Wat je even kwijt wilt #7

Nee dat hoeft juist niet. Door dit gekke weer heb ik het steeds te warm of te koud dus door eerst zoals op dat plaatje te gaan liggen koel ik af en door me daarna in de dekens te rollen warm ik weer op, perfecte afwisseling haha

1 like

https://www.kruidvat.nl/bambino-basics-voedingskussenhoes/p/3956366

Hier heb je een goedkope! Oh fuck is een hoes sorry!

1 like

Dat is alleen een hoes

Dat is alleen een hoes volgens mij?

Oh sorry haha wat @Bubbless zegt

Ik was mijn post al aan editen maar jullie twee waren mij voor :sweat_smile: .

3 likes

Mmmm oke thanks

1 like

Mijn vriendje is de allerleukste :heart_eyes::heart_eyes:

11 likes

Ik ben blij voor je want ik kan me niet voorstellen hoe ongemakkelijk dat moet zijn als iemand die 1 a 2 keer per dag moet.

Mijn tmi vraag is nu eigenlijk “Weeg je jezelf wel eens voor en na?”, aangenomen dat je dit vaker hebt.

2 likes

Ik heb niet zo heel best geslapen. Heb beetje kast van mijn nek door het soorten.

Ik heb gewoon echt lekker geslapen, nu kan ik de wereld vandaag aan, of ja zo voel ik me.

Na een uurtje op het werk zal dit wel weer anders zijn Haha

3 likes

Pff heb slecht geslapen, again. En het is weer lekker druk in de trein -,-

Hier nog eentje hoor :sleeping:
Echt bang dat ik in de trein in slaap val en te laat wakker word

Pff ik heb sinds dit weekend heel veel rugpijn en buikpijn tegelijkertijd (maar veel hoger dan wanneer ik ongesteld ben dus daar heeft het niks mee te maken) en het is zo naar. Ik had gehoopt dat het vandaag over zou zijn, is het dus niet. Maar vandaag is pas mijn derde stagedag dus kan het niet maken om thuis te blijven, en als ik maar stil zit gaat het ook wel redelijk maar ik zie zo op tegen de reis :frowning:

Geen zinnn

1 like

Ik heb gisteravond om 23.00 uur beneden gedweild (nesteldrang?) en nu kom ik beneden in een schoon huis. Love it.

9 likes

In Utrecht. Stuur maar hoor!

Goals

Hoe ga je per ongelijk iemand anders zijn appartement in

4 likes

Ik had begrepen dat ze dr sleutel in zijn deur probeerde te steken en hij de deur open deed.

1 like

Arme man