nrc, financieel dagblad, pzc en kidsweek ofzo?
Ik fietste vannacht naar huis en toen zag ik twee jongens een geparkeerde fiets omver fietsen. Ik dacht dat het per ongeluk ging dus ik zei hĂ© raap je die ook even op? Toen zei eentje ânee komt door de windâ om vervolgens nog twee fietsen omver te fietsen en overheen te rijden. Ik word weer boos als ik eraan denk, echt wtf? Er iets van zeggen werkte dus averechts Hoezo haal je daar plezier uit, ik snap het echt niet
Zulke mensen heb je niet nodig in je leven.
Als het om dezelfde krant ging: die straatverkopers kunnen niet zien of iemand een lopend abonnement heeft! Maar als de aanvraag wordt gedaan op dezelfde naam, dan wordt ie over het algemeen door het systeem niet ingevoerd. Die herkent dan dat er al een abonnement loopt.
Die jongen heeft mijn vader het oude abonnement laten opzeggen om gelijk zijn aanbieding in te laten gaan.
Ohja gisteravond fietsten er een groep jongens achter mij:
âMooie dameâ
âHey mooie dameâ
âMooie dameeeeeâ
Kijk ik boos achterom, zegt iemand: âohâŠboze dameâ
Kging stuk
Haha heb t super droog beschreven, in het echt was het grappiger. Het gaat hem om de overgang van enthousiast naar serieus. En mn boze kop kwam dus eindelijk eens een keer goed te pas
Maar ze hadden toch juist al een abonnement op de Volkskrant? Of begreep ik het verkeerd haha, ik bedoelde in elk geval twee abonnementen op dezelfde krant op hetzelfde adres. Mijn ouders hebben ook drie kranten moet ikz eggen hahaha
Hahaha sorry ik vind de meest stomme dingen altijd grappig