Wat je even kwijt wilt #7

Nee help ik ga niet op date!! Ik zit VOOR hem als in de stoel voor hem. Ik heb nooit dates :expressionless: @Lentex @Evi-lena

33 likes

Oooo hahahaha miscommunicatie

4 likes

Oh letterlijk voor…
Sorry :frowning:

:sweat::sweat:

6 likes

Geeft niks joh :heart:️:heart:️

1 like

ik hoop dat jullie alsnog seks hebben!

34 likes

Hahahaha ja thanks, wipje in de trein.

10 likes

Hahaha in de trein dan?

2 likes

Ik heb een paddenstoel gezien dus het is herfst :fallen_leaf::maple_leaf::mushroom::mage:‍♂️

En ik ben teleurgesteld in het gebrek aan kabouter emoji. Ik heb jaren terug gemaild dat ik een vleermuis en een vlinder wilde, en 5 jaar later waren ze er. Ik denk dat ik weer mail, wellicht dat ze er nu sneller werk van maken.

17 likes

Zit nu al in een andere trein en ik kon hem niet meer vinden tussen mn matches mweh

2 likes

@Lentex @anon98052296 een dag niet getreinsekst een dag niet geleefd (ik heb nog nooit geleefd)

7 likes

Ik ook niet :sweat_smile::joy:

Me when druk tegen @Santeria

9 likes

Ik wil hier heel graag een van m’n eigen screenshot aan toevoegen van comments onder de clip van VOF de Kunst - Suzanne:

11 likes

Zeg iets tegen hem!!
Iets van eh " Hey ik kan jou ergens an volgens mij heb ik jou wel eens naar rechts geswiped"

5 likes

Omg dat is kapot dicht bij mij… en ik heet ook ongeveer zo…
Tun tun tuuuuun.

Ja of iets over snelle vingers… hahaha

Omg straks heb ik je ware liefde gevonden. Stuur Simply Different ff een bericht joh

1 like

Nah dan heeft hij mn naam verkeerd onthouden. Hou ik niet zo van.

Oh wacht in 1998 was ik 5 hmm dit lijkt mij geen goede match hahaha

1 like

Kan iemand mij vertellen of de rest van alle berichten in het persoonlijke vragen topic over die enge beesten gaat incl foto’s die niet in spoilers staan :scream:? Dacht leuk stemmen brr :disappointed:

1 like

Gaat dit over die ene spin? Want nee, dan zijn er niet meer plaatjes.

1 like