Wat je even kwijt wilt #7

Vegetarische lasagne? Of een curry met naan.

Iemand tips voor een film van Netflix? :grin: Zin om chill op de bank te hangen

Ik heb even geen link, maar alleen een foto. Misschien dit?

Met een scheut ketjap. Dan rijst en vega loempia’s erbij, echt super lekker en heel makkelijk!

3 likes

Ja zelfgemaakt is goed te doen! Ik dacht ook nog aan chili sin carne (of gewoon een makkelijk bonenprutje) in tortillas met een bak guacemole en eventueel een tomatensalsa. Krijg gelijk trek haha.

1 like

Zo goedkoop mogelijk :sweat_smile: ligt er ook aan wat t voor iets is. Maar nu even max 50 euro ofzo. Baal n beetje, want mijn fav crossbody was velen malen duurder maar voor de tweede keer kapot op tzelfde punt. Dus dan maar ff wat goedkopers. Hoeft ook geen leer te zijn.

Ohh mijn fout dan, sorry!

@Tom_Riddle @Mhysa @Ohappyday @Lentex @Masterchef @TheOne @Booklover @anon98052296 @GroenTakje @Krabpaal

Bedankt voor alle lieve reacties. Ik ben enigzins oké als in: ik ben gelukkig gewoon thuis, mijn vader is net nog even geweest en mijn vriendje is héél lief en zorgzaam. Wel amper geslapen vannacht, veel pijn nog. Lukt me nu ook niet echt om te slapen, wil constant verliggen maar draaien gaat zo moeizaam en pijnlijk. En ik kan niet op mijn voet staan waardoor ik niet kan lopen. Dat is ook wel kut. Verder ben ik cool!

11 likes

Ik ben bijna jarig en heb echt geen idee hoe ik het wil gaan vieren. Denk dat ik het liever ook niet thuis vier maar ergens in een café is ook zo ongezellig. Struggles.

@grace Ik dacht aan shakshuka (heb ik deze week pas voor het eerst gegeten :scream:) maar je hebt zo te zien al genoeg suggesties gekregen :stuck_out_tongue:

2 likes

Thanks! Ik ben net begonnen aan The Choice. Maar die van jou gaat op mijn lijst!

1 like

Was afgelopen vrijdag naar een “verjaardag” van een club die 1 jaar bestond, eerst een super gezellig diner en daarna feestje met open bar. Omg note to zelf: nooit meer naar feestjes gaan met een open bar ben echt nog steeds brak daarvan ofzo

4 likes

Ik lig ook nog in bed terwijl ik moet leren eigenlijk
:cry:

1 like

Ik vind mijn huisgenoot heel lief en leuk maar de woonkamer voelt niet echt van mij omdat er voornamelijk spullen van haar staan. We hebben een boekenkast waarvan ze al maanden zegt dat ze ruimte voor me maakt, maar het nog steeds niet heeft gedaan. Ik heb nu maar gewoon de stapels boeken ervoor gelegd. Het helpt ook niet dat ik niet van spullen hou en zij wel van de spullen uitstallen is. Verder is het fijn samenwonen met dr enzo en zij heeft de kleinere kamer, dus ik snap t wel

1 like

Witbrood met boter en hagelslag :heart::heart: Slecht voor me maar kan daar makkelijk drie dubbele boterhammen van wegwerken en dan roep ik mezelf maar een halt toe.

4 likes

Ben begonnen met Sisters, is geen film maar een serie ! Vind m erg leuk

2 likes

Vanochtend weer eens gehockeyd. Inspanningshoofdpijn hits me hard.

1 like

Mijn god, ik kreeg net een hartverzakking. Was halverwege een zebrapad en zag ineens m’n ex lopen aan de overkant (langs mijn huis!).
Ben gelijk terug gelopen naar de andere kant (zag er vast belachelijk uit zo midden op het zebrapad). Heb toen vanaf de overkant stiekem staan loeren, bleek hem natuurlijk niet te zijn. Ben lang niet zo geschrokken.

14 likes

Echt een leuk verhaal! Fijn dat dat hele gedoe van vroeger dan toch even een goed plekje heeft gekregen. Snap wel dat het een soort van oplucht, en leuk om te horen dat ze zo positief over je denken!

2 likes

HĂ© toevallig, die heb ik net in mijn lijst gezet!

Even domme vraag hoor
 Maar moet je verplicht je H&M spullen terugsturen in hun verpakking? Ik was brief vergeten erin te doen, weer opengemaakt maar nu is het een beetje verpest.