Wat je even kwijt wilt #7

Goals

Hoe ga je per ongelijk iemand anders zijn appartement in

4 likes

Ik had begrepen dat ze dr sleutel in zijn deur probeerde te steken en hij de deur open deed.

1 like

Arme man

Omdat hij wellicht niet neergeschoten was als hij blank was geweest?

2 likes

ik moet straks een nieuwe pasfoto voor mijn id-kaart laten maken. Ik wil niet.

Omdat het Amerika is. Het land waar mensen Nike spullen verbranden , als iemand die protesteerd tegen politie geweld tegen donkere mensen het gezicht is van een Nike campagne.

16 likes

Ik ben echt slecht in kaartjes schrijven. Ik heb een vriendin die altijd de juiste woorden vindt en als eerste aan de telefoon hangt als er iets ergs is gebeurd, maar ik heb die gave niet. Ik kom niet veel verder dan ‘sterkte’. Hier moet ik nog even over nadenken :thinking:

Na 2 seconde sta je weer buiten! Ik heb er ook altijd een hekel aan

ja is ook zo, ik zal aan leuke dingen denken op het moment van de flits :joy:

Ik irriteer me ook erg aan de zin " Dit leidde tot veel woede bij de Afro-Amerikanen " want dit is precies hoe media alleen maar problemen versterken: door continue de focus te leggen hoe het de problemen van een specifieke groep zijn schep je nog meer afstand tussen mensen. Dat een grote groep inwoners van een land zich onveilig en gediscrimineerd voelt zou tot verontwaardiging/woede moeten leiden bij iedereen, niet alleen bij hen die eronder te lijden hebben.

19 likes

Het lijkt alsof ik altijd tegen mijzelf aan werk. Eventjes rust, oh nee ik moet nog 1800 dingen doen.

Deze week nog 4 of 5 dagen werken en dan eindelijk 3 weken vakantie. Vorig jaar maar 1 week vakantie gehad dus ben hier écht aan toe. Heb ook het gevoel dat deze week heel lang gaat duren.

9 likes

Bij ons was dit ook zo…
Krijg nu een beetje stress dat we op dezelfde plaats werken.
Werk/woon je in België?

over een uurtje naar de tandarts :frowning: stressss

:sob::joy::sob::joy:
Met dit soort schoenen eronder?

2 likes

Wat rot, beterschap!

1 like

Probeer nog iets fijns te doen vandaag zodat je er niet de hele tijd aan denkt :heart:

Ik ben vandaag vrij en precies nu lopen er al vanaf vanmorgen vroeg klusjesmannen over de galerij. Heb standaard mijn keukenraam openstaan dus ik vreesde even voor flinke herrie toen ik ze muziek aan hoorde zetten.

Hoor ik ineens dit hahaha zo schattig.

10 likes

Ik verheug me echt heel erg op de verhuizing. Dan heb ik namelijk ook een bad. Dan zou ik na een dag zoals gisteren (hele dag buiten sporten) heerlijk een tijd in bad gaan liggen. Kan me daar zo erg op verheugen.

Nog maar 1,5 maand en dan woon ik in het nieuwe huis.

13 likes