Ik viel vannacht om 03:30 in slaap ofzo en moest om half 6 opstaan omdat ik moest werken. Was de hele dag mega moe en nu natuurlijk niet meer? Gelukkig morgen avond dienst
Ik ben zo moe, echt heftig drukke weken. Ik heb van 18:00-19:45 geslapen, toen even gegeten en nu lig ik in bed, ready to sleep
Ik vind het erg dat ik zo jong en zo moe ben 
Mijn oma is steeds vaker in de war en erg verdrietig om het verlies van opa (2 jaar geleden) ik kan het gewoon bijna niet aanzien, vind het zo erg. Ik kon er eerst uren zitten, dan lachten we om alles en speelden we spelletjes enzo. Nu zit ik soms op de klok te kijken, ben ik er al lang genoeg om te gaan? Biecht 
Van de week reed ik naar mn werk en terwijl ik op de A2 rijd zie ik het eerste vliegtuig laag overvliegen en direct krijg ik zoān glimlach op mn gezicht en een kriebel in mn buik omdat ik weer mag doen wat ik leuk vind. Na 7 jaar ga ik nog steeds met zo veel plezier naar mn werk. Besef momentje 
Oh ja ouderen psychiatrie lijkt mij ook niets. Dan heb je echt niet het positieve meegekregen.
Succes!
Haha zo leuk, het lijkt mij echt vreselijk eng om stewardess te zijn trouwens. Ik heb geen echte vliegangst maar ik hou me altijd stevig vast tijdens het opstijgen en landen (want dat heeft zin
) en ik denk wel ALTIJD na over wat als ⦠het mis gaat???
En ik luister elke keer nog super goed naar die instructies van de stewardess (of via een video) zodat ik weet hoe ik mān vest tevoorschijn tover enzo.
En dus ook altijd denk ik in het vliegtuig: je zou maar stewardess zijn en elke keer dat angstige gevoel hebben. Maar waarschijnlijk heb jij dat helemaal niet 
Heb jij op lange vluchten nooit last van je lichaam omdat alles zo krap is?
Mijn vriend is een gamer. Hij zou graag de nieuwe Spiderman willen, maar hij vindt het momenteel te duur. Nu is hij afgelopen zaterdag verjaard en hij wou niet dat ik mijn geld aan een cadeau ging verspillen. We zijn aan het bouwen en we kunnen het geld wel gebruiken. We hebben elke maand wel wat geld over op onze eigen rekening. Hij wil dat spel zo graag dat ik nu twijfel om het te kopen als verrassing.
Wat zouden jullie doen? Het kost 60 euro en we zijn al 10jaar samen 
- Spel kopen
- Spel niet kopen
0 stemmers
Ja of P.A. lijkt mij ook heel leuk!
Haha nee dat gevoel heb ik gelukkig niet. Vandaag ook weer ontzettend veel turbulentie, maar ik vind het meer irritant dan beangstigend.
Wat bedoel je precies met krap? Dat je lichaam uitzet of de kleine ruimte waar je lang in moet zijn?
Ik vlieg sinds 1,5 jaar alleen nog Europa. Wilde even geen jetlags meer en over ongeveer 3,5 jaar komen de verre vluchten weer terug
Ik heb in een opwelling een sexy foto gestuurd (via Snapchat wel) naar de gozer waarmee ik gister heb gedate. Helemaal niet extreem verder maar ik doe dit dus nooit en het was ook heel random en nu ben ik helemaal nerveus hoe hij gaat reageren 

Oh ja turbulentie, ieeeh. Nee ik bedoel echt vanwege de krappe ruimte. En ik zei lange vlucht omdat je dan 1) langer in het vliegtuig zit en 2) veel meer met die karretjes moet lopen enzo
.
En voel jij je nooit debiel als je die gordels en vesten enzovoorts laat zien? Voor mijn gevoel ben ik altijd de enige die luistert, de rest doet gewoon alsof de stewardess onzichtbaar is
.
En wat doe je eigenlijk de hele tijd wanneer je dus niet door het vliegtuig loopt? Gewoon kletsen met collegaās en chillen of hebben jullie achter de schermen ook taken?
Zoveel vragen
love inside info.
Why?
ļø
Had hem een paar weken decoratief laten staan met een nep waxinelichtje erin tot hij was gaan schimmelen, zoooo dat was goor zeg!
Niet kopen, want het komt zeker in de aanbieding. Volgens mijn man 

ļø
Als je je foto-app opent, en je wil die ene foto zoeken waar je die leuke muts oid op had, kun je bovenin op het vergrootglas klikken en āmutsā intypen en dan komt die foto gewoon tevoorschijn.
Ideaal die functie hoor haha!
Ah, hebben jullie iets anders gevonden?
Meh heb net een proefles van dansen gehad en we dansten voor de spiegel en ik vond het zo kut. Ik leek net een dikke zeekoe en het dansen zelf ging ook voor geen meter. Ik ga de cursus wel proberen want het kan er alleen maar beter op worden, maar pfff had niet verwacht dat het zo zwaar/confronterend zou zijn
Ik heb dubbele oorontsteking en een longinfectie. Voel me daardoor erg slecht en mag en kan vrijwel niks doen. Mijn nichtje van vijf vindt het zó erg dat ze de hele middag bezig is met een tekening te maken. āHij is nog niet af hoor, je moet er wel beter van worden dus ik moet nog even meer mijn best er voor doenā
Ik denk dat mijn hart ontploft is in duizend stukjes <3
De laatste weken ik heel close met mijn fwb en is het super leuk. Nu zou hij net maar mijn wedstrijd komen kijken, maar kwam hij pas tegen het einde en dat vond ik echt jammer, want im zat steeds te kijken of hij kwam en mijn maatje vroeg ook of hij nog ging komen. En hij bleef na de wedstrjjd niet zitten en bij het afscheid gaf hij me 3 zoenen en toen voelde ik me weer zo gefriendzonedā¦
Ik voel me een beetje teleurgesteld, terwijl hij niet echt iets fout had gedaan, maar ik had er meer van verwacht denk ik.