Ik heb geen last van de krappe ruimte. Ik beweeg ook constant dus het voelt niet alsof het klein is ofzo, beetje lastig uit te leggen.
Ik doe nu zo’n 3 a 4 vluchten op een dag dus ik ben ongeveer even lang aan boord als een lange vlucht, alleen heb ik steeds andere passagiers voor een nieuwe vlucht haha en landen en opstijgen gebeurt natuurlijk een paar keer per dag i.p.v. 1x. Op deze manier slaap ik iedere nacht in een andere Europese stad. Heel leuk! Ben Europa een stuk meer gaan waarderen dan voorheen.
In mijn ‘welkom aan boord’ speech vertel ik dat de veiligheidsvoorzieningen aan boord zo worden uitgelegd en dat de aandacht hiervoor zeer op prijs wordt gesteld en sinds ik dat laatste benoem merk ik dat mensen ‘menselijker?’ reageren en ook echt kijken haha. Ik doe die demo op de automatische piloot, vaak ben ik in mn hoofd mn boodschappenlijst voor de DM of victoria’s secret oid aan het bedenken, dus het is zo voorbij en het is zo normaal geworden dat ik me niet debiel voel😂
En als we niet door het vliegtuig lopen dan zijn we de volgende service aan het voorbereiden of zodra iedereen iets heeft gekregen en je achterin bent, is voorin al klaar met eten en begin je alweer met afval opruimen. Natuurlijk zitten we ook wel eens met een kop thee en er moet ook zelf gegeten worden. Maar 9 vd 10 keer zijn we druk met passagiers en zit stilzitten er niet bij. (En op lange vluchten mag je ook ‘af’ en ga je slapen)
Ik ben zo zielig nu.
Echt, niet te filmen. 
Ik heb een kilo boerenkool magnetronvoer gekocht en nu kan ik het zout niet vinden. Kan iemand me alsjeblieft een sterk verhaal vertellen die ik met een kilo zout moet nemen? Misschien kan ik 'm dan wel vinden… Zit hier met een vieze muil dat smaakloze voer te vreten nu, why
Echt super interessant
!!!
Ik zou wel heullll graag eens 1 dag stewardess willen zijn haha (in een leuk pakje! Sommige zijn echt lelijk)!
Ja uiteindelijk wel een Italiaans restaurant gevonden dat open was, gelukkig! Eten was uiteindelijk lekker en gezellig
Ulgg ik haat het om mensen dingen te vragen. Zeker als ik die mensen niet echt ken. En dan zet ik mij er over heen en dan vraag ik het en dan vergeten die mensen dat ik hen iets gevraagd heb. En dan moet ik het nog een keer vragen. Hallooo you had one job!!!
Zou willen dat ik je mee kon nemen!
Het uniform wat ik draag is niet super lelijk geloof ik :’)
Ah dit vind ik zo leuk
is eigenlijk echt een van mijn dromen om dit werk te doen. Maar een paar jaar geleden waren er niet zoveel vacatures volgens mij, weet niet hoe het nu is, maar misschien ga ik er ooit nog eens voor 
Hoe zit dat, je vertelt dat de lange vluchten over 3.5 jaar terug komen. Kies je per 5 jaar voor lang of kort.
Nee ik kom van een maatschappij waar ik lang en kort vloog.
Toen heb ik gesolliciteerd bij ‘de kleine blauwe’. Deze ‘hopt’
door Europa. Hier heb ik een 5jaar contract en na die 5 jaar stroom ik door naar ‘de grote blauwe’ en dan komen de lange vluchten er weer bij
Owja dat had je al eens verteld. Ben benieuwd wat je gaat vliegen bij de grote.
Ja heb ik ook wel eens
Oei, ik durf niet te zeggen of ze vaak werven nu. Zit nu goed op m’n plek dus houd de vacatures helemaal niet meer in de gaten. Ik kan alleen maar zeggen: probeer het😁
Ze zijn wel weer een tijdje op zoek geweest. Heb wat vacatures voorbij zien komen.
Ja!! Zo vreemd, misschien zijn de accounts verkocht of zo of gehackt haha ik snap het echt niet (zijn dan ook geen profielen waar ik ooit op gekeken heb namelijk?)
Jaa heb ik ook wel eens. Maar het schijnt dat mensen soms hun goedlopende account door verkopen. En die gene die hem verkocht heeft veranderd alles dan. Maar heeft wel die volgers.
Je mag me altijd een berichtje sturen als je even wilt klagen. Lof klagen.
Ik kijk momenteel de 13 geboden, een serie die hier helemaal gehypet werd ("Vlaanderen het nieuwe Scandinavië !!1!1) maar ik vind er momenteel helemaal niks aan, ugh
Soms is dat gewoon even nodig. Even lekker huilen😇
Oh en het was heel leuk
halverwege moest ik even pauzeren omdat mn arm te pijn deed, maar daarna ging het goed 

Nu vlug slapen:older_woman:
Ik heb zojuist een mug vermoord door hem in te ademen…