Dan zeg je gewoon oh is een bekende podcast maker hij gaat het forum helpen om een eigen podcast op te zetten.
Wel stoer en fijn voor je dat je met die jongen hebt gepraat!
Dan zeg je gewoon oh is een bekende podcast maker hij gaat het forum helpen om een eigen podcast op te zetten.
Wel stoer en fijn voor je dat je met die jongen hebt gepraat!
ik moet een pleitnota schrijven voor dinsdag maar ik heb helemaaaal geen zin dus ik zit nu steeds naar de klok te kijken van âals ik er twee uurtjes even aanzit is het af dus ik kan het maandagavond ook doenâ
Ja de verpakking waarin ze verzenden bedoel ik!
Wtf komen ineens allemaal (3 of 4) politiewagens met sirene voorbij (woon in het centrum). HmmâŠ
Ze komen je halen!
Oh oh
Ahh geniet ervan!!! Weet zeker dat je heerlijk zal slapen vannacht!
Wie weet wie er op het podium staat bij de Amsterdams city swim? Klinkt als Dries of René
Ik voel me zo stom. Had boodschappen gedaan en wil vanavond en morgen spaghetti eten maar nu heb ik dus spaghettini meegenomen ipv normale En de supermarkten zijn dicht tot woensdag vanwege nieuwjaar. Nou ja spaghettini zal ook wel lekker zijn maar arghhhh ik vind het juist lekker als pasta wat dikker is haha kutzooi. First world problem
René
Thanks!
Zitten de beten op een soort van rijtje? Dat is kenmerkend voor bed bugs.
Het weekend is weer veel te snel voorbij gegaanđ¶
Ohja dat is wel een beetje een rijtje super kut!! Geloof dat alles in vuilniszakken doen, luchtdicht afsluiten en drie dagen laten staan helpt met beddengoed en slaapzak ofzo. Heb het zelf nooit gehad dus geen ervaringsdeskundige helaas.
Waarom gaat het weekend altijd zo snel voorbij? Het enige wat ik vandaag gedaan heb zijn huishoudelijke klusjes en ik ben nog niet klaar dus kan nog niet met een voldaan gevoel op de bank netflixen
Morgen lekker naar Breskens. 4 daagjes alleen chillen, wielrenfiets mee, mss een dagje Brugge. Heerlak!
Gaat er iemand 28 september naar Anbu in Paradiso? Of naar Joost en Donnie in december?
Ik heb net voor een goed doel 25 km gefietst en ik ben kapot. Veel open vlaktes dus volop in de harde wind. We zaten wel in de top 20 bij de finish én er is een mooi bedrag opgehaald dus dat was het allemaal waard. Nu lekker gedoucht in pjs netflixen en niet meer opstaan.
Ik ben net naar Christopher Robin (nieuwe Winnie de Pooh film) geweest en verheugde me er al weken op en het was super leuk.
Nee maar doe Joost de groetenvan me.