Wat je even kwijt wilt #7

Omg de antwoorden zijn ook bijna 50/50 :frowning: nou ja gelukkig maar dat wij blijkbaar geen sukkels zijn die hier niet uitkomen terwijl er bij de normale mens verder consensus is

2 likes

Ik deed gisteren hetzelfde traject maar ik had helemaal geen storing?? Had juist een hele voorspoedige treinreis. Volgens mij reisden wij zelfs rond dezelfde tijd :thinking:

Is wel een leuke film. Heb hem in de bios gezien.

Ah ja dat maakt het niet makkelijker inderdaad… Dan is het echt een persoonlijke keuze die je vriend moet maken, dit is niet iets waar de ene optie rationeel gezien beter is dan de andere. Heb je helemaal niks aan dit natuurlijk, sorry haha. Ik hoop dat jullie er uit komen!

Haha slim :joy:

1 like

Ik heb echt een schop onder mijn reet nodig. Ik zou 3 uur geleden al gaan sporten maar ik zit gewoon nog te Netflixen

1 like

:expressionless:

1 like

@hanson

Het twee jaar lang voor het geld doen ga je niet volhouden kan ik je uit ervaring vertellen. Mij begint het in ieder geval op te breken. Ik zou je als advies willen meegeven er echt goed over na te denken en misschien toch voor de optie te gaan waarbij je iets zuiniger moet leven maar wel je werk met veel plezier doet.

1 like

Ik had in eerste instantie op het leuke werk gestemd, maar neig na je andere reacties toch naar het stomme werk, maar dan voor een half jaar tot max een jaar.
Omdat aan stom werk je echt wel kapot kan gaan, dagen kunnen zooo lang worden. Maar als het zóveel verdient dat het een kwestie van maanden is dat je van een enorme studieschuld af bent (of iig veel verminderen) is het het misschien toch waard om even doorheen te gaan.
En een half jaar tot jaar is nog te overzien, ook qua ā€˜uit het werkveld zijn’ voor zijn andere baan lijkt me (hangt er vanaf wat het precies is wel).
Waarom wil hij minstens 1/2 jaar daar werken, uit principe? Want dat zou ik laten varen, als je na een x maanden genoeg hebt en weg wil kun je zeggen dat het werk je toch niet helemaal lag ofzo.
Enige wat ik dan nog wel spannend zou vinden is of je daarna nog zo’n leuke baan zou vinden… dat is wel een vervelend risico.

Ik heb een jaar niet gestudeerd en nu bestaat mijn favoriete studiecentrum ineens niet meer :sob: sta hier nu voor jan lul met mijn koffie

4 likes

Oef :).
Gebeurt dus in nog firma’s dat het systeem er uit vliegt op vrijdagnamiddag.

omg ik zat op de insta van ronnie flex door de reacties te scrollen, zie deze reactie staan:

Kan iedereen ff ā€œripā€ onder mijn laatste foto plaatsen zodat ze denken dat ik dood ben en niet naar school hoef? Show love

… :exploding_head:

24 likes

Een Japanse toerist wilde net zijn flesje water betalen met een biljet van €500. Had zo’n biljet nog nooit in het echt gezien! En de minimarket mensen ook niet dus iedereen moest helpen om het op te lossen haha

10 likes

Pfff hoeveel spullen kan een mens hebben zeg. Ben aan het verhuizen vanuit mijn studentenkamer en heb al 6 verhuisdozen vol, maar het lijkt alsof mijn kamer nog niet eens voor de helft is leeggehaald :confused:

3 likes

Als lunch lekker pasta gegeten Vapiano. Had dat echt even nodig :smiley:

Nog maar 3 uurtjes werken en dan lekker naar huis.

1 like

Haha hoe is het opgelost dan? Want (bijna) niemand heeft 500 euro in contanten op zak om te wisselen toch? Op de meeste plekken mag je daar ook niet mee betalen

1 like

Ik wil graag iets zeggen over dat een van mijn beste en oudste vriendinnetjes gister haar verjaardag heeft gevierd zonder mij uit te nodigen maar hoe. Hoe verwoord ik dat?

1 like

Nee, volgens mij kun je in Nederland in geen een supermarkt er mee betalen. Ze ging geld halen uit een kluis denk ik, briefjes van €100 (die ik ook nog nooit in mijn handen heb gehad haha). Volgens mij komt het hier ook bijna nooit voor, maar het stond ook niet aangegeven dat het niet mocht. Maar de Japanner vond het een mooi moment om zijn flesje water van 40 cent zo te betalen haha

5 likes

Ik zou vragen, hey ik zie dat jij je verjaardag hebt gevierd. Jammer dat ik er niet bij was.
Oke. misschien kan dat wat meer met gevoel ofzo.

Zoiets. Ik vind het echt niet raar als jij dat vraagt, het is een van je beste vriendinnen? Is toch raar dat je niet bent uitgenodigd dan?

3 likes

Misschien gewoon ā€œik vind het jammer dat ik er niet bij was/ik was er graag bijgeweestā€ Dan is het niet meteen een verwijt maar wel wat je vindt.

3 likes