Wat je even kwijt wilt #7

Even een warme douch nemen. Helpt het beste.

1 like

Keek net naar mijn persoonlijke bonus en dacht goh wat een feestelijke dingen: slingers, taarten, ballonnen. Dus had bedacht dat de AH zoveel jaar bestaat ofzo.

Kom ik er nu pas achter dat het is omdat IK jarig ben deze week. :sweat_smile:

62 likes

Na het einde van egf hier een account aangemaakt maar niet echt gepost. Mis egf nog steeds iedere dag, nu toch maar weer hier lekker posten.

5 likes

Haha ja heb ik ook altijd als er een kraagje onder een trui vandaan komt

1 like

Heb je wel eens een pompoen uitgehold? Pumkincarving, halloweendingetje.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, ranzig heee??? Net of die pompoen gezweet heeft. Bah. Vies heet gevoel binnenin. Haha. Denk er steeds aan als ik pumpkin spiced latte lees.

9 likes

Ik liep met collegas een rondje buiten tijdens pauze, komt er een auto langzaam langs ons. Hangt die vent half met zn hoofd uit het raam om naar me te kijken. Ik weet dat dit bij vrouwen gebeurd, maar zelf nooit bewust meegemaakt. Wtf joh :rolleyes:

3 likes

Ik heb allemaal nieuwe truien en warme kleren maar ik heb het steeds te warm voor die kleren. En het duurt te lang voordat mn schoenen binnen komen. Ik wil fotos maken!! First world problems i know.

1 like

Nee had het nog niet verteld! Maar ze reageerde echt bizar aanvallend. Dat het een klein borreltje was en dat ze meer niet had uitgenodigd omdat ze zich niet goed voelde. Ze gaat nog een ander feestje geven maar vond het super naar dat ik dit zo stuurde, en ze hoefde zich toch niet te verantwoorden. ā€˜Fijne verjaardag verder to me.’ sloot ze mee af.

Heb gereageerd met dat ze zich idd niet hoefde te verantwoorden en dat ik dat ook niet van haar vroeg, dat ik alleen maar zei dat ik het jammer vond. En dat ik hoopte dat ze zich vandaag beter voelde. Heeft ze niet meer op gereageerd. Vond het een hele bizarre reactie.

2 likes

Heb je zwaar gesport? Ik heb dit namelijk al een aantal keer gehad, toen ik heel zwaar aan het trainen was en dan kon ik echt zo een hele week ziek zijn. Weet nog steeds niet of het echt daar van komt en of het echt een theorie is, maar volgens mij kan het wel echt door sporten komen

Hahaha masterchef staat hier op. En ik vond het vreemd dat heel veel mensen door gingen.
En precies net toen ik dat zei ging er 1 iemand niet door. En daarna laten ze alle andere kandidaten zien die niet door gingen haha.

@Banananana Wow wat een apparte reactie van haar zeg. Ze hoeft zich inderdaad niet te verantwoorden maar ze hoeft ook niet zo boos te reageren haha.

1 like

Nou ja, wat raar zeg. Vreemd excuus en een rare reactie. Hoop dat je je er niet te veel van aantrekt.

3 likes

Ik ben al sinds donderdag op de camping en blijf nog een week :clinking_glasses::camping:

6 likes

Ben nu in m’n afstudeerjaar maar m’n motivatie is precies nul. Helemaal als ik zie wat ik later ga verdienen terwijl ik lekker de alle vieze lichaamsvloeistoffen enzo mag opruimen (geef mij maar uitstekende botten maar zelfs dan verdien je weinig) (ja als ik kak werk doe wil ik ook wat verdienen, oppervlakkig alles) (ja dit zit me hoog).

1 like

Ik denk dat we hetzelfde gestudeerd hebben. Zo ja, je hebt heel veel mogelijkheden. En Ja, het salaris mag zeker voor de mensen direct aan bed hoger!

1 like

Dat zijn de betere maandagen!

1 like

Ze klinkt een beetje betrapt ofso. Raar.

4 likes

Ik doe de HBO-V maar vind het helemaal kut op dit moment dus kan er ook niet echt iets goeds over kwijt haha. Refereerde naar de SEH maar het gehalte uitstekende botten zal wel tegenvallen :’)

1 like

Zo, er was nog taart over van mijn verjaardag, maar moest nu wel echt op. Dus heb even een kwart stuk appeltaart opgegeten. Zit nu mega vol… en over een half uur heb ik weer trek.

2 likes

Ja nouja, ik heb gewoon echt heel veel last gehad van verpleegkundigen tijdens stages die gewoon ā€˜ja dokter’ zeggen en zichzelf gewoon op uit zetten en ik heb daar echt een hekel aan haha. Zijn ook wel heel veel opties hoor, maar denk gewoon dat het niet iets voor mij is uiteindelijk :stuck_out_tongue:

Ja, sommige verpleegkundigen :roll_eyes:
Ik ben heel blij dat ik de GGZ kant op ben gegaan, psychiaters aanspreken is gewoon geaccepteerd.
Welke kant je ook opgaat, hbo-v is een hele goede basis.