heb je al iets van die vriendin gehoord?
of heb ik er overheen gelezen?
I feel you, ga ook proberen mijn vakantie te vervroegen.
Aaaah ik heb net een kaartje gekocht voor de Star Wars Symphonic in november!! ik ga alleen, weet niet of dat ongemakkelijk is (bios alleen vind ik niet erg) maar heb er nu al zo veel zin in! Hou van filmmuziek en dan krijg ik het nu te horen van een orkest van 150 man, yay!
Zou mijn man en een collega ontmoeten bij een restaurant om te eten en nu ben ik er maar is het op maandag gesloten? Heeft ie helemaal niet eerst gecheckt ugh
Lucky 13 nekt me iedere keer
Het is toch ongelooflijk hier in NL. Onder invloed iemand doodrijden en vervolgens doorrijden, maar nu een âeventueleâ rechtszaak thuis mogen afwachten
Jaa maar wat een kut vragen ook de laatste tijd?
Vervelend dat je zo moe bent, maar wel fijn dat je een maskertje hebt. Hopelijk is het een fijn maskertje en knap je een beetje op. Geniet ervan in ieder geval
Lief! Thanks allemaal! Ik laat straks weten hoe het was!
Omg mijn nieuwe hoodie zit zo fucking lekker. Beste trui in jaren die ik heb gehad/gekocht.
Ik doe hem nooit meer uit.
Lekker rustig aan dan vanavond! Geniet ervan!
Mijn stiefbroer kwam een paar weken geleden terug van vakantie toen er een nare geur in de hal hing (hij woont in een appartement). Er stonden vuilniszakken van iemand dus ze dachten dat het daardoor kwam maar na het opruimen werd de geur erger en erger. Uiteindelijk leek het uit het appartement van de oudere buurvrouw te komen die al een paar dagen niet was gezien of gehoord⊠ze lag dus al een week dood in de badkamer, en dan nog met die hitte
Lijkt me echt vreselijk om mee te maken. Word al misselijk als ik er aan denk dat je dat dus dagenlang hebt geroken
omg ik moet altijd zo huilen om ed sheeran - photograph
3 delirium tremens op: drunk AF
Ik denk dat ik ook pas na een week ofzo gevonden zou worden hoor, en dan alleen omdat ik een paar keer niet op werk ben geweest. Voor de rest heb ik met niemand elke dag contact dus een week geen berichten zou niet opvallen
Heb je er ook thee bij? Of warme chocolademelk? Daar word je vaak zo lekker warm van vanbinnen
Ja ze had net die week vrij van haar werk. Ze had wel veel vrienden en toen er dus op een avond een vriendin aan de deur stond en zei dat ze haar niet kon bereiken en dat ze hadden afgesproken ging er een belletje rinkelen bij mân broer. Meteen politie etc gebeld. Echt heel naar
Dat is echt naar! Hoe is het met je stiefbroer?
Wel goed nu, al was hij natuurlijk wel heel erg geschrokken! Hij doet er verder vrij luchtig over. Vind het echt een enge gedachte. Ook gewoon het idee dat je lekker op bed ligt ofzo en dat de buurvrouw dood achter de muur ligt. Brrr