Ik zie er te zwerverachtig uit op mij buiten te vertonen:sweat_smile:
De normale truffelpepernoten waren al uitverkocht bij de AH. Schijnbaar is de nood heel hoog.
hahah ja dat had zeker gekund en een beter idee geweest ⦠helaas, ga zo eten maar daarna ga ik echt beginnen
Ga mee bitch
Krimpt kleding niet door het hete wassen? Of is dat gewoon een noodzakelijke opoffering?
Bedwantsen zijn echt vreeeeeselijk idd
Hahah nee ik hou daar niet van. To mucho #oud #oma
als je wil meeten in Brugge, hit me up
Ik was net mijn benen aan het scheren met het kapje nog op het mesje
Ik heb wel verzachtende omstandigheden want ik zie niks onder de douche maar dit was de eerste keer haha
Krijg altijd zin in eten als ik Worth It kijk.
Love onze buren. Ze gaan BBQ-en en vragen nu of we mee eten. Had toch geen zin om te koken
Ik ben mijn kamer aan het uitmesten en ik heb 2 volle vuilniszakken die ik kwijt wil maar het past niet meer in de grijze container die morgen geleegd wordt. Kan ik dit aanbieden bij de gemeente afvalbrengstation? Op de website staan allemaal voorbeelden maar dit is gewoon allemaal troep wat normaal in de grijze container gaatā¦
Mijn buren hebben een vijgenboom, de buurman hing net over de schutting met vijgen en de buurvrouw is vijgentaarten aan het bakken, of we er ook een willen. UH YES PLZ.
@Madrid kleding in de vriezer doen helpt ook volgens de website van rivm. Dan loop je niet het risico dat kleding krimpt. Maargoed, daar heb je nu onderweg niet zo veel aan.
Misschien is de bak van je buren niet vol, en dan kan je het daar bij in gooien?
Haha ik had net eten besteld voor mij en mijn vriend. Alleen wou hij dƶner kebab, en ik wou Dominoās, dus hadden we bij twee verschillende plekken besteld. Komen ze serieus allebei tegelijk aan. Ik hoorde de bezorgers buiten lachen en kletsen met elkaar samen ik schaamde me dood haha
Gatver voel me zo ontiegelijk kut door de pijn en kan pas iets anders dan paracetamol nemen als ik huisarts bel want heb dan ook maagbeschermers nodig. Maar ik kan niet zelf naar de huisarts, apotheek of zelfs de voordeur open maken⦠En mijn vriend moet morgen naar school en al mijn vriendinnen en ouders zijn aan het werk wat een shitzooi is dit.
Ik geloof dat mijn apotheek ook de optie had om aan huis te bezorgen als je niet in staat was om het zelf op te halen. Kan je niet morgen de huisarts bellen om te vragen of zoiets mogelijk is? En heel veel beterschap uiteraard! ļø
Mijn medicijnen worden altijd aan huis bezorgd want fulltime baan maar ik vrees dat bij de brievenbus komen al een hele opgave is en dan moet ik ook weer een trap op en af en meh
OkƩ sorry zeurmodus uit maar ben echt sad. Bedankt voor je berichtje
Ah dan wordt het moeilijk inderdaad⦠Wat shit zeg Is er nu wel iemand bij je?
Ja mijn slapende vriend haha die heeft het er ook zwaar mee na een paar uur slaap