Wat je even kwijt wilt #7

Same here :heart_eyes_cat:

1 like

Waar was je heen? Ook een heerlijk brakke dag gehad?

Qbase! Jij dan?

Ja lag en lig nog in bed :sweat_smile:

Nest! Ik ben alleen even naar de bank en de douche verplaatst, lig nu al weer een uur in bed. Heerlijk.

1 like

Hoe ver ga je verhuizen? Je sportschool is namelijk verplicht om bij een verhuizing vanaf een bepaald aantal kilometers het abonnement te ontbinden

1 like

Voor 100 euro aan monki uitgegeven
money

13 likes

Ik denk wel dat ik binnen deze stad blijf, of max 30 km verderop denk ik

Zelfmoord als chantagemiddel. Hoe diep kun je zinken. Die moeder is echt psychisch niet in orde.

7 likes

Minister Harbers werd ook met de dood bedreigd. Man man man, waar gaat dit land heen.

3 likes

Mijn vriend schold me net uit voor Rob Geus schoen

35 likes

En er zou een vluchtauto hebben klaar gestaan toen ze verdwenen.

Mijn vriend is nu een knoopje aan mijn jurkje aan 't naaien omdat ik dat zelf niet kan… hoe erg ben ik? :joy:

17 likes

Ik las het ja. Dit plan hebben ze gewoon uitgedacht. Ben blij voor die kinderen maar het verhaal krijgt zo wel een rare bijsmaak en van mij mag moeder in Armenië blijven.

3 likes

Huisarts en apotheek komen langs als je niet zelf kunt! :heart::heart:

@Madrid hoop dat je toch kunt genieten ondanks alles <3

2 likes

Ik zit in de trein voor een tindermatch haha help

31 likes

Helemaal mee eens! Als politici nou eens het asielbeleid gaan aanpakken in plaats van te blijven zwichten voor dit soort gevallen op grond van chantage/doodsbedreigingen.

3 likes

Hahaha nice, veel plezier

Even 2 rondjes over de kermis gelopen en nu overprikkeld :sweat_smile::dizzy_face::scream:

Maar wel een unicornknuffel gegrepen (oke mn zus heeft m gegrepen met mijn geld).
Heb 2 euro uitgegeven en nu heb ik een knuffel :hugs::hugs: die komt in de klas hahaha

Oh en ik zag ook alpacaknuffels, maar pas nadat ik mn unicorn had :frowning: anders ging ik voor de alpaca hoor @Alpacamybags
Zal m op insta delen

11 likes

Veel plezier Lieverd!!

1 like

joee veel plezier en hoop dat de jouwe net zoals de mijne eindigt!!! (seks)

6 likes