In mijn geval wel. Ik ben drie maanden geleden verhuisd en slaap op de zolderkamer waar echt jaren niemand geweest was. Eerste maand heb ik echt continu spinnen moeten opzuigen en daarna was het eigenlijk wel een beetje klaar. Hopelijk bij jou ook dan!
@Enthusiasm @Evenveel Ja ik denk dat ik ga vragen waarom ze er niks meer over gezegd heeft. Twee weken geleden was ik jarig en toen heb ik haar nog gevraagd wat ze ging doen en vertelde ze dat ze op zondag voor vrienden iets wilde organiseren. Hebben we uitgebreid besproken.
@Lula Nee was voor vrienden, ik zag het doordat ik twee anderen op insta in haar huis zag taart maken.
Ik zou het idd vragen waarom ze niks meer had laten weten. Wie weet was ze er wel vanuit gegaan dat ze twee weken geleden duidelijk was geweest? Hoeft niks vervelends achter te zitten he.
Stel je voor dat mijn leven zich niet ontwikkeld (man en kinderen) dan blijft mijn leven zoals nu.
Wil ik dat? 50 jaar nog dit.
Lastige situatie omdat ze wel tegen jou heeft verteld dat ze het dan met vrienden zou vieren maar je niet echt heeft uitgenodigd.
Misschien zou je kunnen vragen of ze aankomende zondag haar verjaardag viert of wanneer âookal weerâ.
Als ze dan zegt dat ze het al heeft gevierd zou je kunnen zeggen dat je het vervelend vind dat ze jou niet heeft uitgenodigd.
@anon39978576 Ik heb nu gezegd âJammer dat je niet nog even hebt laten weten dat je het gister ging vieren Ik was er graag bij geweest.â Nog geen reactie.
@Santeria Ja nou ik vermoed dat het wel te maken heeft met een andere gast op het feestje. Zij en ik liggen elkaar niet zo en de jarige doet altijd grappig over het feit dat we elkaar niet kunnen luchten of zien. Ik heb al 1000 keer gezegd dat die chick me echt niet boeit en ik zeker geen ruzie met haar ga maken als ik haar zie. Ze boeit me oprecht helemaal niks en er is ook geen kutsfeer door mij als ze er wel is ofzo. De jarige haalt zich dat allemaal in haar hoofd. Zij vindt dat grappig ofzo⊠Maar ja die chick was er dus wel. Maar dan vind ik het helemaal kut, dat zij wel mag komen en ik niet. Terwijl ik nul problemen met haar heb en zij degene is die raar doet als ik erbij ben.
Wat vreemd dat ze zo doet. Wel goed dat je op een netre manier laat weten dat je het niet leuk vind. Hoop dat ze met een goede reden komt en dat jullie met zn 2en iets leuks kunnen gaan doen.
Ah dat is kut⊠Ik reisde inderdaad rond dezelfde tijd maar vanaf nijmegen :â) Zo kut trouwens als er iets mis gaat. Heb ooit eens vanaf Venray met de bus terug naar Maas gereisd omdat er geen treinen meer kwamen. Kut arriva
Ik heb nog weinig zinnigs gedaan op werk vandaag, voel me wel een beetje schuldig
Via de Linda kan je een reis naar Kenia winnen met 15 vriendinnen, wie heeft er nou zoveel vrienden?? Als ik er ĂŒberhaupt al 15 bij elkaar weet te krijgen zou dat echt een garantie zijn voor één grote dramavakantie omdat iedereen zo verschillend is haha.
Nee geen ruzie idd! Zij gedraagt zich alleen heel raar als ik er ben, gaat ze ineens heel tof doen enzo en ik heb daar nooit zoân zin in. Maar het is dus niet eens actieve ruzie ofzo. En ik zou zelfs nog wel gezellig met haar keuvelen, als t niet langer is dan tien min. Heb gevraagd waarom ze niet nog even gezegd heeft dat ze het gisteren vierde. Maar geen reactie nog.
Gatverredamme. Ik stapte net in de trein, nergens een plaatsje. Zie ik een oude vent met een tas op de stoel naast hem. Dus ik vraag of ik daar mag zitten. Kijkt hij me zo pervers aan en zegt: âzooooo wil je dat?â Met van die vieze gluiperige oogjes. Dus ik antwoorde: ânee laat maar, viespeukâ. En ben doorgelopen. Dan loop ik wel wat verder voor een zitplaats.
Ik fietste net naar huis en ineens gaat een auto met van die keiharde muziek naast me rijden. En die gasten vroegen of ik een ritje met hen wou maken. Echt wtf flikker op
Pff, facturen maken is stiekem ingewikkelder dan ik dacht. Paar uur mee bezig geweest voor ik uiteindelijk uitgevogeld had hoe en wat. Nu alleen de bestelde spullen (boeken) nog zelf bestellen en dan leveren, maar het account dat ik daarvoor nodig heb, werkt niet Handig.
Mijn klasgenootjes zijn zo mega hypocriet, eerst lekker bitchen over een chick die niemand mag, vervolgens heeft zij ZM proberen te plegen en nu is iedereen BFFâs met haar? Ik snap best dat je houding verandert, maar eerst bijna een intense haat uitspreken en nu samen onder een dekentje liggen?
Er werkt hier toch iemand bij de klantenservice van de blauw-gele treinen? Ik wil mân abonnement opzeggen, maar ik sta al 31 minuten in de wacht? Durf nu niet meer op te hangen.
Heb zon zin in donderdag haha. Lekker expeditie kijken met het forum. Ben benieuwd wat ze dit keer hebben meegenooomn.
Thanks, ik heb bij 35 minuten opgehangen en een berichtje op Twitter gestuurd.