Oh neeeee
Ja dispuut of zo?? Ik zou zeggen doe dan aan 4x4 verloten
Wat is het voor drank?
Oke ik vind het spannend. Maar ik wil al heel lang weer gaan dansen en nu ga ik vanavobd samen met een vriendin ergens een proefles volgen. En nu ben ik zenuwachtig, want straks kan ik niks en zijn al die mensen eng en aah kan ik nog afmelden?
Pff, zo een bestelling doen van ruim 400 euro. Gelukkig krijg ik meer terug dan ik betaal, maar blijft toch wel een beetje pijnlijk.
Ah wordt vast leuk, veel plezier!!
Ik snap dat je veel wilt gaan doen. Maar pas een beetje op jezelf, vorige week was je nog heel erg moe en had je weer last e.d. Neem je wel voldoende rust?
Lief! Komt goed, ben vandaag om half 5 gegaan op het werk en lig nu op bed tot t tijd is om te gaan.
Ik ben een beetje tegenstrijdig, ik weet het
Ik heb gekozen voor het volg je hart gedeelte. Als het net wel of niet lukt financieel kunnen jullie allebei misschien kijken voor oplossingen qua minder uitgaven of jij die meer kan verdienen.
Leuk! Wat voor soort dans?
Ik heb zojuist een heel lang bericht naar iemand gestuurd met allemaal Arnhem tips.
En maar roepen dat ik Arnhem niks vind.
Hiphop/streetdance denk ik. Ik weet het niet eens precies eigenlijk hahah.
Klinkt leuk haha. Veel plezier!
Ahh leuk! Heel veel plezier het zal vast leuk zijn.
Vandaag is de huisarts geweest en die heeft me toch naar het ziekenhuis gestuurd voor fotoās. Thankgoddd niks gebroken dus alleen gekneusde ribben en enkel eraan overgehouden.
Ik ben echt verdrietig vandaag en ik moet nog boodschappen doen maar ik wil/mag/kan geen geld uitgeven
Vind het echt stom dat ik zo weinig mee post. Zou er echt eens verandering in moeten brengen. Dus hoi van mijn kant!
Ik ben echt zoān nerd.
Ik zit een voedingsschema uit te werken, misschien wel de saaiste klus van mān baan, maar ik zit gewoon met tranen in mān ogen van geluk omdat ik zo blij ben dat ik een half jaar geleden gestopt ben bij mijn stabiele (k*t)baan, om als zzp-er te gaan werken. Beste keuze van mān lefuhhh.
In de tussentijd is mijn debiele hond de ikea knuffel alle hoekjes van de kamer aan het laten zien. Hij is ook gelukkig denk ik.
Pumpkin spice latte!
Heb je dat gedeeld op instagram en zat je op het egf onder een andere naam?
Zo ja, tof! Weer een ābekendeā. Zo niet, sorry ik ben een creep.