Ja die! Gelukkig durfde niet meer verder te scrollen .
Ik heb best veel excursies gehad met mijn studie en voor dagtripjes heb ik nooit moeten betalen volgens mij. Voor meerdaagse reizen wel kosten voor eten enzo. Verschilde altijd per docent/vak dus zal bij elke studie ook wel weer anders zijn haha. Er is vorig jaar landelijk nog best gedoe over geweest omdat deze kosten van te voren nooit heel duidelijk zijn en dat mag eigenlijk niet volgens mij.
Ja ik zou dat zeggen, puur omdat ik zeker wil weten dat hij er echt niks van weet of dat hij nog contact met haar heeft. Als hij dan vraagt of je hebt zitten stalken zou ik zeggen dat je op de instagram van je schoonzus keek en die foto zag als aanbevolen profiel.
@Egel ik kreeg eens van een verkoopster de tip om een kledingstuk dat snel gaat pillen in een waszakje te wassen, dan gebeurt dat niet/minder snel!
Ik ben alleen thuis en ben de websites van verschillende asielen hier in de buurt aan het doorlezen. Die katten zijn allemaal zo lief, maar de omschrijvingen breken echt mijn hart.
Hm ja dat is ook weer zo. Dan zou ik het niet zeggen denk ik, want het is nu niet zo dat je wantrouwend naar hem bent, maar je bent gewoon boos op je schoonzus?
1 van mān 2 bhās is kapot gegaan dus ik wilde er een paar bestellen op Wehkamp en toen ik toch bezig was heb ik ook nog wat truien⦠en broeken⦠en schoenen⦠aangeklikt en nu komt er een bestelling van 1400 euro mijn kant op lol
Praise the lord voor de achteraf-betalen-wat-je-houdt-optie, maar wel alvast even bidden dat alles goed en op tijd gaat met mān retourzending
Ik zit weer in mijn dwangmatige verzamelperiode. Ik wil weer heel veel kaarsen kopen want tsjah, ik heb er nog ernorm veel nodig
Omg echt huilen! Ik heb de afgelopen tijd Medium gekeken. En ik hoef nu nog maar 5 afleveringen, en geen van linkjes werkt
Heb je het over de master of de bachelor? Want ik doe nu de master en kan je er wel meer over vertellen?!
Ik wil iemand op snapchat verwijderen, maar zit nog wel met diegene in een groep op snapchat. Nu weet ik dat diegene mij dan niks kan sturen en andersom, maar kan ie nog wel mijn snaps zien in de groep die ik dan stuur?
Haat mezelf dat ik niet eerder een fatsoenlijk ritme heb aangenomen. Idealiter zou ik tussen half 11 en 11 uur willen slapen maar omdat ik de afgelopen weken pas rond 2 uur ās nachts ofzo ging slapen lukt dat nu dus niet. Bahhh
Afgelopen zomer, met die hitte, ben ik erachter gekomen dan ik heel graag in bed op mijn zij lig en dan mijn deken omklemmen. Dus met mijn hoofd erop en mijn benen en armen er omheen. Maar dat wordt nu een beetje koud want je ligt dan half bloot
Nu wil ik eigenlijk een voedingskussen⦠maarja beetje gek misschien
Nee joh helemaal niet gek. Ik wil dat ook graag maar die zijn zoo duur
Hahah ik wil die om precies dezelfde reden ook graag!
Oh ja dat ligt zo lekker! Ik vind dit zoān gek weer, kan er geen peil op trekken of het warm of koud gaat zijn in bed. Nu ik ga steeds zoals op het plaatje liggen tot ik het ijskoud heb, dan rol ik me lekker in de dekens tot ik het weer warm heb, dan weer zoals op het plaatje en zo wissel ik het af haha.
Ik heb een langwerpige variant hierop van de lidl.
Heerlijk!
Kun je geen extra dekentje kopen om je in te rollen of op te liggen?
Ugh, ik ben bij mijn vriend maar hij is aan het gamen. Verveel me de tering haha.