Wat je even kwijt wilt #7

Ahh, nou ja wel lief dat hij bij je blijft en fijn dat je hem wel kan roepen als het nodig is. Lijkt me echt rot om alleen te zitten met zoiets :frowning: Ik hoop dat er toch nog iets geregeld kan worden voor morgen (iemand met flexibele werktijden oid die toch even langs kan komen?). En dat je je snel wat beter voelt natuurlijk!

1 like

Super lief dankjewel <3
Ik hoop dat ik me morgen kan drogeren zodat ik in ieder geval slaap manman #zinin

1 like

Op zaterdag is de supermarkt tot 22:00 open maar op zondag maar tot 17:00, wat is dit voor irritants? Ik wil NU een foodstash halen voor op mijn werk deze week maar ja. Te laat weer. Terwijl niemand toch op zaterdag nog ff om half tien boodschappen gaat doen :face_with_raised_eyebrow:.

4 likes

Nou zul je je over verbazen hoeveel mensen op zaterdagavond boodschappen doen. :stuck_out_tongue_closed_eyes: Dat je echt denkt ā€œgast heb je niks beters te doen op zaterdagā€

3 likes

Voel me aangesproken haha. Ik deed dat regelmatig op zaterdag als ik geen plannen had, juist omdat de winkel dan volledig leeg was

4 likes

Nou ja de winkel was dus wel leeg dus mijn aanname klopt wel (dat bijna niemand dat op zaterdagavond doet).
Ik vind zondagavond echt een boodschappenavond als de winkel potverdorie open zou zijn.

Ik was twee weken geleden jarig. En toen heb ik geluncht met een vriendinnetje dat ik al heel lang ken. Zij is twee weken na mij jarig, dus morgen. En ze vertelde dat ze het zondag voor vrienden wilde vieren en maandag familie. Maar ik had niks meer gehoord dus dacht dat ze niks meer deed. Zie ik nu op insta twee andere chicks in haar huis taart maken. Is ze het toch aan het vieren met een borreltje… zonder mij uit te nodigen. Ik vind het echt zo raar. En ben er ook best verdrietig over merk ik.

Ik heb net gegeten, maar heb gewoon nu alweer zin om iets te eten. Heb niet eens honger. :face_with_monocle:

Ik heb de hele dag buiten gespeeld. Nu dik verbrand en te weinig gedronken :frowning:

Was gisteren op een festival en kreeg zo’n heftige hoofdpijn, zelfs eerder naar huis gegaan :disappointed: en zojuist trekt het ein-de-lijk weg jezus zo irritant en zonde van gisteren

Zo’n situatie had ik vorig jaar ook. Wel op mijn verjaardag geweest maar mij niet uitnodigen. Kostte me echt moeite om haar toen nog een appje te sturen om te feliciteren. Heb haar dit jaar ook niet uitgenodigd. Heel jammer dat het dan zo moet lopen.

Kom ook weer eens binnenvallen maar ik heb een super zachte chenille trui. Wordt die minder zacht als ik hem in de was gooi? Anders heb ik een probleem zo.

Mijn moeder komt morgen tot dinsdag thankgod :heart:

13 likes

Ik wil mij inschrijven voor een sportschool maar ik verwacht ook binnen een jaar te gaan verhuizen. Zit dus niet te wachten op een jaarabonnement wat ik maar bij 1 sportschool kan uitvoeren. Hebben jullie tips? Plekken waar je kan switchen van filialen of waar je per maand betaalt?

Ik heb de hele dag, tegen mijn zin, met kinderen doorgebracht en omg ben gesloopt. Ik trek die koters van een jaar of 7/8 gewoon echt niet, zo wijsneuzerig en bijdehand allemaal en iedereen vindt dat dan leuk en schattig en ik denk alleen maar je moet verdomme eens opgevoed worden.

Maar het is voorbij en ik ga nu lekker snoepjes eten en de Zweedse verkiezingsuitslag kijken :tada:

9 likes

Bij basic fit kan allebei

1 like

Wat fijn! Ben helemaal opgelucht haha, vond het zo stom voor je!

1 like

Fijn. Dit was echt zo’n vraag waarvan ik dacht ja, kan dit wel gaan googelen maar ik vertrouw het forum meer dan google

2 likes

Zouden jullie deze foto op FB willen liken? Dan maak ik mijn moeder blij (en mezelf ook, want dan stopt het gezeur via Messenger misschien :zipper_mouth_face: ).

3 likes

Ben mijn stem en ziel verloren gister. Maar wat een topfeestje, einde van mijn fesitval seizoen.

5 likes